Jump to content
Xenocide

VR oyunları başlığı

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Mar 2022, 19:50

İndirim olur, bi şey olur, şu oyun güzel, bunu mutlaka oynayın falan filan. Toplayalım burda işte zaten muhtemelen kullanan 3-5 kişiyiz.

Misal, Oculus Store'da bedava olan Echo VR diye bir oyun var, ben o kadar bayıldım ki. Çoluk çocuğun çok olması dışında oyun aşırı keyifli, 4v4 arena, 2 takımın kaleleri var, disk var, yerçekimsiz ortamda boosterla veya etrafa tutunup kendimizi fırlatarak hareket edip diski karşı kaleye sokmaya çalışıyoruz. Hem inanılmaz hareket ettiriyor vücudu, hem de çok keyifli, aynı zamanda da nasıl oluyosa motion sickness yaşamadım pek. İlk girdiğimde bi yarım saat falan sorun oldu, ara verip geri girdiğimde tertemiz. Tavsiye ediyorum her türlü.

 

Bi de bu oculus store'un dolar bazında olması yüzünden oyunlara erişmek sıkıntı. Steamde çoğu oyun var ve çok daha ucuz ama malum steamden indirince PC'ye indiriyoruz ve stream yoluyla oynamamız gerekiyor. Ben cihazın içine kurmak istiyorum ama işte 30 dolar da vermek istemiyorum anasını satayım. 

Spoiler

Keşke bi APK kaynağı falan olsa... (bilen duyan pm pls)

 

Beat Saber'ın demosunu oynadım, müthiş valla da işte steamden almak istemiyorum, şu işi halledebilirsem onu mutlaka edineceğim.

Başka güzel oyun-app vs. bilen yapıştırsın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Mar 2022, 22:02

Bunların hepisi steam; 
Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / en iyi single player gun pornlardan,
Gun Club VR / H3&Grenades'e göre daha arcade, room scale ortama gerek duymuyor 
Walkabout Mini Golf / zaman geçirmelik mini golf
Keep Talking and Nobody Explodes / vr olmadan da arkadaşlar arasında oynana bilen bulmaca oyunu
Hellblade: Senua's Sacrifice VR / Hellblade oyunu ile birlikte geliyor, vr ile deneyemi bir başka seviye taşıyor
Electronauts / eğlenceli DJ oyunu, mixleye bilenecek baya şarkı var
Car Mechanic Simulator VR /  amele sim VR güzel ama
Cooking Simulator VR / tek başına zevksiz ama oynayanın yanında dalga geçecek arkadaşlar var ise eğlenceli. 
Rolling Line / sandbox model tren yolu yapma oyunu, saçma gibi ama eğlenceli tam zaman öldürmelik
No man's Sky / boş oyun ama VR deneyimi güzel
Elite Dangerous / VR'da baya başarılı (geçen sene çıkan ek paket çok kötü, 1 sene geçti hala performans sorunları var, ek paketi önermiyorum)
Skyrim VR / Skyrim ama VR (sadece 5 tane mod ile oyun 180 derece değişiyor, tavsiye ederim)

 

lord_gorthaur tarafından düzenlendi
neden yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2022, 09:14

haa bak hellblade'in vr'ını deneyecektim harbi. nays info

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2022, 17:56

var mı yeni bişiler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 22:34

https://youtu.be/PKh9zpqkrCw

Oynayabildiğim en zoru bu oldu gibi. Expert+’lara kolları yetiştiremiyorum henüz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 22:36

bu gıcık oyunu almak için aylarca bekledim indirime girsin komple paketli maketli alayım diye. girmedi. neticede oyunu aldım, paketler duruyor ama 😕

şarkı başına 5 tl istemeleri sinirimi bozdu. toplu bi paket yapıp indirimli yap işte allahsız küpek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 22:44

Abi bende base paket var bir de bir tane dlc almıştım gerisi hep custom. Modassistant kuruyorsun sonra https://beatsaver.com/?order=Rating gir burdan ratinge göre sırala indir hepsini. One click install butonu var modassistant kurunca bu siteden tek tıkla indirip yüklüyor. Bir kaç site daha vardı da hatırlayamadım şimdi. Oyun içinde şarkı aratıp indirme yapabileceğin modlar da var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 22:49

pc ile quest2 yi karıştırmamak lazım 😄 quest2 düz base oyun ve para vermece sadece

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 22:54

Yok ya steamdan almıştı xenocide görmüştüm 😂

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 23:02
16 dakika önce, Tridz dedi ki:

Abi bende base paket var bir de bir tane dlc almıştım gerisi hep custom. Modassistant kuruyorsun sonra https://beatsaver.com/?order=Rating gir burdan ratinge göre sırala indir hepsini. One click install butonu var modassistant kurunca bu siteden tek tıkla indirip yüklüyor. Bir kaç site daha vardı da hatırlayamadım şimdi. Oyun içinde şarkı aratıp indirme yapabileceğin modlar da var

kurduğum şey bu mu emin değilim ama bi şeyler kurdum ben, oyunun içinde direk custom songs'tan aratıp indirebiliyorum hatta. ama öyle ahım şahım her şarkı yok, olanların da her zorluk seviyesi yok. dedim 1-2 metal takılalım, en basidinden enter sandman arattım, expert+ var sadece falan. bi şeyleri eksik mi yaptım acaba bilemedim.

bi de multiplayer baya zevkli de o customlar olmuyo herhalde multide. Neyse, her şeye rağmen acayip keyifli oyun da bok gibi terletiyor ya o işe bi çare var mı? 10 dk oynuyorum sırılsıklam oluyorum, gözlüğe bi şey olacak diye tırsıyorum adsf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2022, 23:18

Bazı parçaların birden fazla versiyonu oluyor bazen otomatik mapleyip atıyorlar kötü oluyor. En iyisi web sitesinde aratıp bulmaya çalış millet iyi kötü oy veriyor. Beatsaver ve bsaber var benim kullandıklarım. Ben genelde ne varsa indirip deniyorum çok özel arama yapmadım 😅

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2022, 13:29

Walking Dead: Saints And Sinners baya iyiymiş. onu tavsiye ederim. Gerçi çevre interactionu olarak Alyx'ten sonra ilkel geldi ama etraftan malzeme salvage edip baseimizde craft yaparak güçlenmece, zombiklerin sadece kafasına vurunca ölmeleri falan gibi şeyler keyifli. pıçağı sapladığında bazen tam girmiyor, ekstra ittiriyosun girsin diye falan, cidden zombi öldürüyomuşum hissini alıyorum ahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 13:24

psikopatlik iste. normal degil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2022, 15:24

psiloroga görükeyim mi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2022, 05:15

psikologa gidip, "hani bazen bicagi sapladiginda tam girmiyor, ekstra ittiriyorsun falan. oyle oluyor, cok keyifli!" desen disari cikamazsin sevgili dostum.

nickim de genocide ve zenofob birlesimi dersen bu isin icinden cikamayiz. 😞

ben de mi alsam acaba vr yaw, gerci vaktim yok ama proje bitince oynarim belki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2022, 20:10

Steamde VR Fest başlamış, indirim falan var.

Skyrim VR değer mi ya? Oynayan var mı?

 

edit: bi küçük review izledim rezalet asdf

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...