Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elden Ring


Shadow

Öne çıkan mesajlar

O locus ille,

beatus quod nondum deminuit

nos destinatem matribus nunc fiunt turpes

ploravimus lacrimavimusque

sed nemo nos consolatus aureum qui irascebaris

-

O that place,

Which has the blessing not yet diminished

We had been destined for motherhood

But now they've become disfigured

We cried and wept

But no one has comforted us

You who were enraged at the golden one

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elden Ring gerçekten ağır hayal kırıklığıymış. Her yerde 100/100 puanlarla reklam ediliyor. Şu sıralar herkes oynuyor, herkes övüyor, her YouTube videosunda, oyun inceleme sitesinde öve öve bitirilemiyor. Defalarca "Skyrim + Breath of the Wild" denildiği için merak ettim aldım. Ama sonuç sadece hüsran.
PC düşünülmeden yapıldığı çok belli. Sadece PS4/PS5 düşünülerek tasarlanmış. Gameplay mekanikleri ve combat dinamikleri 2009'da oynadığım Demon's Souls oyunundan öteye gitmemiş. "Online Co-op" diye bir şey yok zaten. Dolandırıclık olmuş "Online Co-op" etiketiyle çıkmaları. Ama işte "parayı veren hype'ı alır".
En iyi yorumu Yahtzee yapmış aslında: "it's a FromSoftware Dark Souls game, and therefore, good".

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hani çok kapsamlı birşey yazacak kadar oynamadım ama gördüğüm demon’s souls üstüne at eklenmiş, gameplay olarak değişen birşey görmedim hani belki open world hariç. art güzel, char sistemi güzel ama knox’un dediği gibi rollsuz olmadığı için kaleye geldikten sonra bıraktım. tarzı seveni için güzeldir, eleştireceğim birşey yok doğrusu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

54 dakika önce, Sam dedi ki:

hani çok kapsamlı birşey yazacak kadar oynamadım ama gördüğüm demon’s souls üstüne at eklenmiş, gameplay olarak değişen birşey görmedim hani belki open world hariç. art güzel, char sistemi güzel ama knox’un dediği gibi rollsuz olmadığı için kaleye geldikten sonra bıraktım. tarzı seveni için güzeldir, eleştireceğim birşey yok doğrusu.

nası yok ya, sen de bi garipsin açıkçası. PC PORT'U BOK GİBİ BOOOK

ama yine de instant goty asdfgd

Cokomantis tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla o yorumları okudum ama ben oynarken bug gibi bir sıkıntı olmadı, (gerçi fazla yükleniyor gpu’ya hissi verdi, 60fps’deydim hep ama %95 utilization 3070 ile o grafiklere, eski pc olsa üzerdi belki) kontroller her zamanki gibi kabız gerçi onu yazmayı unutmuşum, onu eleştireyim bari. ayarlasan da gene optimal olmuyor gamepad odaklı. klavyeyle istediğim hassasiyeti yakalayamadım, aynı his dark souls’da da vardı. bu kadar ince oynamak gerektiren bir oyun için orada maalesef gelişme olmamış hissettiğim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

demon's souls'da da bir onceki oyunlardaki movement seti kullanıyorlardı o şekilde bakarsak hepsi birbirinin aynısı oluyor. adamlar bişeyi çok iyi yapıyorlarsa değişmek zorunda değiller. ben oynamadım oyunu ama bunda gördüğüm farklılılar open world olması, open world olduğu için her köşe kenarda sürprizlere açık olması bi de mount sistemi. başka fark yok herhalde. 

baktığında da dark souls ile demon's souls'un farkı ne. demon's souls'da dark world, light world mekaniği vardı dark souls'da onu kaldırdılar.

dark souls 2'de dual wielding vardı hatırladığım. 3'de ekstra ne var herhalde hiçbir şey yok. bloodborne'da shield yok dodgelama forever ve silahların mutate olması.

yani baktığınızda ufak oynamalarla devam eden bir seri.

fromsoftware yeni bir oyun yapıyor dendiğinde, tam olarak beklenti neydi?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

8 saat önce, Sam dedi ki:

60fps’deydim hep ama %95 utilization 3070 ile o grafiklere, eski pc olsa üzerdi belki)

seninki gene iyi. benim cpu'yu da gpu'yu da tam çalıştırmıyor. %60 filan civarı geziyorlardı sanırım. ama fixed 60 vermiyor. does not compute.

Cokomantis tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Seru dediğim movement set değil, hassas değil hareketler klavye kullanırken. demon’s ps3’te gamepadle oynamıştım mesela, aynı sıkıntı yoktu en eskisi olduğu halde. dark’ta vardı klavye ile, o zaman yazıyordu insanlar zaten klavye kontrol hassasiyeti kötü diye. şimdi alışılmış belki ama ben aynısını hissettim, yön tuşuna bir tıklasan bir tam adım uçuyor char, böyle artan bir hareket değil, keskin bir hareket. azıcık hareket edemiyorsun, illa keskin sabit hızda hareket. oynayan varsa anlar herhalde dediğimi. target lock yapmadan rahat dansedilmiyor hedefin etrafında, ona hala ihtiyaç olması hoşuma gitmedi. konsol oyunları hariç target lock kullnmıyoruz sonuçta oyunlarda çünkü ihtiyacımız yok normalde k/m hassasiyeti sayesinde burada olmayan.

tamam fark yok dedim ben de zaten at harici? benim şahsen bir beklentim yok, başka oyunları “gene aynı oyunu yapmışlar” diye bombalayanlar düşünsün, ben onlardan değilim. ha önceki oyunlardan daha yüksek puan alması garip gerçi. neyse çok da üstünde durmuyorum.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

9 saat önce, Sam dedi ki:

@Seru dediğim movement set değil, hassas değil hareketler klavye kullanırken. demon’s ps3’te gamepadle oynamıştım mesela, aynı sıkıntı yoktu en eskisi olduğu halde. dark’ta vardı klavye ile, o zaman yazıyordu insanlar zaten klavye kontrol hassasiyeti kötü diye. şimdi alışılmış belki ama ben aynısını hissettim, yön tuşuna bir tıklasan bir tam adım uçuyor char, böyle artan bir hareket değil, keskin bir hareket. azıcık hareket edemiyorsun, illa keskin sabit hızda hareket. oynayan varsa anlar herhalde dediğimi. target lock yapmadan rahat dansedilmiyor hedefin etrafında, ona hala ihtiyaç olması hoşuma gitmedi. konsol oyunları hariç target lock kullnmıyoruz sonuçta oyunlarda çünkü ihtiyacımız yok normalde k/m hassasiyeti sayesinde burada olmayan.

tamam fark yok dedim ben de zaten at harici? benim şahsen bir beklentim yok, başka oyunları “gene aynı oyunu yapmışlar” diye bombalayanlar düşünsün, ben onlardan değilim. ha önceki oyunlardan daha yüksek puan alması garip gerçi. neyse çok da üstünde durmuyorum.

Slow walk toggle ı var, dark souls 3 ün başında gamepad oyunu ekstra zorlaştırıyor diye klavye mouse a geçtim oyun %25 daha kolaylaştı

ayrıca

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

IMG_0180.png

ben tahminen 20dk’de geçtim de oynamak istediğim bir tarz değildi, boss başına 10 saat pattern öğrenesim yok hani.

demek istediğim yavaş hareket değildi, hareket eden charın bir ivmesi olur hani, onu stick için kademeli yapıyorlar da klavye için uygulayamamışlar gördüğüm. başka konsol portlarında da rastlanabilen bir durum ama buradaki kadar önemi olmadığından sallanır genelde. gamepad’den daha rahatım şahsen klavyede, zaten yukarıda anlatmıştım işte demon’sda gamepad ile iyi oynayamadım ama dark’ı da klavyedeki bu hassasiyetsizlik yüzünden hemen başında bırakmıştım. çözülememiş hala artık elden souls gelince tekrar denerim belki.

herkesi aynı oranda etkilemeyebilir de beni rahat ettirmedi şahsen, oyunun pek toleransı yok çünkü bir adım ileride veya geride olmaya gir-çık yaparken menzile.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Konu başlığı Sam tarafından Elden Ring olarak değiştirildi
×
×
  • Yeni Oluştur...