Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Midnight Suns


Komutan

Öne çıkan mesajlar

  • 9 ay sonra ...
  • 5 ay sonra ...

Bu oyunda Captain Marvel, Iron Man, Captain America'nın ne işi var anlamış değilim. Hele Captain Marvel, uzayda gezen, uzay gemisi patlatan bir karakteri "gizlilik ve taktik" görevlerine yolluyoruz.
Blade, Elsa Bloodstone, Moon Knight, Magik gibi karakterlerle Supernatural olayların dibine gidebilirdik, o fırsatı tepmişler. Avengers reklamından yararlanmak için herhalde.

Gerçi "Midnight Sons" yerine "Midnight Suns" yapmışlar ismi, sanırım bu Avengers cash-in'den yararlanmak için.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...

96.7 saatte epey bir random görev yaparak bitirdim. Combat zevkli ama oyuna harcadığım sürenin herhalde yarısı dialoglarla ve Abbey'nin etrafında dolaşırken harcanmıştır. Bu kısımların oyuna anlamlı bir katkısı olsa neyse ama özellikle diyalogların büyük kısmı yavandı. Yok Captain America'dan liderlik üstüne nutuk dinle, yok Blade'in Captain Marvel'a yakınlaşmak için kurduğu kitap kulübündeki konuşmaları dinle. En son Persona 5 ve Fire Emblem: Three Houses oynarken konuşmalardan bu kadar bezmiştim.

Şu oyunun fazlalıkları atılıp hikaye anlatımı ve üs yönetimi XCOMlardakine benzer, daha yalın bir hale getirilse çok daha zevkli olur.

Komutan tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...

hala devam ediyorum ama benim de şahsen hoşuma giden kahramanlarla persona tarzı etkileşim oldu. combat kart temelli olduğu için tahmin ettiğim gibi meh geldi. hiç böyle uzasın, random görev yapayım diye hissettirmedi xcom'lar gibi. çabucak yapmayı ödüllendirdiğinden maksimum agresif oynamaya zorlaması da ayrı bir hayalkırıklığı. fazla yapmanın da verdiği bazı kaynaklar hariç esprisi yok lvl scaling olduğundan. yalnız base'deki gezme ve keşfetme kısmı gereksiz uzun olmuş biraz.

firaxis'in böyle kendi tarzları dışında birşey denemeleri enteresan olmuş ama, dialoglar filan lite rpg gibi. keşke combat cezbedici olsaydı da sosyal kısımlar kadar eğlendirseydi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam, 20.01.2024 05:13 tarihinde dedi ki:

çabucak yapmayı ödüllendirdiğinden

abi son xcom'larda da vardı bu biliyorsun. ilkinde "x turn'de bitir or fail", ikincide mob'lardan düşen, x turn sonra yok olan item'larla hızlı gitmeye incentive vardı.

niye böyle yapıyorlar bu türü? "halka rağmen halk için" mantığıyla "oyuncu aşırı safe oynarsa sıkıcı oluyo, o yüzden öyle yaptık =))))" diyorlar da "mmh hiç dmg almadan s+ bitirdim mis gibi" de bi tatmin yani. nedir bunu dayatmalarındaki mantık sence?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çünkü ‘fast-paced’ matah sanılan ama ben duydum mu hemen uzaklaştığım bir buzzword. Hunker down ile oynayacaksa oyuncu bu kendi seçimi, ben hala bugüne dek “xcom çok yavaştı diye ikincisini almadım” diyen kimseyi görmedim. Oyunlara yapay bir zorluk eklemeye çalışıyorlar ki sarhoş rus askeri gibi oynasın ve başarısız olma ihtimali artsın diye herhalde. Öyle olunca “bakın oyunumuz ne kadar zor, this is xcom baby mmmphs” demeleri mümkün.

Gerçi buradaki hıza göre verilen materyal xcom’daki kadar önemli değil. Öte yandan char down olursa filan da düşüyor. Bu nedenle combat aslında daha da uzuyor ve keyifsizleşiyor çünkü semih sayguner bilardosu gibi oynamak zorunlu hale geliyor. Tek aoe knockback’in etkisini maksimize etmek için ekranda 2dk gezdirdiğim oldu.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hizli oynamayi tesvik, X-Com daki overwatch sisteminden kaynaklaniyor. Yapimci millet cok overwatch yapiyor combatin keyfini alamiyor, oyuncu tarafi chance to hit oyuncuyu overwatch a yonlendiriyor diye sikayet edince hizli oynama formati cikti.

X-Com expansion daki extra resource olayi yine mantikliydi. Ama X-Com 2 deki timed mission lar yeter artik dedirtiyordu. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...