Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Twelve Minutes


Dragonutopia

Öne çıkan mesajlar

Eski oyuncular bilir adventure oyunlarda zaman sınırlı bulmaca koymak en büyük tasarımcı hilesi aslında. Neticede adventure oyun bir puzzle oyunu. Zaman sınırı koyarak kolay yoldan puzzle'ı imkansız yapmadan zorlaştırıyorsun. Çünkü zaman sınırı yüzünden oyunucunun deneme hakkı de sınırlanıyor, tekrar tekrar yaparak oyunu uzatıyor. Fakat bu yöntem oyunu bayıklaştırdığı için çok tercih edilmez.  Şimdi vasat atmosferli bir adventure oyunda Amerika'yı yeniden keşfetmiş gibi bu metodun kullanılmış olmasını ve bunu yenilik diye satmalarını komik buldum. 

Oyunu biraz oynadım, muhtemelen kafam rahatken bitiririm.

Zaman sınırlamasını oyuna gerçekten yaratıcı bir biçimde yediren adventure, The Last Express'di. Prince of Persia efsanesine rağmen Mechner'in en iyi oyunudur bence.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...