Jump to content
Oce4n

Palia (Animal Crossing X Stardew Valley) MMO

Öne çıkan mesajlar

§ 04 Haz 2021, 09:25

Eski Riot ve Blizzard çalışanlarının oluşturduğu bir ekip tarafından yapılan bir oyun. Devler oyunu tanıtırken esinlendik dediği oyunlar: animal crossing ve stardew valley'in open world elementleri, zelda breath of wild'ın yaratıcı yönleri, Sims serisinde gameplay öğeleri ve minecraft'ın multiplayeri.

Şu an için bu trailerdan başka hiç bir ek bilgi görsel bulunmuyor, ama baya huzur verici bir oyun olduğu trailerdan anlaşılıyor 😄 Valheim ama daha aydınlık dünyaya benziyor bir yandan 😄 Grinding ve pvp öğeleri olmayacak gibi gözüküyor.

https://palia.com

Alıntı

Palia is a massively-multiplayer community simulation game set in a brand new high fantasy world with elements of open world adventure games. It’s a cozy and welcoming world that we hope fans of the community sim genre will love for years to come.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 09:32

Kayıt oldum, grafik ve akıcılığı sevdim. Wildstar'ı kısmen anımsattı.

Son saniyede elinde okla koşan bir karakter vardı, herhalde hunter tarzı olur.

Yine son saniyede glider kullanan 2 karakter var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 09:46

fortnite'a görsellikte bu kadar çok benzemesi ziyan etmiş bütün potansiyeli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 09:47

Ex-Riot ve Blizzard çalışanları diyor, ne bekledin ki? 🙂

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 10:00

Çizgiler direk elwynn forest northshire goldshire falan.

 

InnLevel104.jpg

 

2a993d4610c21898bd903580f119e804.jpg

axedice tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 10:43

Oyun tube threadden bunu da xpostlamasam olmazdı

 

Oyunun discord serverının rol seçme ekranı asdasdasad

 

MiExxLp.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 11:23

Sondakiler kürtçe mi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 11:59

hahahahahah

hewal / hewaless

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 12:54

ben yazmadım mı diye baktım her şeye spamlemiş ssi 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 13:03

O robotumsu şey de oynanabilir olsun yaw.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 15:26

Abi böyle harita nası tasarlıyorlar ya deliricem harika gözüküyor. Core engine ile okadar uğraşıyorum ediyorum Çıkan şey İlk okulda 24lü faber kastel pastel boya ile çizdiğimiz Güneş ev dere köprüden ileri gitmiyor. ALLAHIM

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 18:36

Ne kadar güzel gözükse de gönlünce istediğini yapmana izin vereceklerini zannetmiyorum subscription olmadıkça. Free to play yapıp bence archeage gibi günlük action point sınırı koyup extra action pointi para ile satarlar gibime geliyor. Toprağı düzelt 20 point, domates ek 10 point. Günlük de 1-2 saatte bitireceğin kadar az bişi action point verirler şişirirler milleti. Malesef günümüz mmo, mobil, gacha piyasasını düşününce bu karamsarlıktan kurtulamıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 19:07
8 saat önce, axedice dedi ki:

Oyun tube threadden bunu da xpostlamasam olmazdı

 

Oyunun discord serverının rol seçme ekranı asdasdasad

 

MiExxLp.png

 

off ne sömürürler bunları varya 

keriz sondajı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2021, 19:30

he/they ile he/him farkı ne ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2021, 05:34

Biri sap pipisini pipi gibi kullanan digeri sanane benim pipimden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2021, 11:30

Oyunun goruntusu trailerdaki ise cok tatli gozukuyo. My time at portia gibi bi sey galiba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2021, 13:10

Trailerdaki vaadi sağlarlarsa ailecek oynanır valla. Hanım ev dekorasyonu ile uğraşırken ben gidip eve ekmek getiririm sdfsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2021, 14:04
On 05.06.2021 at 15:30, sylvanas dedi ki:

Oyunun goruntusu trailerdaki ise cok tatli gozukuyo. My time at portia gibi bi sey galiba.

My time at portia'nın multiplayer versiyonu gibi, evet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Haz 2021, 04:54
15 saat önce, Dynun dedi ki:

Trailerdaki vaadi sağlarlarsa ailecek oynanır valla. Hanım ev dekorasyonu ile uğraşırken ben gidip eve ekmek getiririm sdfsd

Bunun sonu kötü biter yavrum, aman.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...