Jump to content
Llama

K2 Kış Zirvesi

Öne çıkan mesajlar

§ 07 Şub 2021, 19:05

Bu dağın adı neden K2? İsim mi bulamamışlar? Elon musk mı koymuş adını? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2021, 19:20

Karakurum Dağları esas adları yan yana bi kaç tane olunca insanlar k1 k2 falan diyor işte

Llama tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Şub 2021, 22:35
On 25.01.2021 at 12:12, Stringray dedi ki:

k2 kış zirvesi bayağı zor tabi de ay'a çıkmak denemez yani ama öyle yürüyerek falan imkanı yok çok zor teknik tırmanış, o soğukta jet stream'ler falan bayağı önemli iş. çıkan dağcılar da sherpa galiba bu arada sherpa grubu çıkmış denilebilir, herkes tüm kampı taşıyor yani bu tırmanışlarda o bunu taşıyor olayı yok zirve dağcılığı bireysel bir spor değil ki. 

abi buradaki jet stream'in dağcı karşılığı ne? havacılık olarak çünkü imkansızda asfjkh

k2'nin yüksekliğine baktım merak edip 28.250ft'miş. Tropopause değişebiliyor iklim faktörlerine bağlı olarak ama kutuplarda ortalama 30K FT, ekvator kuşağında 55K FT civarında oluyor. Baktım 35 Kuzey'deymiş K2 zirvesi, bizimle aynı aralık içinde yer alıyor. Şuan bizim coğrafyada 35.000FT civarında, Moskova civarında 28k ft misal. Yani bu şartlarda zirvede bile jet stream ile karşılaşma ihtimalleri yok. 

Onun dışında bi 15 sene önce falan ben bayağı ilgiliydim dağcılığa. Ticari dağ sporları birçok extreme spor girişiminden daha mantıklı ve keyifli bir iş bana kalırsa. Aya çıkmak vs. tabii biraz münazara sanatı ama cidden çok zor iş yaptıkları. Zamanım olunca en büyük hayallerimden biri benim de başlamayı planlıyorum ufak tefek organizasyonlar ile bakalım. Zaten turistik olarak en mantıklısı Everest Base Camp olur onu yapar rahatlarım sdfasdf

K2'de en çok can alan dağ diye biliyorum. Meraklısı varsa ölen dağcılar için çekilmiş film var zaten. Vertical Limit işte çoğumuz izlemiştir jksdhf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...