Jump to content

Öne çıkan mesajlar

§ 07 Oca 2021, 21:10

bunlar iyi güzel de, asıl sinir bozucu olanlar CivCivBet3241 sitelerinden gelenler, internet sözleşmeniz bitmiş yenisini yapalım diyen kaçak kaçak iş yapanlar zaten.

bunlara engeli koyamadık bi türlü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Oca 2021, 21:14

aynen bunlar lazım olanlar zaten bankalar filan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 07:11

Huawei de bir ayar var, gelenleri karalisteye alıyorsun ne mesaj geliyor nede arama o kişilerden, spam diye bildiriyor. Kendisi bir yerde depoluyor ve senin belirlediğin periyotta siliyor

https://resimyukle.org/i/pt06J

miyaw33 tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 07:15

Sanırım onlar da gelecek

10 saat önce, reampage dedi ki:

aynen bunlar lazım olanlar zaten bankalar filan.

doğru evet

şimdilik belli bir sayı belirlemişler onun üstündekileri listelemişler. 

2021'in devamında hepsi sisteme girecek sanırım ara ara bakmakta fayda var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 07:40

Tüm firmalar henüz geçiş yapmamış ama bu haliyle bile epeyi iyi olmuş 👍

Mail ve telefonu ayrı ayrı ekleyip tanıtmak gerekiyor, izinsiz arama ve gönderimler biter inşallah. Su arıtma cihazı ve Forex'ciler bezdirdi 😒

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 08:09

ya bu neden garbage da ???? sevgili modlar yapıştırın şunu stickye konu dışına 

allah razı olsun kim yaptıysa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 08:18

tamam da bu anonim şirketmiş. ileti yönetim sistemi a.ş. diyor. yağmurdan kaçarken doluya tutulmayın sonra? devletin falan bir hizmeti değil gördüğüm kadarıyla. bir de e-devletle giriş falan da var. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 08:28

e devlete girmiyosun telefonuna mesaj geliyor. o şekil giriyosun. 45 tane firma iptal ettim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:04

Iyiymis bu ama ticari firmalar var sadece.

Icislerinin, emniyetin falan attigi sacma sms'leri engellemenin yolu nedir?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:06
48 dakika önce, ahmedinejad dedi ki:

tamam da bu anonim şirketmiş. ileti yönetim sistemi a.ş. diyor. yağmurdan kaçarken doluya tutulmayın sonra? devletin falan bir hizmeti değil gördüğüm kadarıyla. bir de e-devletle giriş falan da var. 

ooooo... butun bilgileri tek elden toplayip dogrudan spamleyecekler diyorsun yani.

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:08

Toplu izin reddi olmalıymış, tek tek çok uğraştırıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:08

onları engelleme abi ileride önemli mesajlar gönderebilirler.

Ben bakırköy belediyesini engellemiştim. Evlenme işleri için randevu alırken bir türlü mesaj gelmemişti. Belediyedekiler baya uğraştı falan sonra bi baktım engellemişim belediyeyi o yüzden gelmemiş mesaj. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:11

Aslında o şekilde durum spesifik mesajların gelmesi lazım, kurumun problemi biraz.

Örn. x alışveriş sitesini engelleyince (daha doğrusu izin vermeyince) reklam/kampanya gibi toplu sms'lerin gelmemesi, ancak önemli sms'lerin (sipariş durumu, sistemimiz hacklendi şifrenizi değiştirin mesajı gibi), kritik ve bireysel durumlarda gelmesi lazım. Bu duruma engel yok bildiğim kadarıyla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:14

Transactional vs marketing

txlerin engellenemiyor olmasi lazim mantikli yaptilarsa, bu sefer de abuse edecek firmalar musteriler IYS calismiyo diye aglayacak :d

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Oca 2021, 09:42

Devlet kendi abuse ediyor en basta. Yok dolandiricilara kanmayin, yok emniyet kemeri takin sacmasapan bi suru mesaj. Istemiyorum, engelleyeyim secenegi yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...