Jump to content
Akuma_Blade

Akıncı (2020)

Öne çıkan mesajlar

§ 15 Kas 2020, 15:07

2869726_5aa7247544fa8faf763828eccfa2650e

2869726_ad9bf64f824815ea26c0bb7894a2e6c5



Kırgın Çiçekler ve Aşk Mavi dizileri ile tanınan NTC medya yeni dizi sezonunda Akıncı ile farklı bir soluk getirmeyi amaçlıyor. Köklerini Osmanlı tarihinden alan modern bir kahramanın günümüzdeki zorlu mücadelesini anlatan Akıncı dizisinin detayları belli oldu. Modern bir halk kahramanı hikayesi olan Akıncı yakında ATV'de yayınlanacak. Zengin ve Yoksul, Can Kırıkları dizileri ardından yeni projesi Akıncı'da Şükrü Özyıldız, Büşra Develi, Ayça Erturan, Yıldıray Şahinler, Tolga Tekin, Erkan Bektaş ve Sermet Yeşil gibi isimler dizide yer alıyor. (alıntıdır)

Akuma_Blade tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 15:36

buna kim kilim-burgu turunde demisti? 😂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 15:41

namazinda niyazinda abdestli batman.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 15:42

Ben dediydim discord'da, gerçi yorumun orijinali twittera dayanıyor 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 18:40

From the creators of

 

razzRaziel tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 23:20

namaz kılan matrisçi. süper. atv'den daha fazlasını beklemek hata olurdu zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2020, 06:31

Ya tamam senaryo falan anlıyorum ama bunda başrol oynamak istemek? Nasıl paralar veriyorlar ki acep bu adamlar hayır diyemiyor ffs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2020, 06:33

bu çocuk benim dersane arkadaşımdı, baya da samimiydik o zaman. gayet düzgün efendi bir elemandır, böyle bir rolde oynamayı kabul ettiyse sağlam para almıştır diye düşünüyorum :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2020, 07:38

benim de liseden sınıf arkadaşım. lisede de bütün kızları götürürdü işleri büyüttü şimdi. türkiyede oyuncu olmak da bahtsızlık be. kaliteli yapımlarda falan da oynadı diye biliyorum hatta cem yılmaz'ın bi filminde kısa bi rolü vardı falan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Kas 2020, 17:05

Kamen Rider 2010'dan beri her sene daha da bozuyordu. Bunda en azından random birileri ölebiliyor. Olmuş bu, izlerim.
 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2020, 21:22

Nan o maske şekli ne la öyle ? Asimetrik yapıp sarığa filan mı benzetmeye çalışmışlar aklı sıra ?

Yoksa tüm Neo Osmanlı simgeler var üstünde, Ay var, kılıc var bayrağı gönderme Kırmızı simgeler var, vay be.

Bir nevi İronman, batman, superman karışığı little, little in the middle gibi bir şey olacak anlaşılan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2020, 23:33

Amerikan askerini picakladi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2020, 02:44

Supernatural Türkiye'ye uyarlanıyordu o noldu yav.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 06:31

Maske Mr. Magoo gibi gözüktü ya gözüme hahahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 09:17

atvde yayınlanan herhangi bir content izlemek 😍

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 10:04

olum karakterin ismini seçerken içinde "Ak" geçsin diye özellikle kasmadılarsa ben de lahana turşusuyum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 11:22

Akman koysalardı keşke direkt

Aket-Atum tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 11:41

emekli polis babası rolünde de bu

ayhan-akman-kimdir-1516196307703.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 13:22

AK-inci

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...