Jump to content
axedice

Castlevania ya da Zeus Gibi Çizgi Filmler

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Kas 2020, 08:09

Evet başlıktaki gibi dizi arayışındayım, keza gördük ki batılılar animeyi bile iyi yapabiliyormuş. Böyle sapık sapık weaboo şeyler değil yani aradığım, türk dizilerindeki bakışma sahneleri nasıl sündürülüyorsa aynı şekilde aksyon sahnelerini sündüren tusubasalar falan hiç değil. Yurtdışına çalışmaya giden babasının bıraktığı mektubun 3. satırındaki gizli hüznü keşfedip hayatın anlamını sorgulamaya başlayan saçmalıklarla da hiiiç işim olmaz. Böyle Castlevania ya da Zeustaki gibi epik hikaye olsun, dıkşın dıkşın aksyon olsun, hikaye aksın gereksiz dramlar minimumda olsun falan.

Yüksek puanlı animulara bi bakayım dedim full metal alchemisttir vanhelsingdir bilmemnedir, yarab ömür törpüsü hepsi. Dragons dogma da salaktı baya. Yok mu normielere uygun başka güzel çizgifilm?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 08:45

fate serilerini izlemediysen onlar güzel abi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 08:52

beastars 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 09:36

Japon yapimlarla ilgili problem sadece pacing, ve bahsettigin plot noktalari mi yoksa artworkle alakali da problem var mi ? Karakter ve mekanlarin realistik olmasi bekleniyor mu, komedi unsuru ne kadar itiyor/cekiyor? Illa eng dub bekleniyor mu yoksa japonca problem degil mi?  Izledigin ve begendigin japon yapimlari neler? 

bunlari bilmek biseyler soylemeyi kolaylastirir diye dusunuyorum. Simdi rastgele bisey soylesek sapik sapik weaboo seyler soylemis olacagiz sonra 🙃

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 09:52

Castlevanianın abartılı çizgileri (Alucard ın proposyonları vb.) itici gelmedi mesela, o tür stilistik kısımlara takılmıyorum. Karakter ve mekanlar tabii ki fantastik ya da bilimkurgu olacak ama kendi evrenleriyle tutarlı olmaları önemli. Komedi olarak şu klasik anime sahneleri var ya burundan sümük akar surat yamulur kafanın yanında bi sembol çıkar falan, Wotan aşkına onlar olmasın çok salak oluyor. Mizah vs. olabilir tabii ki.

İzlediğim ve beğendiğim japon yapımları için bakayım bakalım. Princess Mononoke vardı fii tarihinde izlemiştim. Bide spirited away vardı bu sanki hüzünlüydü biraz? Final fantasynin filmi vardı eeeh işte fena değildi. Bunlar kalmış aklımda, japon yapımı pek yok sanırım sevdiğim. Ha bak animatrix in animu olan bölümleri itici gelmemişti, bide yakın zamanda death love & robots u izledim onu da beğenmiştim.

Böyle fantastik kuntastik olsun bilimkurgu olsun ama anime saçmalıkları ve abartılı dramlar olmasın istiyorum. Ne odabayashinin babası aslında kokimotsonun kalbini mi kırmış? HAYIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRR . . . . . . . = ( ( ( bu olmasın yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 10:37

Katilan, katilmayan ve/veya siralamayi farkli yapacak olanlar olur muhakkak. Ben bu bahsedilen profile gore sunlar olur diye dusunuyorum;

1. Vinland Saga (Supernatural birsey yok, epic viking hikayesi, begenmeyecegini dusunmuyorum)
2. Berserk (Hepsinin babasi, supernatural ziyafeti. not: once 90 lardaki seri, baslangic orasi)
3. Shingeki No Kyojin (ilk sezon cok az sevimsiz drama var, sonrasi epic, seri finali aralik ayinda yayinlanacak, izlemek icin guzel bir zaman. Henuz begenmeyeni gormedim)
4. Psycho-Pass (near future polisiye/sci-fi, minority report on acid. Realistik cizimler, guzel plot)
5. Fate serisi (Fate/zero ile baslayarak, castlevania ile benzer dinsel tema, gore v.b.)
5. Re:Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu (iclerinde artwork ve japon temalari olarak bahsettigin profilde biri icin sindirmesi sanirim en zor olani; stilini bi kenara birakirsak hikaye orgusu kendi icindeki tutarliligi ve yarattigi evren cok iyi. )

Honorable mentionlar: dramasiz, cok guzel cizimler, inanilmaz seslendirme, kisa ve ozet seri olmalari ve japon sevmemesine ragmen gosterdigim herkesin ayila bayila seyrettigi; 
1. Tengen Toppa Gurren Lagann 
2. Kill la Kill
3. One Punch Man 

Bunlar convertlenmek icin yeterli olur heralde asdfas

wololooooooooooooooooooooo20110724-22047

KHaRoN tarafından düzenlendi
typo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 10:40

Boku no pico 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 10:50

Tabii ki googlelayacak kadar sazanım . . .

 

= (

 

@KHaRoN ok bakayım bunlara bi panpa. Peki nejtfliztte hangileri var?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 10:58

one punch man netflixde, vinland saga amazon prime da,

bunun disindakiler baska

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2020, 11:01

fate serisi de var netflix'de. altyazılar biraz sıkıntılı ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 06:12
19 saat önce, KHaRoN dedi ki:

1. Vinland Saga (Supernatural birsey yok, epic viking hikayesi, begenmeyecegini dusunmuyorum)

Bunun ingilizcesi yok mu ya? Amazonda göremedim. ORAMAKOMA  BURAMAKO dilinde izlemek çok baydı vır vır vır. Yoksa güzel görünüyordu bu.

 

Alıntı

5. Fate serisi (Fate/zero ile baslayarak, castlevania ile benzer dinsel tema, gore v.b.)

 

Wotan ve tüm tanrılar aşkına bu ne ya? BU? NE? Lise draması olm bu. Noluyor ilerde liseli kızları şeytanlar ele geçirip bible black mi yapıyor bu mu bütün din teması? Hayır ilk bölümün yarısına kadar dayanabildim, günaydın tokuşume liseli muhabbetinin ötesine bile geçemedi, hayatımda izlediğim en salak şeydi.

Yani vinlandi tavsiye etmeni anlarım böyle çizgileri falan da güzeldi ama çekik gözlü dilini sevmediğim için adapte olamadım, bu ikincisi tam olarak japon animularında uzak kalmak istediğim salaklıklar. O kızların arasındaki öğle yemeği muhabbeti falan cringeden koltuğumun içine o kadar gömüldüm ki kumandaya uzanıp kapatamadım bile sahne değişene kadar. Bunu izleyip kendime yavaş yavaş işkence edeceğime bokuma gel piko izleyip tek seferde şerefimle intihar ederim daha iyi...

 

Şu titana baksam mı diyorum ama korkuyorum da bi taraftan. Yani kararsızlığım şey, bu japonları atom bonbası mı bu hale getirdi, yoksa hep böyleydiler de aslında bi 10 aton bonbasına daha mı ihtiyaç vardı? Neyse castlevania ve zeusu yapan elemanların yeni serileri varmış ass creed falan onları bekleriz artık.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 06:49

liseli olan sonraki fate ya. zero'dan başlamamışsın sanırım. fate/zero en iyisi.

buradan görüp one punch man'i izledim dün gece. çok iyiymiş gerçekten. 

ahmedinejad tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 09:10
2 saat önce, axedice dedi ki:

Yani vinlandi tavsiye etmeni anlarım böyle çizgileri falan da güzeldi ama çekik gözlü dilini sevmediğim için adapte olamadım, bu ikincisi tam olarak japon animularında uzak kalmak istediğim salaklıklar. O kızların arasındaki öğle yemeği muhabbeti falan cringeden koltuğumun içine o kadar gömüldüm ki kumandaya uzanıp kapatamadım bile sahne değişene kadar. 

Şu titana baksam mı diyorum ama korkuyorum da bi taraftan. Yani kararsızlığım şey, bu japonları atom bonbası mı bu hale getirdi, yoksa hep böyleydiler de aslında bi 10 aton bonbasına daha mı ihtiyaç vardı? 

Vinland aile temasi vs ile baya yavas baslayip, 2-3 bolum sonra ana hikayeye gectigi icin elestirecegin yerin o pastoral sahneler olacagini dusunuyordum dogrusu, japoncada takildik. 

Fate ve Re:zero kara... bu konuda biraz daha zorlayici olabilecegini dusunmustum, o yuzden 4 ve 5. siradalar. 

Valla iste burda en temel seyde takiliyoruz, japonca dub ile problem varsa zaten japonlar yenilince biz de yenilmis sayiliyoruz. Ki seslendirme bu adamlarin yaptigi en iyi seylerden birisi. Secenek varsa eng izleyeyimden ote bence secenek varsa japonca izlenmeli, o derece. 

Saniyorum kimse ilk izlediginde ooo japonca acayip guzel bize cok yakin; watashitachiha peperekku kara kimashita, yoroshiku onegaishimasu falan dememistir. Ilk basta kulak tirmalamasi, hatta dizi mizi izlerken arada iki satir browserdan, telefondan bisey bakayim diyenler altyazi kacirinca ne oluyor burda diye son 2-3 dakkadan hicbisey anlamamis olmasi hep olan seyler. Alistiktan, bunlari astiktan sonra yapimlarin keyfi misliyle artiyor haliyle. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 14:24

Castlevania tarzında atmosfere sahip şeyler olarak Spawn (McFarlane tarafından yapılan 90lardaki çizgi film), Hellsing (Ultimate olmayan, TV serisi), Vampire Hunter D : Bloodlust, Wolf's Rain, Monster, Witch Hunter Robin diyebilirim.

daha aksiyon olsun diyorsan Gungrave, Trinity Blood, Devilman Crybaby, Claymore, Berserk (orjinal olan, eskisi).

daha önce izlemediklerinin ilk bölümlerine bak kendin karar ver.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 14:43

amerikalılar yapmamış zaten aslında castlevania ve zeus'u, credits'e bakıyorsun bütün animatörler, çizerler silme koreli lmao. zaten amerikalılardan öyle bir kalite çıkmayacağını tahmin etmem gerekirdi. amerikalılar yazmış, seslendirmeleri de kötü zaten japoncaya çevirince dili "%100 milli yerli otomobil" tier amerikan malı.

başlık bayağı "sevdiğiniz anime'i söyleyin sonra saydırmamı izleyin" bait olduğu için hiçbir şey önermiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2020, 21:42

yanlis fate i izlemişsin 

zero izlemen lazim UBW degil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2020, 23:41

Arkadaşın söylediği tüm kriterlere uyan Memorias de Idhun var Netflix'de.

 

Spoiler

...ve evet, bok gibi.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 08:20

Samurai Champloo ve Cowboy Bebop ile başla gerisi gelir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 11:54
3 saat önce, Aluriel dedi ki:

Samurai Champloo ve Cowboy Bebop ile başla gerisi gelir.

aynen bunlar en üst nokta. sonrası hüsran...

ha bi de one punch man ile vampire hunter d. onların dışında burda yazanları sen sevmezsin ama seyredip seyredip buraya şikayet etmni izlemeye gelmen eğlenceli olur. 

fenris tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 12:17

eskilerden slayers da olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 13:16

cok iyi anliyorum axei, anime sevmeyen bir insan olarak.

hele surekli olan anime goygoylari, yok burundan akan sumuk, yok gereksiz mizahlar fln, nefret ediyorum o triplerden.

 

Angolmois e bak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 14:06

Axe e katilanlardanim bende.. Bire bir ayni hislerim cogunlukla..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 17:00

shounen sevmek zorunda değilsiniz, komedi kasan sümüklü çocukların çizgi filmlerini izlemek zorunda da değilsiniz.

pokemon, yugioh, black clover, bakugan izleyip de beğenmediyseniz "anime sevmeyen insan" yapmıyor sizi.

ha, cowboy bebop, ghost in the shell + sac serisi, akira, mushishi felan izleyip de hala "anime sevmiyorum ben" diyorsanız o zaman sizde bir sıkıntı var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2020, 17:36
On 09.11.2020 at 11:09, axedice dedi ki:

Yüksek puanlı animulara bi bakayım dedim full metal alchemisttir vanhelsingdir bilmemnedir, yarab ömür törpüsü hepsi. Dragons dogma da salaktı baya. Yok mu normielere uygun başka güzel çizgifilm?

 

azıcık komedi sahnesi konulan animeler bile seni rahatsız ediyorsa, tahminen hellsing ultimate izlemişsin sen. hellsing mangası bittikten sonra yayınlandığı için "mangaya daha sadık" diye anime fanları tarafından fazla fazla puan almış bir seri o. orjinal hellsing tv serisi ultimate kadar modern çizimlere sahip değil, ama müzikleri ultimate'tan daha iyi, bu da daha başarılı bir atmosfer yaratmış. manga bitmeden önce yayınlandığı için bir yerden sonra manga hikayesinden farklı bir hikaye yazıldığı için anime fanları tarafından yerin dibine batırılmış olsa da, ultimate serisindeki komiklik sahneleri olmadığı için daha fazla keyif alma şansın var.

senin yapman gereken shounen animelerden uzak durup seinen animelere yönelmen. ama seinen diye gidip hellsing ultimate izleme hatasına da düşme, "ömür törpüsü" dedirtecek komiklik sahneleriyle dolu şeylerle karşılaşırsın.

onun yerine "ciddi" animeleri izlemen gerekiyor, Ghost in the Shell mesela, filmi. Akira mesela, abartılı yüz animasyonları rahatsız edebilir belki ama komiklik sahneleri yok ve iyi bir senaryoya sahip. daha da ağır ve daha da ciddi şeyler arıyorsan Monster izlemen gerekiyor, bol bol gerilim ve ciddiyet. Jin-Roh, yine ciddili film olması için kasılmış. Vampire Hunter D Bloodlust, Castlevania'ya en yakın olabilecek animelerden biri. başka ciddili filmler olarak Angel's Egg, Ninja Scroll, Legend of Windaria, Blood the Last Vampire örnekleri var.

Cowboy Bebop, Samurai Champloo diyemiyorum, "komiklikli sahneler" içermese de Firefly dizisi izleyebilen kişiler için bir kıvamda yapılmış. bunlar yerine daha ciddili ve daha ağır atmosferli Berserk (1997), Claymore, Darker Than Black (ilk sezonu), Ergo Proxy, Monster, Serial Experiments Lain, Shigurui, Texhnolyze, Eve no Jikan önerebilirim.

Bunlar da çok ağır oldu diyorsan o zaman Samurai Champloo, Ghost in the Shell Stand Alone Complex, Cowboy Bebop, Paprika, Gankutsuou - The Count of Monte Cristo, Mononoke, Black Lagoon, The Girl Who Leapt Through Time, Seirei no Moribito ile biraz daha havadar takılabilirsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...