Jump to content
Phyx

Fenerbahçe 2020-2021 ALİ KOÇ 3.0 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 25 Nis 2021, 19:34

Osayi de girebilirdi.

Seneye kontrati bitecek Harun yerine su genc kaleci ile ciksak. En kotu penalti yaptirip, hatali pas ile gol yedirir.

Oh wait...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nis 2021, 19:41

Harun tam bir kütük ya, neymiş penaltı kurtarırmış. ulan her maç yaptırmada kurtarmak zorunda kalma, her geri pasta kalbim gümbürdüyor. Altay 1 aya düzelse bari ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nis 2021, 20:03

abi şu ikinci yarıdaki oyunu lütfen harun'a yüklemeyin. tamam adam kötü formsuz hatalı her neyse ama bu duruma imkan veren tamamiyle kenar yönetimi.

fenerbahçe resmen iki farklı maç oynadı. daha dakika 50 de yazdım bu maç böyle bitmez diye adamları ortak edicez maça diye kulübe takımı nasıl böyle sahaya sürer ya da nasıl müdahale etmez.

yani çıkıp ikinci yarı 5-6 yapmak varken ızdırap çektik, rezillik resmen.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nis 2021, 20:12

2. yarı fazla yorulmasınlar diye böyle oynatmış olmalı Emre, ama Harun yine de kütük😞

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 17:44

fatih sultan mehmet iyilesmis

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 17:47

bu gokhana yapilan fual ise...

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:16

e ofsayt degil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:16

2 metre gerideki adam nasil ofsayta dusuyor 😂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:17

god bless VAR

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:19

yan hakem arastırılsın... fetocu olabilir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:21

Gökhanın ordan gol yicez diye bekliyorken daha kötüsü oldu, bariz orası topallıyordu bağıra bağıra geldi pozisyon. 

Kısmet işte tam nazım iyi oynamaya başladı dedik sezonu kapadı, Altay kapadı zaten  forvet yok yine harika kadro yapımız sağolsun kapadık sezonu

Liebe tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:28
9 dakika önce, applev0dka dedi ki:

yan hakem arastırılsın... fetocu olabilir

abdullah bora ozkaya...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:57

fenerli arkadaşlar cevap versin, şimdi bu alanya forvetleri şike mi yapıyor ? sdsaf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 18:58

samuel'in bi golu var, gerisini bilmem.

 

faul calmayacakti gustavo cok takla atinca durdurup sari kart gostereyim dedi 😄

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 19:26

beraberlik icin oyuncu degisikligi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 20:12

geçen haftaki oyundan sonra bu haftaki maç sarmadı. alanya kazmaymış baya gerçekte 1-2 şey yaptılar sadece fenerin daha rahat kazanması lazımdı ama biraz çekingen oynadılar içeri girebilecekken geriye atıyorlar topu

bir de şu öndeki valencia ne mal bi adammış gerçekten boş beleş bi oyuncu yerine başkasını oynatsalar daha iyi olur

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 20:14

fener kazanmadı ki, nasıl daha rahat kazanması lazımdı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2021, 22:20

rahat rahat kazanması lazımdı yazacaktım 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 May 2021, 19:26

Şu son 2 pozisyon fenerbahçe forvetleri in özetidir. Yazık bu adamlar milyon eurolar kazanıyor. 

Tam üstüne ozanın tek başına yarattığı pozisyon çok daha yakındı gole 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 May 2021, 19:31

öylesine oynuyoruz zaten boşver.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2021, 15:03

ee alanya maçı tekrarı için red gelmiş. hiç söylemiyorsunuz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2021, 15:40

Aksini bekleyen yoktu ki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2021, 17:39

4 dk da 3 tane %100 gol pozisyonu verdik ve 1 0 gerideyiz. Bugün şampiyon belli olacak herhalde 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 May 2021, 18:55

2 gol yedik 3 4 net pozisyon kaçtı, sivasın her geldiği pozisyon tehlike oluyor ayaklar birbirine dolanıyor ben böyle rezalet bir takım görmedim. Şurda 2 3 tane atsak belki öbür tarafta baskı olacak ama onun yerine 2.liği bile kaçırdık elimizden geçmiş olsun 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...