Jump to content
Phyx

Fenerbahçe 2020-2021 ALİ KOÇ 3.0 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Oca 2021, 15:07

ya sarayın işi gücü yok gerçi yok ama Ali Koç başkanken mesut favorı yapmaz fenere. Acun ile bir fenerbahçeli daha birleşmiş sponsor olmuşlar yarısına dedikodusu var. Kulübe 6-7 milyon maliyeti oluyor o zaman. Mesut gibi transferde çok çok iyi iş.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 15:52

boşverin hesabı kitabı, bura türkiye her türlü yalan dolan her takımda var bunu kabullenelim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 15:55

Mesut bi tarafa, etrafındaki oyuncuların kapasiteyi düşününce kendisine yazık etti resmen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 16:33

Herif Çamlıcada 10 milyon dolarlık villaya taşınmış. 3.5 yıl kalacak, garanti 20m euro kemiksiz para alacak. Kendine yazık etmiş gerçekten 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 16:52
Alıntı

Ben Fenerbahçeliyim. Allaha şükürler olsun ki Fenerbahçe oldu. Çok mutluyum. Bir Fenerbahçeli olarak o formayı giymeyi Allah nasip etti. Gururla taşıyacağım Fenerbahçe formasını, elimden geleni yapacağım!

 

pelkasi cok seviyorum, omerin gitmesine yikildim, mesuta cok para verilmesinden korkuyorum, bu transferin cok rizikosu var, ama, su aciklamayi duyup heycan olmamak cok zor, su laflari eden adam yatmak icin emeklilik icin gelmis olamaz keza.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 18:06

ilk sene para almıyor, sağlam da fedakarlık yaptı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2021, 21:16

Arda için nasıl hataysa attan inip eşeğe ( barça - bazakşehir ) binmek bence özil de aynı şekilde yazık etti kendine. Türkiyede seni 2-3 maç koşmayınca futbolcu harcama yazarları harcar seni mezut 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 06:57

*

İstanbul'a gelişini 300.000'i aşkın kişi izledik
..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 07:05

Aga deli misiniz neyini izlediniz, adamı sahada izleyeceksiniz hiç mi akıllanmadınız diğer facialarımızdan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 11:59

Liebe

Drink your tea slowly and reverently, as if it is the axis on which the world earth revolves

- slowly, evenly, without rushing toward the future;

live the actual moment.

Only this moment is life. 

 T.N. Hanh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 17:30

Lan yazık spiker 3 zenci 3 gol diyecek diyemiyor resmen sdffs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 18:14

EsCINQnXYAQOKhD?format=jpg&name=360x360

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2021, 18:14

Bizimkiler biraz hırslı oynasa averajı kapatırdık. Herhalde hafta içi Sivas'ı düşünüp rolantiye aldılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 06:52

12 numara ergenleri socrates dergi aleyhine kampanya başlatmış. sebep de mesut özil transferini haber yapmamalarıymış sdgsdg. adamlar 20 tane video çekti daha ne yapsınlar anasını satayım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 08:49

Mesut'un gelmesi gerçekten bizim lig için çok iyi oldu. Mesut vb adamlar geldikçe diğer oyuncuların gelmesini de tetikler, ligin reklamı olur. Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor ama bu adam 2 senedir adam gibi top oynamamasına rağmen son 10 yılın en çok asist yapmış 3. oyuncusu. Valla tebrikler. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 20:24

bütün dünyada kış sezonunun en iyi transferi ve yaz'a kadar maaş almayacak.

adam kral ✔️

krasic'ler potuk'lardan sonra 

bu herif kendi yırtıcak takım için:

 

pandemi geçsin, seneye kızıltoprak/kalamış'a tanışıp kombine alayım 🙂 

welcome alkol

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 20:34

Koç artık bırakmaz şampiyonluğu. 2 rezalet dönemden sonra ya herro ya merro çektikleri dönem bu. 33-35. hafta arası farkı açmazsa fb tiyatro izlemeye başlarız.  GS o haftalarda toparlamış olursa lobisi vs baş eder fb ile de, bjk onu da yapamaz. Bizde o lobi yok. Sonra burada şampiyonluk şöyle geldi böyle geldi masallarını izleriz. Başakşehir maçından sonraki ali koç demeçleri beni ciddi korkuttu yani tamamen her yol mübah olacak izlenimi verdi. Yapacak bir şey yok

FuCKiR tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 20:55

@FuCKiR aynen, yapacak bir şey yok sonuçta taraftar biziz.

önyargılı yaklaşıyoruz illa: 

bkz. bjk hakem (özellikle fb'nin maçlarında kaç kere var'a gidilmiş veya kaç kere var, hakemi uyarmış?

bence 2 x 4 = 8 en az 8 puan fazlanız var hakemlerden, aynı pozisyonlar fb ile değerlendirildiğinde.

- geçen sene GS idi,  bu sene siz oldunuz hakem / siyaset / federasyon baştacı.- 

tamam, futbol'dan anladığın belli de kop bu kafadan...

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 21:12

Dostum şurada forumda bu sezon 10 tahminde bulundum 9 ı çıktı skor kırmızı kart penaltı dahil, istersen ara mesajlarımdan. GS maçı beklenenden rahat geçer 3-1 dedim, 2-0 bitti en son. Yine basit görünen köy kılavuz istemez durumuna göre sonu belli bana göre bu sezonun . Futbol olarak fb den ilerdeyiz ama bjk yı şampiyon yapmazlar. FB şampiyon olur, kalan haftalar 2. yi belirlemek için oynanır.  33-35. haftada ortaya çıkar şampiyon iddaalıyım bunda. 

abi tek tek pozisyonlara girmeyelim çok uzar. Ben şuanda ligde iyi top oynayan bjk yı tutan biri olarak fb şampiyon diyorum. FB nin önündeki engeli beşiktaşı görmüyorum, bak bjk lıyım bana göre GS engel olabilir, BJK olamaz. 

Bu ligde Şampiyonlar domine etmemişse ligi genelde sezon sonu ( son 5 hafta genelde )  hakemler tayin eder şampiyonu, onu da kimin lobisi fazlaysa. 

neyse iyi olan kazansın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oca 2021, 21:17

Şu Mesut transferi para mara olayına girmeyecem, çok dedikodu var yok parasını o ödemiş, yok açıktan bilmemnapmışlar falan ama araştırmadım, ilgimi de çekmiyor.

Puan olayına gelince, az buçuk takip ettiğim kadarıyla üç büyüklere gayet torpil yapıldı bu sezon başından beri. Kimse hazır değildi, ligi zaten çoktan batırmışlardı, iyice karıştı. Ama üç büyükler koparsa zaten izlenmeyen lig iyice patlar diyerekten itelediler hep. FB puan tablosunda geriye düştükçe toparlatıldı, bir de Başak maçı malum, 1-2 maçı daha var öyle. BJK 6-0 öncesindeki iki maçta bayağı itelendi. GS sezon genelinde ne zaman gol atamasa bi penaltı çıktı ortaya.

Yani X takıma torpilli, Y takıma lobisi var falan demenin gereği yok. Hepsine bi el uzatıldı. Günün sonunda adamlar ekmeğine bakıyor. Adalet zaten çoktan ölmüş, para getirecek takımlara omuz veriyorlar işte kendilerini düşünüp.

Günün sonunda ne olur, üçünden en az iki tanesini son haftalara kadar zirveden koparmazlar, o süreye kadar dayanırsa diğerlerinden bi başka takım da potaya girer. Ondan sonrası kör dövüşü olur.

Tiyatro öyle bi hale gelmiş ki dün mü ne Bein reklam yayınlamış "korsan yayın izleyen hırsızdır, takımınıza gidecek parayı çalıyor reröre" diye. "Taahhüt ettiğin parayı ödemeyi reddettiğinde sen çalmıyor musun", "döviz kurunu sabitlediğinde sen çalmıyor musun peki takımdan parayı" diye sorsak verecek cevabı yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2021, 08:30

Bein'in korsan reklamı bir süredir var, şahsen çok keyif veriyor o reklamı görmek bana.

Ama benim garibime giden katardan, bein merkezden "tr kanalımızın üstüne tarafsız olmadığı gerekçesiyle çok gitmeyin" diye açıklama geldi. Taraflı yöneticileri kovuyoruz demeleri gerekirken bunu diyip nasıl daha fazla abonelik satıcaklar acaba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2021, 08:37

bir fenerli olarak şu tshirtle reklamla falan bein protestosunu çok çocukça buluyorum ben. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2021, 09:24

bunu not edelim o zaman kardeş 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...