Jump to content
GONDARCENGIZ

Yurtdışından gelecek para / kesintiler.

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Tem 2020, 10:09

Selamlar, almanyadan bir şirketten birşey almıştımda 1 yıl önce, sonra sorun çıktıydı hallettirdim, 100 euro civarı bir para yollayacaklardı bana.

 IBAN and BIC/SWIFT diye istemiş herifler, şimdi bunlar parayı yolladılar diyelim, benden ne kadar kesilecek vs bir bok bulamadım. kafalarına göre bankadan bankaya kesintiye uğrayabilirmiş mışmış vs bir sürü şey yazıyo sağda solda. Yokmu bunun belli başlı bir olayı ne kadar kesilecek vs diye.

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 10:12

transferwise’la istetebilirsin ugrasirlarsa

evet normal bankalar seref yoksunu oldugu icin soylemiyor ne kdar kesilcek kime sorsan muhbir bankaya sor diyor muhbir banka kim diyorsun kimse bilmiyor.

o yuzden yasasin bitcoin.

 

worst case’te 30 euroya kadar gidebilir.

 

yani ben her zaman serbest piyasa ve kapitalizmden yanayim, para atmak 500 euro deseler en onde desteklerim ama bu kurduklari kirli duzen ucret belirtmemeleri cidden can sikici.

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 10:30

swift işi çok saçma, ben de geçenlerde almanyaya para yollayacaktım ama net hiç bir bilgi bulamadım masraf miktarı hakkında. tek gördüğüm iki taraftan da kesinti yapıldığı, iki bankanın kesinti yaptığı. bir de döviz alırken de kesintiler falan var.

transferwise ile aktardım sonra, hatta referral olunca ilk işlem ücretini de almadı. her şey çok makul halloldu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 10:31

bankanın şu kadar kesilecek gibi bir garanti vermesi mümkün değil çünkü aradaki muhatap banka kesintilerine göre değişiyor.

tw ile sanal iban oluşturup parayı oraya yönlendirip sonra buradaki hesabına try ya da eur olarak alabiliyorsun. en masrafsız ve temizi bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 10:33

abi şunun tutosu vs yokmu.

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 10:55

swift te yollayan taraf kendi banka ve swift masrafini biliyor, fakat alan tarafin bankasinin kafasina gore yaptigi kesinti miktarini goremiyor. Sardalya nin dedigi gibi worst case 30 eur kadar gidebilir.

Bankani arayip kavga edince parayi geri alabiliyorsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 11:11

vay arkideş. neyse abi o zmn heriflere diyim böyle böyle diye, 15 euro daha ekleyip benim hesapta tutsunlar (malum kur artıyo vs) eylülde bişey alacaktım oradan düşsün madem napim mk. harbi silkelim böyle ülkeyi paypalı piç etti orçlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 11:16

yollat bana 0 kesinti ulastirayim sana. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 11:31

araci banka da para kesicek.

swift'le 40-70$ arasi gidiyor, benden uyarmasi...

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:15

bir kez bu tarz yurtdışına para yollamam gerekti, xaty nin bahsettiği şekilde trasnferwise ile "ilk işlemin bizden hacı abi" şeklinde yollamıştım. swift üzer, hele ki 100-200 gibi meblalarda. soyuyorlar resmen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:17

yollamak kolayda oradan alması sıkıntı abi, sorun orada ztn 😄 heriflere mail attım böyle böyle diye. bakalım ne diyecekler, dedim sizede banada girmesin +15 20 daha ateşleyin hesapta kalsın bişey alınca küfür etmeden almış olurum vs dedim. /çingene mode off

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:20

Onlara bişey girmez bu arada, iki bankanın da masrafı senden çıkar eline 30 dolar kalır sadece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:21

İsterlerse "OUR" seçeneğiyle tüm masrafı kendileri karşılayarak yollayabilirler. O zaman sana yollanan para net gelir. Onu zorla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:33

kredi kartında eur hesabı gözüküyorsa oraya geri ödeme yapamıyorlar mı? sen ilk satın almayı nasıl yapmıştın?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:43

transferwise la 3500$ civari bisi yollamistim tree 26$ kesmişti. Kur farkında yoktu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:45

@eldar heriflerede çok girsin istemiyom, o yüzden üstte yazdıgımı yapmak en mantıklısı.

@xaty evet kk ile aldım ama 1 yıl geçti aradan. normal refund yapamazlar heralde, euro hesabı yok gözükeceğinide sanmıyorum, birşey aldığımızda bile 3-4 euro koparmanın peşinde bankalar, önce dolara çeviriyo sonra euroya vs 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 12:45
11 dakika önce, xaty dedi ki:

kredi kartında eur hesabı gözüküyorsa oraya geri ödeme yapamıyorlar mı? sen ilk satın almayı nasıl yapmıştın?

3 ay icinde olsa chargebackle olur da 1 yil once olmus olay, boyle bi imkan var mi acaba

en dogru yontem bu olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 13:52

EU'da oturan birine yollat...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2020, 14:22

kk ile aldıysan niye normal refund yapmıyorlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...