Jump to content
neworleans

Rus hava yollarında yaşadığım olay

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Tem 2020, 23:26
39 dakika önce, roket adam dedi ki:

yüksek sesli tartışma çıkardılar "biz para verdik milleti nasıl bedavaya alıyorsunuz" diye

allah allah, alır almaz lan kime ne ahahgsa hıyarlara bak. bana denk gelse iyiymiş lan keşke benim de bedava uçağım olsa der geçerdim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Tem 2020, 23:54

mxkaxrac7p851.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 00:57
7 saat önce, Rewendor dedi ki:

Uçakta aklıma gelen en büyük yaşadığım olay "burası boş zaten gelen olursa kalkarız" diye business class koltuğa oturmaya çalışan şark kurnazı çift, hostes onlara laf anlatmaya çalışırken gelen koltuk sahibi genç, koltuk sahibine "evladım bak biz yaşlıyız, arkaya kadar yürütme sen de bizim yerimize oturursun" falan demeleri, eleman tabii ki reddedince de adamın kadına "aman bırak, bunlar fazla para verdik diyolar vermiyolar yeri, büyüklere saygı ölmüş, hiç aile terbiyesi yok" deyip homurdanarak arkaya geçmesiydi.

haha çok iyiymiş ya sevdiğimin çomarlarına bak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 10:21

pandemi öncesi 2,5 senedir her hafta ist - riyad / riyad - ist yapıyordum. hiç girmiyim arapların yaptıklarına 😄

hayatımda bu kadar uçağı pisleten millet ben görmedim ya. ulan yemeği yerde mi yediniz cidden bu kadar nası dökebilirsiniz o yemekleri. adamlar yastıkları, battaniyeleri, kulaklıkları bile yerlere atıp öyle iniyorlar uçaktan. inanılmazlar gerçekten. bi kere okadar kötüydü ki videoya bile almıştım. bulursam atarım telefonun derinliklerinden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 12:02

Rus hava saldırısında yaşadığım olay diye okudum geldim.. Yıl 2020 .. Böyle hikayeler artık ilgi çekmiyor dostum..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 12:20

Bitane daha anlatiyim bu baya like a boss hikayesi, pekin dönüşü çinli bi abimiz geldi benim belim ağrıyor biznısa geçebilir miyim dedi, malasef beyfendi öyle olmuyor diye tatlı tatlı açıklama yaparken hostesler, adam parasını vericem merak etmeyin dedi, çağırdılar yer görevlisini şuan biznıs olmak istiyorsanız 2500 dolar dedi, adam çantasından nakit olarka 2500 dolar verdi, neresi benim koltuğum dedi, bir 10 saniye şaşkınlıktan kimse kıpırdamadı, adamın yerini gösterdiler oturdu, uçak kalktığı an uyudu, inerken uyandırdık eahufeahufa adamın cidden beli ağrıyormuş. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:38

son hikaye güzelmiş lan haha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:44

adam parasını vermiş almış koltugu neresi hikaye bunun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:46

senin postlarından heyecanlıydı..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:48

Adam buzz killer onun da olayı bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:48

1-Adamın cebinde 2500 dolar taşıması.
2-Belim ağrıyor yaa diye yanlayıp beleşe getiririm belki düşüncesi ile sanarken cebinden 2500 dolar çıkarıp vermesi.
3-Adamın cebinde 2500 dolar taşıması.
4-Bu biraz inside joke kıvamında ama biznıs'a binen bir türk/arap ve hintli ikram edilen herşeyden minimum 1 eğer imkanı varsa 2 bazıları uçak boyunca hepsinden sürekli isterken adamın gerçekten sadece uyumak için oraya geçmiş olması. 
5-5 yok bukadar. (5 var la var adam bunu uçakta yapıyor yerde değil)

adamınbiri tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:51

hikaye güzel, biz beyendik. bakma sen fistan'a.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 20:52

O da beğensin, o da bizim aldığımız zevki alsın. O insan değil mi? Değilse özelden yazın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 21:50

adam çıkarıp masaya vurmuş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 22:39
1 saat önce, adamınbiri dedi ki:

O da beğensin, o da bizim aldığımız zevki alsın. O insan değil mi? Değilse özelden yazın.

bu retorik bir soru bayım...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 23:15

Sonuncusu cool story hakkatten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...