Jump to content
Flam

Gauss Yasası ve İleri Fizik bilen birileri gerekiyor acele ödev var

Öne çıkan mesajlar

§ 22 Haz 2020, 15:57

Makine mühendisliği okuyorum 1. sınıftayım. Pandemi sebebiyle hocalar bizden daha fazla tatil yapmaya başladı. Ders anlatılmıyor youtube'dan da belli bir yere kadar öğrenebiliyoruz. Zor bir fizik sınavım var yardım edebilecekler mesaj atabilir mi?:classic_wacko:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2020, 16:47

lan biri beni zamanda geri attı sandım. keşke yardım edebilsem de bilmiyorum tabi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2020, 17:35

Selam,

O kara günleri gömdüm ben... hatırlamak istemiyorum 😄

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2020, 17:51

Soruyu atsaydın direkt.

Ama aynen. O günleri gömdük bir çoğumuz. Bir süre sonra günlük iş hayatında ne kullanıyorsan, sadece onu hatırlıyorsun. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2020, 19:37

Ah be, heyecanlandım konuyu görünce de bi 10 sene falan geriye gitmem gerekiyormuş. Hiç bişey hatırlamıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...