Jump to content
urWru

GTA SA REDDEDİLME HİKAYESİ

Öne çıkan mesajlar

§ 19 Haz 2020, 13:57

Linçlediğiniz hesaptan bir konu daha xd

 

 

Etkileşimi arttırmak için forum sayfalarını araç olarak kullanıyorum.Yine isterseniz linçleyebilirsiniz hiç farketmez dislike bile atabilirsiniz sorun yok.Forumda bu tarz içeriklere ait konu bulamadığım için buraya paylaşıyorum 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:00
2 dakika önce, urWru dedi ki:

Etkileşimi arttırmak için forum sayfalarını araç olarak kullanıyorum.

çok iyisini yapıyorsun pyOqspM.gifpyOqspM.gif

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:05

sen var ya sen. adamsın ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:06

Patinin aradığı mizah.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:08

Vay be. Adam ne uğraşmış. Olum git işe yarar bir şey öğren bununla uğraşana kadar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:09

yorum istersen gereksiz uzun olmuş. 1 - 1.5 dakikada ne hikayeler anlatılıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:20

Hiç izlemedim, eline sağlık, harika gözüküyor. ayrıca AS GTAcığım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 14:31

Ya sen kimsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 17:40
3 saat önce, roket adam dedi ki:

Vay be. Adam ne uğraşmış. Olum git işe yarar bir şey öğren bununla uğraşana kadar.

Kanka canım sıkılıyo biliyorum boş şeylerde naparsın ki maksat vakit öldürmek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 17:42
3 saat önce, Densiz dedi ki:

yorum istersen gereksiz uzun olmuş. 1 - 1.5 dakikada ne hikayeler anlatılıyor.

Müziklerle sahneleri uyuşturmak için sahneler biraz uzun tutmak zorunda kalıyorum bir nebze haklısın çok uzun çoğu insan 1 2dksını izleyip kalan 6 7 dksını izlemiyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 17:43
3 saat önce, adamınbiri dedi ki:

Hiç izlemedim, eline sağlık, harika gözüküyor. ayrıca AS GTAcığım.

Teşekkürler.İnceyi kaptım nice mizah 😛

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 17:53

daha önce de koymustun bi kac video sanirim o yüzden ben de izlemedim asdas

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 20:10

random 4 kere falan zipladim videonun degisik yerlerine, habire sinav ceken ve dambil calisan zenciye denk geldim. 

data sampling hakkini fazlasiyla kullandin 😕 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 20:38

mantar adam?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 21:15

hahahah mantar adam acayip bi chardı ya. var mı acaba videoları hala

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 02:36
6 saat önce, reyou dedi ki:

random 4 kere falan zipladim videonun degisik yerlerine, habire sinav ceken ve dambil calisan zenciye denk geldim. 

data sampling hakkini fazlasiyla kullandin 😕 

Olur ya çoğu tc erkeği red yer bir kızdan sonra spor yapayım kas yapayım etkileyeyim falan onu baskılamak için o sahneleri daha fazla koydum yani normaldir o sahnelere rast gelmen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 02:36
8 saat önce, Fistan dedi ki:

daha önce de koymustun bi kac video sanirim o yüzden ben de izlemedim asdas

tüm videolarımı koydum herhalde xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 08:13
5 saat önce, urWru dedi ki:

Olur ya çoğu tc erkeği red yer bir kızdan sonra spor yapayım kas yapayım etkileyeyim falan onu baskılamak için o sahneleri daha fazla koydum yani normaldir o sahnelere rast gelmen

E oha 10 dknin 8 dksi asdssa

Abi heves baltalamak gibi olmasin da, hani kadrajin kotudur, kurgun iyidir, senaryon kotudur ama akicidir vs. Sende hicbiri yok brocum 😞

yani ciddi degerlendiriyorum, sinemadan zerre anlamayan biri bile "dur 8 dk workout koyam, insanlar da izlesin" demez, sen demissin dusun artik ne kadar olmayacagini.

 

bunun yerine teitchte san andreas yayini ac derim.

 

ha bu arada, vakit gecirmek icin yapiyorum, hosuma gidiyo falan diyosan yap tabi de kendine sakla abi, forum spamlemek nedir? kanali promote etmek icin kullandigin seyi oturup bi kendin seyrettin mi acaba

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 09:26

çok güzel olmuş. başarılarının devamını dilerim. umarım iyi yerlere gelirsin de buradan gidersin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 11:25

ne kadar kötü olduğu allcaps başlıktan anlaşılıyor maalesef

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Jun 2020, 02:59
18 saat önce, Xenocide dedi ki:

E oha 10 dknin 8 dksi asdssa

Abi heves baltalamak gibi olmasin da, hani kadrajin kotudur, kurgun iyidir, senaryon kotudur ama akicidir vs. Sende hicbiri yok brocum 😞

yani ciddi degerlendiriyorum, sinemadan zerre anlamayan biri bile "dur 8 dk workout koyam, insanlar da izlesin" demez, sen demissin dusun artik ne kadar olmayacagini.

 

bunun yerine teitchte san andreas yayini ac derim.

 

ha bu arada, vakit gecirmek icin yapiyorum, hosuma gidiyo falan diyosan yap tabi de kendine sakla abi, forum spamlemek nedir? kanali promote etmek icin kullandigin seyi oturup bi kendin seyrettin mi acaba

Değerli görüşün için teşekkür ederim dikkate alıcam biraz saçma olmuş montajlarken fazla düşünmedim 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Jun 2020, 03:01
17 saat önce, Oce4n dedi ki:

çok güzel olmuş. başarılarının devamını dilerim. umarım iyi yerlere gelirsin de buradan gidersin.

İyi yorumun için teşekkür ederim de buranın ortamı samimiyeti güzel niye böyle birşey dedin ki şimdi 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...