Jump to content
fresia

evlilik süreci tavsiyeleri

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Aug 2020, 18:15
On 09.08.2020 at 07:39, fresia dedi ki:

 

bi de Allah affetsin iyi bi cevizli baklava tavsiyesi lazım

 

en iyisi antepten soyle abi ertesi gun kargoyla yolluyorlar istanbulda alabilcegin en iyi baklavadan daaha iyi bence.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Aug 2020, 20:20

Op şimdi eski forgiver mı

böbreği kaptırmasın aman diim

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Aug 2020, 05:57

Çok klasik kaçacak, tüm gençliğimi bu “çağdışı” bulduğum düşünce ile savaşarak geçirdim babama karşı ama, anladım ki:

AİLESİ ÇOK ÖNEMLİ

Bu açıdan bir berbat, bir de iyi tecrübem oldu. İyi olan tecrübe ile şuan evliyim ve şükrediyorum diyebilirim...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Aug 2020, 06:05

Başlığı dönüp okuyunca benim yorum irrelevant kalmış, benimki normal bir ilişki ve evlilik süreci içindi hadjdj

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Sep 2020, 14:23

eşyalı ev tavsiye ederim dert yok tasa yok gibi şimdilik

+1000 lira fazla giriyor ama en az 40.000lık eşyadan kurtarıyor geçici bir süreliğine

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oct 2020, 14:27

op ve yaşadığı çevrede kendimi gördüm. adam haziranda başlığı açmış ve anladığım kadarıyla açtığında daha buluşmamışlar ama ağustosta baklava ve ev eşyası tavsiyesi istemiş

son durumu ne oldu bilmiyorum ama aile çevresinde evlilik çok konuşuluyor diye anladım. ben de muhafazakar ortamdayım ve kimi görsem evlilikten bahsettiği için özellikle son 1 senedir kafamda bunu "amaç" olarak nitelendirmeye başladım. kafamda böyle belirleyince de iyi şeyler yaşamadım haliyle. umarım op iyi şeyler yaşar yine de.

neyse, bu konu için daha önce hiç tanımadığı biriyle 2 ayda bu dereceye nasıl gelmişler anlayamadım ve durumun nasıl gittiğini de merak ettim açıkçası. son mesaja bakınca bu hızla evlenmiş bile olabilir gerçi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Oct 2020, 14:48

2. çocuğu bekliyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 06:54
On 24.09.2020 at 17:23, fresia dedi ki:

eşyalı ev tavsiye ederim dert yok tasa yok gibi şimdilik

+1000 lira fazla giriyor ama en az 40.000lık eşyadan kurtarıyor geçici bir süreliğine

bir daha tavsiye ederim, 100 k gitti mevcut evi tamirat ve eşyalara

walla evlilik zengine güzel, paralar gttikçe saçlar beyazlıyor

Alıntı

neyse, bu konu için daha önce hiç tanımadığı biriyle 2 ayda bu dereceye nasıl gelmişler anlayamadım ve durumun nasıl gittiğini de merak ettim açıkçası. son mesaja bakınca bu hızla evlenmiş bile olabilir gerçi

önce evlenelim evi öyle yapalım dedik

bu durum biraz sabırları zorluyor, eşyalar, tamirat işleri

beraber koşturmak güzel

evden çalışma sistemi olmasaydı kafayı yerdim herhalde, her işe izin alsam işsiz kalırdım

 

benim tavsiyelerim:

evlilik önceside: kendini olduğu gibi anlatmak, verilen sözlerin tutulması ve kelime oyunu yapmamak önemli

her 2 tarafta da eksikler olabileceğini göz önünde bulundurmak

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:15

güzel. dil öğrenmeye başladın mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:34

Eşya artı eve 100 bin harcamak nedir yav. Altın kaplama klozet falan mı yaptırdınız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:37

banyo ve mutfak tamamen yenilenmiştir. parkeler değişmiştir. pencereler belki pimapen olmuştur. kalan da mobilyadır işte. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:37

enflasyon baya derin ya 1-2 sene öncesine göre bile kıyaslamamak lazım. ama yine forgiver'ın doğası gereği 8 kişilik yemek takımı falan itemler de vardır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:40

sanki önce eşyalıda başlamış şimdi de başka evi sıfırdan yapmış gibi anladım ben, eşyalıya 100k masraf yaptıysa topkeklik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 10:46

100k normal de altın rengi bişey var mı evde merak ettim

Fistan tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 11:30

Bende evleniyorum, ev kiraladık, eşya (ortalama şeyler aldık hep) ve diğer masraflar toplam 65K civarı tutu. Kredi fazini koyarsam 70K'ya patladı. Ev yenilediyse 100K normal gibi geldi bana.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 11:44

eşyalı ev tutup 100 k harcamak ne demek oha? 

 

remus her şey için 65 k demiş ki makul bir rakam yani eşyalı eve 100 bin neye harcanmış olabilir anlamadım, ev kendinizin de restore mi ettiniz? ama +1000 demiş kira olsa gerek anlamadım valla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 11:54

eşyalı evde oturuyorken asıl geçecekleri eve 100k harcamışlardır diye düşünmek istiyorum. banyo mutfak fayans parke ile başladılarsa normal

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 12:34

okyanus +1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 12:49

100k normal bence de. fiyatlar çok saçma sapan bu aralar, kitaplık yaptırıcam evlendiğimden beri bir kaç yerden fiyat almıştık geçen sene 12k demişlerdi çok diye vazgeçmiştik şimdi 25k istiyolar aynı kitaplığa.

eve girmeden ne yapılıcaksa yapılsın daha sonra zor oluyor. ben evleneli 1.5 sene oldu hala kırık lavaboyu tamir ettiricem, dresuar ve kitaplık yaptırıcam. belki de ben çok üşengecim bilmiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 12:56

geçici eşyalı evdeyken kalıcı oturacakları evi döşemişler olm o kadar anlatım bozukluğu yok sanki?

goldbären tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 12:57

excele yazcaktım buaraya yazayım

beyaz eşya 15800

oturma oda 7000

yatak oda 11.500

mutfak dolap 10.000

2 pimapen 6.000

fayans işçilik 6.000

seramik 4.000

tesisat 16.000 (petek yoktu 😞 )

badana 13.000

 

bi kaç kalem daha var

birüsürü de ıvır zıvır 

 

 

 

altın gram 500 tl yıl 11.2020

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 13:03

abi naptınız hasarlı binayı mı onardınız? 13k badana tesisat pimapen mutfak falan bunları tuttuğunuz evin ev sahibi karşılamıyor mu zaten? ev mi aldınız? hayır 13k badana nasıl oluyor kaç m2 ev 😄 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 13:06

13k badana çok çılgın hakikaten yav. neyse olmuş artık hayırlı olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nov 2020, 13:27

badana 13 bin ne abi? en kral badanacı 2 bine tüm evi malzeme dahil boyar. binaya dış cephe boyası mı yaptınız?

2 pimapen derken 2 camın pimapen'e mi 6k verdiniz? o paraya evin tamamını yaptıranlar var.

ahmedinejad tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...