Jump to content
eregorn

Mafia Trilogy

Öne çıkan mesajlar

§ 13 May 2020, 16:56

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 17:09

alla alla. 3 oyunun hikayesini tek potada mı birleştirecekler nedir?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 17:15

1 ve 2. oyun remastered yapılacak büyük ihtimal.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 18:06

20200513_184011.jpg20200513_184010.jpg20200513_184008.jpg20200513_184007.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 18:12

Biri adam gibi yapsalar da oynasak ya. Diğerleri hele 3 hiç umrumda değil. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 18:21

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 18:41

o resimler gerçek mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 18:47

ilk oyun zamanı için bayağı iyiydi gerçekten de. çok iyi görünüyor resimler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 19:01
20 dakika önce, knox dedi ki:

o resimler gerçek mi?

gerçek olduğu söyleniyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 May 2020, 19:33

bu şekilde olursa remastered olayını feza ya çıkartmış olurlar 19 mayıs tanıtım yapacaklar sanırım ama ne zaman gelecek oyun o belli değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 14:14

güzel haber. alır taksimi takılırım nostalji yaparım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 14:48

Mafia 1 Remaster değil, Remake olacak diyorlar. Saints Row gibi bişi değilde, Resident Evil gibi bişi olabilir o. 19unda görecez

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 15:07

remaster kurtarmaz zaten artık mafia'yi ya. yarıştaki kestirmeyi remake'e de eklesinler yalnız. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 15:11

yarışı eklemesinler bence. oldu bitti olsun. araya video girsin. bişi olsun. allah çarpsın... yarış olmasın ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 15:35

Yarış da dengeli kullanınca kolay aslında. Sadece panik olmayacaksın, freni kullanacagin yeri bileceksin falan. Eski oyunlarla yeni oyunların arasındaki fark nedir diye sorulsa gösterilecek örneklerden birisidir o yarış herhalde. 

ahmedinejad tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 19:36

Koca oyunun en sıkıcı yeriydi, yeni oyunlarda da böyle tasarım hataları olabiliyor. O yüzden pek de eşsiz bi örnek değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 20:23

aşırı uzundu zaten zordan ziyade, o yüzden kestirme ftw

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2020, 21:23

öeh. resimler cok iyi. 2 ve 3 u almamistim bile kotu yorumlar yuzunden ama 1i boyle grafiklerle yapsinlar yine oynarim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2020, 06:09

Of islandim yine, 1 ne muhtesem oyundu, her gorev her sahne aklimda resmen. Kurup oynasam mi yune napsam acaba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2020, 15:10

Mafia 1 Remake

Mafia 2 Remaster

Mafia 3 Definitive Edition olarak bu gün trailerlar yayınlanacak ve trailer yayınından sonra oyunları çıkaracaklar. Süpriz Release yapacaklar (Apex Legends de olduğu gibi)

 

Bu bir söylentidir. Mafia 3 Definitive Edition trailer'ı dolaşıyor nette. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2020, 15:14

valla oynarım tekrar ayıla bayıla ilk iki oyunu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2020, 16:31

ikinci oyun videoları leak oldu. renk paleti biraz değişmiş. texture kalitesi de yüzde 5 fln. neredeyse fark yok diye palet değiştirmedilerse ben de bir şey bilmiyorum. 2 ve 3 için bir şey beklemeyin.

ilk oyunu güzel remake yapsalar yeter zaten. onun farkındalar ve fiyatı şişirmek için trilogy ayağına satıyolar bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2020, 16:36
On 13.05.2020 at 19:12, ahmedinejad dedi ki:

Biri adam gibi yapsalar da oynasak ya. Diğerleri hele 3 hiç umrumda değil. 

iki de çok güzeldi. ilki kadar iyiydi bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...