Jump to content
Bosscihan

Biometrik çip

Öne çıkan mesajlar

§ 27 Nis 2020, 10:16

Arkadaşlar bu biomertrik çip diye bişeyler dönüyor ortalıkta biri bana şu biometrik çipin ne olduğunu açıklayabilir mi insanlara takılan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 10:26

Tabi ki emrin olur. Bak surada cok detayli bilgiler var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 10:26

Teknolojik fişleme, ürkütücü bir şey senin hangi aşıları olduğuna kadar bilgi sahibi oluyorlar.

Ben taktırmak için ne bir ortama güvenirim ne devletlere.

Benim şahsi görüşüm insanlığın tamamen diz çökmesi boğun eğmesidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 10:30

yeni dünya düzeni geliyor dostlar !!! HERKES ÖNLEMİNİ ALSIN

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 10:43

Amin bilekays kardesim amin insallah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 11:24

Çip gelse ben takarım hiç öyle takipmiş bişeymiş umrumda olmaz. Kessin zararından çok faydası vardır. Zaten beyaz yakayım ne korkum olacak anarşik değilim bişey değilim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 11:58

Sisteme uyumlu

0100100101001

0101001010011

Beyaz yakalı olarak yaşayabilir

0101001010101

Şaka kızma

0101010100101

  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 15:11

insanları yönetebiliyosun bu çiplerle. uzaktan emir verebiliyosun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 16:09

İlk zamanlar facebook'dan şüphe edenlerle dalga geçiyorlardı paranoyak falan diye. şüphe ettiklerinden daha beteri çıktı

Adamlar milyarlarca kişinin profilini çıkarmış bir yazıyor ismini, cinsel tercihinden siyasi görüşüne ne yemek sevdiğine kimle dost kimle düşman pat hemen öğreniyor nerdesin kiminlesin

Cem yılmaz çok zeki ve öngörülü adam ya hemen çözmüş olayı aklı sıra o zamanlar, dünyadan bile haberi yokmuş adamın.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2020, 20:45

dijital güvenlik uzmanı ve stratejist cem yılmaz görevini layıkıyla yapamayan bi insanmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 May 2020, 21:40

para almıştır zukerberk'ten şunlarla dalga geç de normalleştir diye

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 May 2020, 00:39

Bundan bi 50 sene önce de sanırım kredi/banka kartları için aynı şeyleri diyorlardı. Bütün bilgilerimiz ve paramız tek bir çipte olacak falan.

Sanırım benzer şeyleri de elektrik icat edildiğinde de demiş olabilirler. BÜTÜN DÜNYAYI TEK BİR HAREKETLE KARANLIĞA GÖMEBİLİRLER!!!!1 sdf

Ekşide geçen gün 5g ile ilgili bi konuda vardı şu resim. Her devirde aynı paranoya yani. Biraz da bağnazlık da var sanırım işin içinde. Yeni şeyleri kabullenmeme, var olanı körü körüne savunma vs.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 May 2020, 06:54

sfgxds arası yok mu bunun? ya "cia de napsın senin datanı lelele" diyen adam ya da tinfoil mi oluyoruz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 May 2020, 10:07

Yok işte Arası 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...