Jump to content
akirafes

AÖF ara sınavları evden yapılacak.

Öne çıkan mesajlar

§ 19 May 2020, 07:00

final sınavları 24 haziran ila 8 temmuz arası

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2020, 23:29

Dönem sonu sınavları aşırı zor geldi bana. Ve nedense soru cevapların eski seneleri çalışma sayfalarından çıkartılmış. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Jul 2020, 07:31

bugün arkadaşla bunu konuştuk

o daha bitirmemiş sınavlarını ben ilk gece bitirdim hemen

ciddi anlamda sorular zordu ve benim bazı derslerim hiç geçmiş yıllardan çıkan sorulardan bile oluşmuyordu

o aofplus falan hikaye kaldı bu sınavda

Llama tarafından düzenlendi
marka yönetiminden kesın kaldım zaten ilk sınavda bile 40 almıştım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Jul 2020, 12:49
On 16.05.2020 at 14:02, akirafes dedi ki:

Okuyorum geliştiriyorum kendimi. Çok zevkli. Mesela gecen sene sanat tarihi bitirdim. Sonra müzelere gittim. gördüm ki müze gezerken bile farkı görüyor ve daha değişik bakıyorsun. 51 yaşında bu kadar. Yalnız süre yetmiyor. Web 4.0 ıda ilk defa gördüm öğrendim derslerde.

Bende forumun en yaslisi benim saniyordum (48)

Merhaba abi @akirafes 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Jul 2020, 22:07
9 saat önce, ajmet dedi ki:

Bende forumun en yaslisi benim saniyordum (48)

Merhaba abi @akirafes 🙂

Selam 🙋‍♂️

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Jul 2020, 05:49
On 1.07.2020 at 10:31, Llama dedi ki:

bugün arkadaşla bunu konuştuk

o daha bitirmemiş sınavlarını ben ilk gece bitirdim hemen

ciddi anlamda sorular zordu ve benim bazı derslerim hiç geçmiş yıllardan çıkan sorulardan bile oluşmuyordu

o aofplus falan hikaye kaldı bu sınavda

Aöf plus bazı derslerde hiç ise yaramadı gerçekten. Yeni soru hazırlamışlar. Takdir ettim bunu. Kamu yönetimi okuyorum ben en zor dersleri seçmiştim dönem basında borçlar iktisat muhasebe falan. Onları vermis oldum çok iyi oldu. Yaz okulu açılırsa onun da sınavlar böyle olur muhtemelen. 3 ders de böyle veririm. Uc buçuk senede bitirmiş olacağım planladığım gibi giderse. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Jul 2020, 06:43

dün gece açıkladı üniversitesi sadece 3 ders olucak 

twitterda baya gündem yapmaya çalıştılar ama durum ne olur değişir mi bilemiyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Jul 2020, 18:02

Açıklanmış sınavlar. Çan baya yukselmis. Vermişim tüm dersleri. Yaz okulu da açılıyor bu arada. Sınavları eylulde olacakmış ama. Normal olabilirmiş sınavları. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Jul 2020, 18:30

bende vermişim valla hepsini de bb ile falan 80 ortalama ders 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Jul 2020, 18:36

yaz okuluna ne zaman başvurulacak tarih açıklandı mı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 17:55

her iki dönem de Onur belgesi aldım bu sene.  🙂 bir sonraki sene yeni acılan İstanbul Üniversitesi'nde Açıköğretim Psikoloji Bölümü'ne başvuracağım. Black-ice gibilerle ilgilenmek için. 

akirafes tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 18:17

onur belgesi almak nasıl bişey 

ne lazım 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 18:18

oha bende almışım 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 18:31

aof.adandoludan öğrenci otomasyondan

orada belge dökümünden 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 18:31

öğrenci belgesi aldığın sayfada

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jul 2020, 21:58

sarışınsan direkt otomatik onore ediyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...