Jump to content
omersem

MMO Discord Kanalı

Öne çıkan mesajlar

§ 22 Mar 2020, 09:55

Selam

Türkçe ya da ingilizce insanların toplandığı ne oynasak ya hep beraber diye konuştukları bir mmo discord kanalı gibi birşey var mı bildiğiniz. Daha doğrusu böyle bir oluşum var mı ? 🙂

Hani mmo oynamak isteyenler bir cafeye gelmişte ortak karar alıp bir oyuna başlamak için konuşuyorlar gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 13:54

Abi o işi genelde guild'ler yapıyor. Yani sen bi' guild arıyorsun gibi geldi bana 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 13:58

yok ya guild değil oynayacak oyun bulamıyorum fakat eski mmo ları survival filan oynarım. Ama biliyorsun o işler yalnız olmuyor. Böyle bir kanal yada forum olsa da orada hyplansa millet girsek oynasak gibi bir platform var mı  diye merak ettim. Bugüne kadar hiç ihtiyacım olmamıştı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 14:00

alla alla boyle bi forum olabilir mi ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 14:46

olabilir mi bilmiyorum ondan sordum 🙂 olsa güzel olmaz mı ? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 16:04

paticik diskort var ama forum zaten aktif değil adam kaçırmayalım absd.

 

lotro oynuyorum ve gw2 de duruma göre dönebilirim.

sylvanas tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2020, 16:56

ya surdan doplaşıp bi oyuna başlasak nasıl olur bu evde hapis durumunda kafa dağılsın en azından new world gelene kadar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 00:44

arkadaş grubu deniliyor bu tür discord kanallarına genelde ama... her mmo oyununun kendi discord kanalı var çünkü

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 07:24

Mmorpg.com gibi sitelerin discord kanallarına bakabilirsin tabii kanalları var ise.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 17:41

vay be olmayan bir şeye mi el attık yani şimdi. 🙂 biz kuralım bari belliki talibi çok olacak. Arkadaş gruplarını oradan edinsin millet .Gelsinler birbirleri ile tanışsınlar yeniden tree of life a başlasınlar. survival ne varsa onu oynasınlar. Gruplar kursunlar. Ice wind dale çevirsinler filan . Bunun üstüne düşerdim ben ama hiç anlamam o işlerden 😞 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 17:43
10 saat önce, Scalanova dedi ki:

Mmorpg.com gibi sitelerin discord kanallarına bakabilirsin tabii kanalları var ise.

o siteyi bayaa uzun zamandır bayaa yakından takip ederim fakat böyle bir discord kanalı yok maalesef. mmochamp ta da editor lük yapmışlığım vardır curse için fakat o zaman böyle bir fikir gelmedi aklıma.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 18:06

önce online arkadaş edin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2020, 10:10

Oyun oynamayın arkadaşlar hayatımızı çalıyorlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Mar 2020, 10:14

https://www.reddit.com/r/MMORPG/comments/4018gb/rmmorpg_discord_server/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...