Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Amazon'dan aldığım bir ürünle ilgili yaşadığım sorun


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

"sorun yaşamam" diye düşünürken her zamanki gibi abuk şeyler mıknatısı olarak karşınızdayım.

Şimdi efendim, 1 şubat 2020 tarihinde Amazon Türkiye'den Canon 6D Mark II siparişi verdim, 2-3 güne elime ulaştı. Bataryayı şarj ettim, makinayı açtım, biraz kullandım ve bi baktım ki şöyle bi şeyler oluyor;

 

 

Tabi hemen amazon'la iletişime geçtim. Elime kusurlu ürün gelmiş sonuçta. Koskoca amazon bu, bin tane özür dileyip hemen değiştirirler diye düşündüm. Lakin öyle olmadı. Telefon açtım, derdimi anlattım. Bana dedikleri şey; "şu an için malesef ürün değişim politikamız yok. İsterseniz iade edebilirsiniz". Lakin iade etmek istemiyorum çünkü bu ürünü çok uzun zamandır takip ediyorum ve düşük bir fiyattan bulmuşum, anında yapıştırdım. iade edip tekrar almak istesem başka satıcıların en az +1500 tl fiyatı var. Bunu da söyledim dediler ki "evet efendim haklısınız, fiyat farkı var çünkü biz amazon perakende olarak en ucuz fiyatı veririz şöyleyiz böyleyiz. Şöyle yapabiliriz isterseniz, siz takip edin, ürün Amazon Perakende'nin stoklarına tekrar girdiği takdirde siz elinizdeki ürünü iade edersiniz, sonra amazon'dan tekrar satın alırsınız, o sırada bizle iletişime geçersiniz, eğer fiyat farkı varsa ne kadar olursa olsun biz size fiyat farkını iade ederiz."

Dedim güzel. Ve başladım beklemeye. O gün 4 şubattı, bugün 5 Mart. 1 ay oldu hala stoklarda yok. Bu süre içinde 1 kere daha telefon açtım, bugün de mail attım. Aynı şeyler söylenip söylenip duruyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım elimde üretim hatalı ürün var, amazon değiştiririm ama stoklara girmesi lazım diyor, stoklara girmiyor. Zorlamalı mıyım, akışına mı bırakmalıyım, Tüketici zımbırtılarına şikayet mi etmeliyim bilemedim.

Aklım ermiyor eşşşşşşek kadar Amazon, hatalı ürün göndermiş, sorunu anında çözmek yerine, "stoğa girsin hacı bakarız" diyor. Ulan ben olsam oooo pardon pardon diyip hemen bi tane özel stok oluşturup değişim yaparım. Ufak tefek Sirkeci esnafı değil lan bu, Amazon yani. Ama başıma gelen aynı. Hani sirkeci'deki adam nerdeyse daha çok yardımcı olur şu durumda.

Akıl danışıyorum patiler. Ne yapmalı? Amazon üzerine düşeni yapıyor mu, yoksa tüketici mağduriyeti mi yaratıyor?

 

ha bu arada, bu sorun yaşanırken dokunmatik özelliği kendi kafasına göre tuşlara basıyor falan. o yüzden touch screeni devre dışı bırakmam gerekiyor.

Xenocide tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Firmanın kendisine ulaşsan? Mesela Samsung, TV'lerde hatalı ürün değişim için satıcı stogunda yoksa kendi değiştiriyor. Belki öyle bir şey vardır? 

Garanti kapsamında tamir de ederler muhtemelen ama sıfır almışsın sonuçta, niye refurbished ürünün olsun. 

Amazon'un gidip başka satıcıdan pahalıya alıp sana ucuza satacağını sanmam ama biraz sıkıştırıp stok ne zaman gelcek, gelcek mi vs öğrenebilirsin belki. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Merhaba

Tüketici koruma kanunu  ;

a )Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir.

Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Senin isteğin imkan var iseye giriyor oda imkan yok stoğa girerse verebilirim demiş zaten.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya işte hani tam suçlucam adamları bi gülme geliyor. iade teklifi yapıyorlar falan ama işte öyle bi dead end ki, benim aldığım fiyat 10.388 tl, şu anda amazondaki diğer stoklar veya herhangi başka bi yerde 11.000'den aşağı yok. hani iade edebiliriz diyerek mağduriyet gideriyor aslında, ama öte taraftan tekrar almak istediğimde daha çok para vericem, mağdur oluyorum. bi saçma.

 

neyse canon eurasia yardımcı olacak muhtemelen. yarın bi getirin dediler de seri numarasını bulamadılar sistemden, eurasia garantili olmayabilir muhabbeti yaptı, dedim vallahi amazonda öyle yazıyor, elimdeki garanti belgesinde de eurasia diyor. neyse bakacaklar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...