Jump to content
Nekro

Satılık Escape From Tarkov Account

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Şub 2020, 19:01

Standart olanı

20 mil ruble keş, 2x item, weapon case ler, thermal li m1 ler, pahali keyler falan var. Level 20 şu an. ss leri koyarım merak eden olursa.

750 tl. pazarlık yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2020, 19:50

niye satıyosun ki çok iyi oyun ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2020, 20:54

Oyun 10 numara ya lafım yok. Vaktim olmayacak oynamaya iş durumları olursa o yuzden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Şub 2020, 19:50

standart hesabı sırf 20 milyon rubleyi reserve'de 100 hatchet run atıp kastın diye kim niye versin abi allah aşkına biraz mantıklı olun ya. mayıs ayında wipe gelecek her şey gidecek hesaptaki sıfırdan adam 150 liralık oyunu 750 liraya mı alacak yani sdfhksdfhsdkjg

tövbe estafurullah diyorum. benim edge of darkness level 45 karakter, 50 milyon ruble var bütün base upgrade'leri yapılı falan 3.000'e satayım ben de madem.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Şub 2020, 20:25

Sen niye terledin 750 lira icin aslan parcasi ya. senden account almadik diye mi kızdın? Bu konuyu unutmustum ben PA ya koydum azıcık daha ucuza gitti kapanabilir tşk.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Şub 2020, 23:55

mascio haklı, nekronun paticik esnaf lisansı iptal edilsin...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Şub 2020, 03:23

goldbären  haklı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Şub 2020, 14:15

hepiniz haksızsınız

tarkovunuza 1

size 2

goltbarene 3

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Şub 2020, 17:21
17 saat önce, goldbären dedi ki:

mascio haklı, nekronun paticik esnaf lisansı iptal edilsin...

ayibediyon bi cayimizi icseydin önce

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

×
×
  • Yeni Oluştur...