Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stoneshard


Norak

Öne çıkan mesajlar

Bu oyunu aldım, kendini zorlamak isteyenler için bayağı zevkli oyun. Ama öldünüz mü şu an gg oluyorsunuz save sistemi felaket ?. 21 lira mı neydi yanlız bize hehe , denemek istiyorsanız prologue u indirin zaten 250mb mı ne oyun. Ana oyunda da yanlız aynı prologue u bir daha geçmeniz gerekiyor uyarayımda. ?

Oyun EA da henüz bayağı bir işi var halen ama oynanabilirlik buna rağmen fena değil. Adamlar istedikleri özellikleri monte edip EA dan çıkmak için 1.5-2 sene koymuşlar. 

Silphatos tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kabız olduğum için henüz kasıpda ana oyunda prologue u geçemedim. Save sistemi gelmeyebilir yanlız forumları okudum bir ara. En çok şikayet edilen konu bu, adamlarda farkında ama teknik olarak limitliyiz getiremeyebiliriz diyor. Oyun prorolue kısmında şimdilik sadece 1 checkpoint (yakında boss dan öncede 1 koyacaklarmış 2 olacak) ve ana oyunda Inn lere gidip parasıyla oda tutup uyuma şeklinde işliyor. Millet tabi sırf save etmek için hayvan gibi yol yürümeye uyuz olmuş, zaten yolda da ölebiliyorsunuz sizi kurt/ayı kapıyor ? . Bunun içinde çözüm anca Inn sayısını çoğaltıp, karavan vs türevi şeyler eklemekmiş.

Çok sabırlı değilseniz sinirlerinizi bozmayın şimdilik :D. Oyunu öğrenene kadar türlü türlü saçma şeylerle ölüp duruyorsunuz zaten. Pyromaster gideyim dedim mobları gebertirken kendimi yaktım öldüm en saçması o geldi haha. Bunun dışında açlık/susuzluk/ağır yaralar vs hepsi ekstra ölüm sebebi. İstatistiklerinizi etkiledikleri için dolaylı daha kolay öldürüyorlar, kısa süre içinde fazla hasar bile alsanız hemen acı içindesiniz diye debuff çıkıyor. 

Oyunun grafik/mekanikleri bayağı tatlı yanlız 21.60 a kesin değer ? .

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iste kamp atesi sistemi var mevcut onu biraz genisletsinler dungeonlara vs birde diablo gibi oyundan cikinca save etsin tamamdir.

adim basi save etmesine gerek yok.

birde prologue kisminda inventory kasmaya gerek yok itemlar falan, sirf lazim olani alin, yeni karakter aciyoruz prologue bitince cunku lel.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet ben mal gibi bütün pahalı kitapları taşıyıp durdum ooo iyi satarım bunu diyerek ahah. Gold bile inventory de ciddi yer kaplıyor gördüğüm, banka manka tarzı bir haltda yok yani. SS ler gördüm adamın çeyren inventory si gold ? .

Darksun tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yeni konuya ayırdım ilgili postları, diğer konuyu öldürmeyek. dual wield dwarf akıyor bu arada, önce sorcerer karıyla başladım 1 screen öteledeki kurtlar falan kesiyodu sonra dwarf abiye geçince 2-3 saatte 1 kere öldüm sanırım 

Silphatos tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oo güzel hemen ayar çekmişler, bu oyun olcak gibi

  

8 saat önce, Darksun dedi ki:

prologue u skiplediniz mi ? 

Chapeldaki boss a ben demoyu oynarken gelmiştim reel olanda gelemedim bile haha. Chapelda geberince taaa nereye geri atınca bütün şevkim gitmişti. ? 

skiplenmiyorki 1 kere bitirmek lazım 

Silphatos tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun konsept olarak olmus abi. combat sahane. eglenceli ve ardindaki sistemler cok iyi. karakter sistemi iyi. tek karakter yonteceksin, sira tabanli dovus, derin karakter sistemi olacak, randomly generated icerikte crawl edeceksin. boyle baska bir oyun bilmiyorum. 

prologue hikaye ve tutorial gorevini yetirse de asil oynanis icin kotu temsil. sonrasinda hunger, durability, pain, mob level, gold grind vesaire sonrasinda iyi geciriyor. 

seslendirme oldugunu bilmiyordum. birkac satir var ama 10/10. npcler, dusmanlar falan bir seyler deseler super olur. 

save on exit hicbir zaman olmayacak diyor. bunun misli misli item ile loadtime'da sorun yasamayan oyunlar var... release'de en cok save sorunlari konusuldu cunku zaman kaybiyla sonuclaniyor. kamp degisikligi hizli geldi. karavani da getirirlerse zaman kaybi minimal olur. fakat ayni temel sebepten baska yerde sikinti olmayacaginin garantisi yok.  

genel olarak artifical difficulty kovalamasalar iyi olur. vendor'da skill book spawn bulmak zorunda kalmak. harita diye bir item olmasi ve haritada yerini gorememek. dungeonlarin resetleniyorken quest'e zaman limiti koymak... reputation sistemini eklememisken quest yuzunden fiyatlarin etkilenmesi permadeath'e es deger. umarim bunlar early access sikintilaridir.

inventory management icin umitli degilim. inventory'nin yarisini dungeon'da gerekecek seylere saklamak gerekebiliyor. loot'un macerayi xp grind'dan oteye tasima ihtimali olmasi gerektiginden dusuk. gold pek dusmuyor. quest odulleri zayif. ormanda kurk toplamak zindandan daha odullendirici bir deneyim olmamali. inventory'de yer kaplayan altin torbasi tasimak kime ne keyif sagliyor ve bu insan niye bulabilecegi en hardcore simulasyonu oynamak yerine bu oyunu oynayip hepimizin keyfini pic ediyor cozemedim.

mageler her seyden bir tik ustun. bow'lar kallavi -% hit chance aliyorlar ve piercing damage su anki mob yelpazesiyle kotu bir damage tipi. axe kamyon gibi vuruyor. dual wield, sword&board, 2H hepsi viable. kimi buildler oburunden rahat ama permadeath olmadigi icin her buildle bir sekilde tutunuyorsun. 

utility skills geldiginde oyun seviye atlar.

sikayetler bitmez ama oyun cok iyi. bir suredir bekliyor olanlar oynayip heveslerini almislardir. yeni baslayacaklar icerik eksiginin tamir eksiginden fazla oldugunu not etsin.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...