Jump to content
Engg

Shadowlands Pre-order, Game time token, etc.

Öne çıkan mesajlar

§ 20 Ağu 2020, 10:54

Güncel fiyatlar: 

1 aylık game time 75TL

3 aylık game time 210TL

6 aylık game time 400TL

 

BFA key 260TL

 

Shadowlands Standart edition 250TL

Shadowlands Heroic 350TL

Shadowlands Mythic 450TL

 

Bunun yanısıra kazzak ve twisting nether serverlarında gold stogum mevcut, ve gift yollanamayan battlenet servislerini %25 daha hesaplı kullanabilirsiniz, realm transfer, race change, hearstone packs etc. (token ederinde gold trade'i ile benden goldu alıp kendiniz balance'a çevirerek)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2020, 09:30

1 aylık oyun süresini hızlı ve sıkıntız şekilde aldım. Teşekkürler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Eyl 2020, 09:33

Fiyatlar artıyor malesef hem in game gold/euro hem de euro/tl yüzünden. Aslında benim fiyatım sabit, Battle.netten %20 daha uyguna satıyorum fakat herkes mevzunun farkındadır herhalde.

 

Güncel fiyatlar 

Standart paket fiyatı 280TL

Heroic paket fiyatı 390TL

Epic paket fiyatı 530TL'dir şuan için

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2020, 15:44

3 aylık game time ne kdr?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2020, 10:46

aaa ben görmemişim shadowlands ve game time alırım ben de bana ulaş yiğidim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Eki 2020, 16:52

@Engg Mesaj gönderemiyorum kutu da dolmuyor ki artık. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2020, 17:29

Banada subs alabilecegim biri lazim. Hen sizin goldlariniz para etsin hem de biz fazla odemeyelim.

Satmak isteyen bana ulasabilir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2020, 11:25

şuan base game + 3 aylık subs b.net de 75 euro yapıyo, şuanki kurdan 9.32*75=708, %20 ucuza diyosun 560 ediyo, ama dün yazdığın 660, aradaki 48 lira farkı görmezden gelip direk yapımcıdan gidip alırım şu şartlarda fiyatlara güzel bi güncelleme gelmezse.

ha sen kimse hesap kitap yapmaz, dolar euro deli yükseldi bu fiyattan alırlar diye düşündüysen başka. ben bişeyi yaparken 3 kere kontrol edenlerdenim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 14:51

@Pordakal

3 kere kontrol ederken lütfen son güncellemenin 3 ay önce olduğuna da dikkat edin. Bu topicin altında da, benden düzenli game time alan arkadaşlara da sürekli söylediğim şey fiyatların shadowlands gelirken artacağı ve son dakikalara bırakmamaları idi. Millet olarak yumurtanın kapıya dayanmasını beklemeyi çok sevdiğimiz için şuan o %20 indirimler falan tabi ki artık geçerli degil bir süreligine, max %10 olabiliyor, hatta o bile olamıyor çoğu zaman. İleride ne olur bilinmez. 

Buradan bir çok kişiye yardımcı olmaya çalıştım, yeri geldi %20 30 daha uygun verdim hem kendime hem onlara yaradı bu iş. Fakat son 6 expansion içinde en popüler olanının çıktıgı gün bana paket fiyatı sorarsanız alacağınız fiyat da ona göre olur. Yine de %10 kadar indirimli fiyat verdim. 

Hesap kitapta çok ustaysanız buyurun birlikte hesaplayalım, 1m goldu toptancı siteler 580 600 civarında sınırsız alım yapıyor şuan, direkt olarak satışta fiyat 650 700. 1m golda 6 token alınıyor (siz sorduğunuzda 5.5 alınıyordu token 180k idi) Tam sizin istediginiz paketlerin token sayısı da 6. Ben direkt olarak limitsiz alım yapan siteye versem yine sizin istediğiniz fiyattan fazlasını verirken bana, neden bunu balance a çevirip token ile gift ile uğraşayım sizce ?

 

Zaten gold ve token sıkıntısı yüzünden şuanda paket ve game time oldukça sınırlı, dolayısıyla güncellemiyorum bile başlığı. Önceden benden alan arkadaşlar yazdıkları zaman, elimden geldigince yardımcı olmaya çalışıyorum. Ve emin olun extra uğraşım hiç mi hiç bir şey kazandırmıyor, bazen daha düşük fiyatlara bile veriyorum artık tanıdıgım insanlara. Siteden 1 mesaj atsam ayagıma kadar gelir toplu satın alırlar zaten o goldu.

 

Engg tarafından düzenlendi
imla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 15:05

Madem siteden toplu satış yapabiliyorsun neden buradan uğraşıyorsun ? 

 

Bende alım yapacaktım dün ama buradaki mesajı okuduktan sonra gidip başka bir yerden edindim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 15:10

@khalad

Çünkü bfa gibi shitty bir expansion varken alım satım siteleri toplu alım yapmıyor ve elimizde gold birikiyordu, ben de token alıp balance olarak satışını yapıyordum, blizzarddan çok daha uyguna verebiliyordum, alan memnun satan memnundu, buradan hiç yoksa 20 30 kişiye game time ve expansion vermişimdir. 

bu arada eski nick khala mı, yigit misin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 15:10

Son 6 expansion içerisinden en popüler olana takıldım ben, bununla ilgili bir veri var mı? Bana hiç öyle gelmiyor nedense, kendim oynamadığım içindir belki 😛 .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 15:39
26 dakika önce, Darksun dedi ki:

Son 6 expansion içerisinden en popüler olana takıldım ben, bununla ilgili bir veri var mı? Bana hiç öyle gelmiyor nedense, kendim oynamadığım içindir belki 😛 .

https://www.pcgamer.com/shadowlands-pre-sales-highest-of-any-world-of-warcraft-expansion/

https://www.pcgamesn.com/world-of-warcraft/shadowlands-pre-orders

 

Friend listteki oyuna dönen 8 10 yıldır oynamayan insanların sayısı, ve twitchdeki önüne gelen yayıncının wowa el atması falan da bunları destekler şeyler, büyük ihtimal ile gerçekten öyle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 16:14

Serbest piyasa abi neyin tatavasını yapıyorsunuz. Ben Engg'den defalarca token vs. aldım hiç bir sorun yaşamadım, her zamanda piyasadakinden daha ucuza aldım ne alacaksam (hep de son anda aldım sdf)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 19:39

@Engg E peki şimdi kaça satıyorsun mesela . bir güncelleme yapsana? tabi hala bu işi yapıyorsan .

Konuya gelirsek . bu gametime ve expansionların gift olarak satılması konusun da milletin genel şikayeti , Blizzard ile arasında çok az fiyat farkı ile satılması. Tabi engg için nedir durum bilmiyorum ama DH de baya satıyor millet. kusuyorum o mekanı görünce ama bir ara fiyatlara bakmak için girdim atıyorum blizzard ta 30 gün 125TL ise o forumdakiler 100TL ye falan satıyor . yani böyle ufak bir fiyat farkı varken neden gift olarak satanlardan alırsın ki? Tabi serbest piyasa bu isteyen alır istemeyen almaz ama ben fiyat farkının bu kadar az olduğunu çözebilmiş değilim. sanki önceden bu fiyat farkı daha fazlaydı yarı yarıya gibi bir şeydi .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 20:58

E tamam işte %25 daha pahalı blizz den alırsan. Gayet normal

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 20:59

bu expansiona bir ben mi hypelanmadım yahu, ne buldu millet bu kadar anlamadım ki. Pandemi yüzünden mi acaba 🙂 .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 22:08

Hem pandemi, hem de fena değil. Streamer'lar falan da iyi pazarladı bu sefer. BfA çıkarken falan bu kadar streamer/youtuber falan promote etmiyordu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2020, 23:25

@smyrnas

Şuan uygun fiyata gelmiyor o yüzden başlıgı ve fiyatı ben güncellemiyorum bile. Pordakal yazmış diye dönüş yaptım sadece, fiyatı beğenmedi, valla inanın ben de beğenmiyorum çünkü bugün için uygun fiyat veremiyorum size. Veya mesaj atıp soran olursa cevap veriyorum.

Yani sonuç olarak şuan satmıyorum diyelim. Yine de benden düzenli alan arkadaşlara mesaj atarlarsa %10 15 indirimli vermeye çalışıyorum orası ayrı. Khala sormuş neden toptancıya vermiyorsun aynı paraysa diye. Çünkü bu gold fiyatı her zaman böyle saçma yüksek kalmaz, expansionun ilerki aylarında token vermek hem bana hem alan arkadaşlara daha uyguna gelirse yine benden alsınlar isterim, müşterim sayılırlar neticede, elin sitesine verip neden müşterimi kaybedeyim ki? İlerde daha uygun fiyatlara gelirse güncelleyeceğim, herkese iyi oyunlar!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2020, 20:01

@Engg Anladım . bende alırsak yabancıya gitmesin diye sana sorayım demiştim.

 

@Nekro E abi satan adam normal değil diyor işte. bak şu an uygun fiyata gelmiyor diyor.  Bir ara aldım bende 55-60 TL ye falan satılıyordu. blizz ile gametime satanların arasındaki makas daha fazlaydı sanki. Bizim kurlara göre yükseliyor herhalde ne bileyim 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Ara 2020, 16:13

şuan gametime fiyatları nedir bilgi verebilirmisin teşekkürler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Ara 2020, 23:04

Selamlar arkadaşlar. 

Gametime satışlarına devam, 1 aylık gametime 100tl, 3 aylık 290tl, 6 aylık 540tl

Bunun dışında Blizzard servisleri için de pm ile fiyat alabilirsiniz (Shadowlands paketleri etc)

Gold almak isteyenler için TN'de gold da mevcuttur, iyi oyunlar herkese!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2021, 16:09

Günceldir! Game time 90tl

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...