Jump to content
Aceace

Half-Life: Alyx

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Kas 2019, 21:27

15 saat demisler 1-2 yerde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2019, 15:35

"

It’s probably no surprise that many people at Valve have been wanting to get back to the Half-Life universe for a long time, and this experience has only reinforced that

In the process of creating Half-Life: Alyx, we’ve had to explore new ways to tell stories with these characters and this world

and we’ve discovered a lot of new gameplay experiences that go beyond what we’ve been able to do before.

Of course,

we’ll have to wait and see how people react to Half-Life: Alyx once it’s out,

but we’d love to continue pushing forward.

"

Designer David Speyrer

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2019, 07:25
On 21.11.2019 at 15:21, eldar dedi ki:

Şu parmak hareketleri ne kadar hassas acaba? Hep elini kolunu hareket ettirerek büyü yaptığın bir oyun hayal etmişimdir.

Baya hassas ama alismak gerekiyor. Normal controller’lara aliskanlik oldugundan sasiriyorsun hep, yanlis hareket yapiyorsun, bu da biraz bozuyor deneyimi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2019, 17:28

me8xse1vwe041.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2019, 15:27

oyunun güzele benzemesi üzdü beni de doğrusu, 15 yıldan sonra şu gimmick'e harcanması malzemenin. 😕

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ara 2019, 11:45

öyle çok bişi de yok ya generic vr stuff. boneworks çıktı mesela bugün 2 3 kat daha iyi duruyor.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ara 2019, 12:00

of taam ya zaten boneworksten çarpmışlar locomotion'ı falan. hatta bu adamlar yapacakmış ama yalan olmuş. hayret her zamanki gibi tüm ekibi satın alıp oyun yaptırmamış valve bu sefer!

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 21:24

Bunu buraya da ekleyeyim de belki hazırlık yapmak isteyen vardır: 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Mar 2020, 22:25

 

çevre etkileşimi iyi güzel de yürümenin olmaması inanılmaz sinir bozucu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Mar 2020, 23:59

vrdaki cogu oyunun problemi o zaten hala, teleportingle feelingin kaybolması.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 00:16

job sim gibi stationary oynayacağın oyunlar mantıklı ya da arena dövüşü vs.

sırf hl ip'sini kullanıcam diye kasınca işte getirdiğin experience'ın bi o kadarını götürüyo locomotion.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 00:33

Yürüme var?

Videoları izlemeden yorum atmaca.

LathspeLL tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 01:39

o yürümelerin çoğuı sinematik gibi duruyor. esas combattaki videodan belli tp işi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 02:41

ikinci video description:

"This video demonstrates the Continuous locomotion style"

 

diğerleri:

"This video demonstrates the Teleportation locomotion style. "

This video demonstrates the Shift locomotion style.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 06:21

Teleport o kadar kötü ve sıkıcı görünüyor ki vidyosunu izleyemedim bile. Peki continious locomotion ı neyle yapıyorlar? Bu vidyolara bide izleyici bakış açısı lazım arka planda controller etkisi nasıl işliyor görmek için.

Bide oyun çok mu tünelde geçer gibi bana mı öyle geliyor? Sanki ilk halflife bile tüm lineerliğe rağmen daha özgür bi his yaratıyordu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 09:24

Araba kapısını açıp siper etmeyi akıl etmişler yeterli benim için. Onlarca oyun yapıldı açık kapı dokununca kapandı vs bir tanesi kapıyı açayım da siper edeyim demedi. 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 09:49

Half-Life-Alyx-Locomotion.jpg

continuous normal analog stickle işte. Bütün opsiyonları koymaları iyi. Teleport sıkıcı görünüyor ama en rahatsız etmeyeni o. Smooth Locomotion deli başımı döndürüyor benim, motion sickness dan dolayı. Teleport hiç sıkıntı çıkarmıyor. Bide teleport da olsa oyun alanının içinde istediğin gibi hareket edebilirsin tabii.

progamer tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 10:26

  

1 saat önce, DareJedi dedi ki:

Araba kapısı🙂

 

o sadece filmlerde oluyor cunku,

zirhsiz normal araclarda 9mm ve ustu delip geciyor direk adfs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 13:02

Oyunlarda o derece gerçeklik arıyor muyuz? Maksat keyifli bir mekanik sunması değil mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 15:14

Half-life olunca arıyoruz.

Yoksa serious sam oynardık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Mar 2020, 16:35

VR headset alimini ibra ettirmek isteyenlere peynir ekmek gibi satar. cilasiyla, sunusuyla, HL3 iyimserligiyle iyi elestiri de alir. ama pek bir vizyon yok burada. o acidan uzucu. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 17:25

çıktı. zenginler oynuyordur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 17:41

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2020, 18:37

efsane olmuş. 

Hayatımda en tiksindiğim, korktuğum sci fi yaratıklar bi facehuggerlar bide headcrabler. Zombilere uzaktan sıka sıka gittim de. İlk headcrabde yerimden fırladım kapadım oyunu asdf. Hiç hoş değiller VR da. 

1 saat oynamışım. Baya iyi oyun. Teleportla oynuyorum hiç motion sickness da yapmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...