Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life: Alyx


Aceace

Öne çıkan mesajlar

21 dakika önce, Sam dedi ki:

yok ya rahatsız eder illa 8 noktaya basınç yüksektir. vücudun bütününe yaymak lazım ağırlık dağılımını.

yok doğrudan vidaladıkları için kemik tutuyor direkt. iskelet sağlamsa 30-40 sene hiç kalkmadan oynayabiliriz böyle... bi sonda, kateter bir de IV serum tamam.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kuzende Index var, onceki jenerasyona gore oldukca iyi ilerleme ama “still not there yet”.

Bunu derken tabi “mukemmel headset”i dusunerek soyluyorum yoksa Index harika. Screendoor effect yok, cozunurluk oldukca iyi, FOV muhtesem. Sadece FOV’un artisi bile immersive’lik seviyesini acaip arttirmis.

Iki eksigi var:

1. Ekran OLED degil. Karanlik sahnelerde belli oluyor hemen.
2. Halen uzak nesneler cok net degil.

3-4 seneye bunlar cozulur. PS5 ile pushlanan hardware piyasasi kaldirir yuksek cozunurluklu VR display’lerini.

VR gimmick degil ama accessible degil. Tek problemi o. Yavas yavas olacaklar. Yeni modeller ciktikca eski modeller ucuzlayacak, ikinci el piyasasi hareketli olacak. Flagship modeller hep pahali olacak zaten.
 

VR’in gerekli etkiyi yapabilmesi icin iyi oyunlar/experience’lara ihtiyaci var. Gidip PSVR’da sikko seyler denediyseniz sevmezsiniz. Ama oyle iyi oyunlar ve demolar var ki oynayinca birakamiyorsunuz.

Yazik ki HL:Alyx cikinca ben kuzenle olmayacagim ?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Source 2 motoruyla yapiyorlar, LAB oyunlarini denedim, cok iyi gorunuyor. Ozellikle VR icin cok iyi bence motor.

Benim asil merak ettigim sey Alyx’in facial expression’larini acaip derece improve ettiklerini dusunuyorum. Yani highlight bence karakter animasyonlari olacak. Valve bence bu acidan bakacaktir olaya.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok yüksek görüntü kalitesi beklemek saçma olur, gerçekten gözlüğü deneyince 320x240 gibi geliyor genellikle. O yüzden gerçekten eski motorla yapabilirler oyunu, kimse de çok bir şey fark etmez şu aşamada. Henüz PC'deki görüntü kalitesini kayıpsız direkt VR'daki göze getirecek bir ekran teknolojisi yok, en iyisi bile hala fuzzy

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

11 saat önce, Sam dedi ki:

gözlük olayı zamanla gelişir de (gerçi ben kulaklık bile takmıyorum, arcane bilir ekolu webcam kullanıyorum lol, gözümdeki gözlükten ağır ve büyük olmayacak) vr'ın ana sıkıntısı kontrol şeması, el-kol sallamakla oyun olmaz. hareket ekonomisi içermeyen input kalıcı olmaz, gimmick kalır. o yüzden fare/klavye/gamepad tuttu, diğer bütün nişan almalı tüfekler, tabancalar, power glove vs tutmadı. tesadüf değil yani.

aynısını pc gaming'de yazdım gerçi ama madem burda da tartışılıyor. ?

resident evil normal dualshock ile oynanıyor, hiç aramadım ama yani "öyle bi input olsun ki beynimden alsın ımh" diye. inanılmaz güzel bir deneyimdi psvr çok güçlü bir donanıma sahip olmasa da. hatta el kol sallama işini ben de gimmick buluyorum, gerek yok çünkü vr'a immerse olmak için. superhot gibi bunun için tasarlanmış oyunlar tabii ki keyifli ama gidip de resident evil'ı o şekilde oynamak istemezdim yani.

kimsenin aldığına pişman olduğu/olacağı bir şey değil kesinlikle bu arada, sağlık sıkıntısı yaşayanlar hariç tabii. on dakika oynayınca midem kalksa yerin dibine batsın derdim ben de. ama 360p vr bile keyifli bir şey yani.

PrudenT tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...