Jump to content
Aceace

Boşananlar kulübü

Öne çıkan mesajlar

§ 29 Eki 2019, 10:14

Ace ne guzeldi gunlerdi abi diablo 3 ilk cikdigi zamanlar bana item aldığın gunler aklima geldi.fakirdik hicbirseyimiz yokdu ama mutluyduk ya ugrastigimiz seylere bak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 10:14
11 dakika önce, Aceace dedi ki:

 

Arayip "annenlere gelmesinler diye haber mi verdin" diye soracaktim. Acmadi telefonu inatla. Vatsaptan "ne soracaksan burdan sor" dedi. Bi de kizlara iyi bakiyomus merak etmeyecekmisim.

off cok saglam trip yiyorsun, esin saglam blof atmis bosanma karti ile. bi tek tas ya da tatil paklar, anlayacagin temizindeb 3-5K TL sksmis cuzdana 😉

cicekle de kandirabilirsen sukunu veririm panpa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 10:20

cocuk yoksa,trip cekemem, daha iyisini bulabilirim diyorsan blofe blof sert yap.

Ayrica cok ozur biraz duz yazacagim. malesef TR gercekleri bunlar;

 Esin ogretmen ve sen daha cocugu kucagina vermemissin, dunyanin en rahat isi cok bol zamani var, skılıp sana saracak zaman bulamaması lazım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 10:54

Kayınvalidenin gelmemesi iyi bir şey değil mi yav? Adsddssd. Şaka bir yana umarım toparlarsınız. Türk kezbanları çok sıkıntı. Eşimle 6 yıl yaşayıp, sonra mecburen (yabancı uyruklu) hızlı sade nikahla bitirdim işi. 11 yıldır evli ve mutluyuz. Ha hiç mi tartışmadık, çoook. Ama çıbanbaşı hep bendim. Hep özür dilemek zorunda kaldım. İşsizlik vs de var. Çok badire atlattık aslında. Ama hep arkamda durdu. 14 saat WoW oynarken bile. İşin sırrını da vereyim. Ukraine abicim afsadaas. Haaa 2 de çocuk var.

DavidMills tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 10:59

Varmi yengemin bacısı kuzeni vs.?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 10:59

Abi sana ukraylaninin iyi olani gelmis

Onlar Turk kadinlarindan bile cok daha cakal genelde. Daha evlenirken ilerde bosanayim da evi alip nakafa baglayayim plani yapanlar var.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 11:03

Her milletin kezbanı var tabii ki. Ama çevremizde doğal olarak Ukr, Rus evli arkadaşımız çok. Genelde mutlular. Ayrılan 2-3 kişi var. Birisi barzo Türk erkekliği (dayak vs), biri yabancı hatunun açgözlülüğü, diğeri klasik Türk ailesinin kaynana, kaynata şeytan üçgeninin yıkım ekibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 11:04

@Frostbite 

dünyalar güzeli kız kardeşi var ama rezerveli kendi ülkesinin vatandaşı tarafından adsadsd

DavidMills tarafından düzenlendi
Yanlış taglemişim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 11:19

yenge görmesin baldız baldan tatlıdır dediğini.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 11:23

Ben öyle bişii demedim. Yoksa dedim mi? Adsadssds. Çok şükür kafası fermuar başlıklılardan değilim ya. Tek eşliliğe inanan, son dinozor olabilirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 11:46
26 dakika önce, -Bonesoul- dedi ki:

yenge görmesin baldız baldan tatlıdır dediğini.

Olm o daldizmis lan, baldiz degil. Hayatimi skeyim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 14:20

olsun ikiside tatlı ^^

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 14:43

forumda 1 tane kız yok millet burada atıp tutuyor

ekşisözlük böyle mi binlerce meriç var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 15:26

David ayrılırsa mayrilirsa haber et😃

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 15:38

Bu bataklığın içine bir de çocuk sokma babacım.

Tavsiyem Rakı Şalgam Süzme Yoğurt.

Hayvan gibi işe asılma.

Götü doğrultup ortamlara akman yönünde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 16:22
6 saat önce, Aceace dedi ki:

Bugün kayinvalide Mersin'e gelecekti. Dün akşam arayıp bahane mahane üretti. Yok bilmem kim evleniyomusta yok bi seyler ile ugrasacakmista.. Hani bahaneyi de oturup yazmamis. Dogaclama yaptigini cok belli etti.

Arayip "annenlere gelmesinler diye haber mi verdin" diye soracaktim. Acmadi telefonu inatla. Vatsaptan "ne soracaksan burdan sor" dedi. Bi de kizlara iyi bakiyomus merak etmeyecekmisim.

Hakkatten tam evdeki krizin ortasinda benim mersinde ne isim var ya... Kayinvalide de gelmiyo..

Olm kriz mi kalmis napiyosun sen? O kiz gg bitti. Kayinvalide ne ayrica. Bahane ureten taraf sen olman gerekmiyor mu? Annesiyle gorusmeye devam mi edecen popona tekmeyi basan kizin. 

 

Sal artik bence kizi da ailesini de. Hazir dogru duzgun gelirin yokken bosaniliyor olmasi guzel, nafaka vermezsin iste mis hehe. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 16:31

belli bir süreden sonra sevgiden çok alışkanlık oluyor. Terapi şart aslında da yoksa yerini tutmaz ama Beyhan Budak podcastleri ve videolarını öneririm. Alışkanlığı atlatmak çok zor. Soruyorsundur mutlaka kendine ama otur, epeyce düşün. Sen elinden geleni yaptın mı? Hataların çoğu sende mi, karşı tarafta mı? Abi ilişki dediğin şey senin hayatını güzelleştirmek için var, sürekli çaba sarfedip, sürekli alttan alan taraf sen oldukça bir anlamı yok. O kadın ne ilkti snein için ne de son olacak. Onsuz da bir yaşam hayal et. 

insan doğduğu aileyi seçemiyor ama kuracağı aileyi seçebiliyor. Yanlış yapılanmışsa bırak, yık gitsin. Zor oluyor insanın emek verdiği şeyi silip atmak ama geleceği düşün. Daha özgür bir hayat, kafanı topladıktan sonra belki her açıdan daha mutlu olabileceğin bir insan. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 16:36

abi muhtemelen ilk ciddi ilişkisiyle evlenen bir çift bunlar. o yüzden ilk ciddi ayrılığı da böyle 30unda yaşayıp o "hossigdir :(" hissini yeni yaşıyor. haliyle evlilik düzen alışkanlık derken amplifiye oluyor etki.

abi bitmiş, bitince ucunda ölüm yok, iki sene sonra "vay ulan nasıl da bu kadar takmışım kafaya" dersin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 16:59
6 saat önce, vivavale dedi ki:

off cok saglam trip yiyorsun, esin saglam blof atmis bosanma karti ile. bi tek tas ya da tatil paklar, anlayacagin temizindeb 3-5K TL sksmis cuzdana 😉

cicekle de kandirabilirsen sukunu veririm panpa

Olm manyak misin sende, tek tas falan nasil tavsiye veriyosun. Su noktada hatuna hediye vs aliyosan zaten yuzustu uzanip bekleyebilirsin omrunun kalani boyunca. Meh. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 18:37

tek taş yüzük neden alınmaz?

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 18:41

Abi o nasıl trip buradan yaz lkahjsf. Koskoca insanlar halen daha liseli gibi trip atıyor yazık...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 18:45

türk kızından bahsediyoruz agalar. trip ve duygusal mode default olarak geliyor Türk kadınlarında.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 19:42

Ya susuyum diyorum dayanamıyorum.benimki bir gün tartışırken şuna benzer bir mesaj atmıştı."daha gideceğim spor salonunu bile konuşmadık seninle. nereye göndereceksin ne yapacaksın belli değil" Wtf lan! Bunu diyen kız 36 yaşında yüksek lisans yapmış tr nin en buyuk matbaa şirketlerinde çalışmış rusçayı kendi kendine çözmüş bir kız.hani şu konusmaya bakarsak yarın evleniyoruz ama daha aileler bile tanismamiş...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 20:27

Türkiye'nin en büyük matbaa şirketinde çalışması ya da rusçayı kendi kendine çözmesi seni tırtıklamasının önünde bir engel değil abi. allah kurtarmış, sevdiği kuluymuşsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...