Jump to content
tinu

Classic WOW "Saints Of The City" Guild

Öne çıkan mesajlar

§ 12 Eki 2019, 05:30

sotc olarak dinazorlardan oluşuyoruz... 52 yaşında neredeyse dede olacaklar bile var:) şu an kadro olarak 80+ olduk, bu hafta 20 yi bulur 60 sayısı.. herkes türk.. ashbringer de tek türk ally guild biziz sanırım.. manyak gibi hardcore oynayıp end game yapacağız first kill ile en büyük türk guild olacağız dersem komik ve yalan olur.. 🙂 15 sene önce önceydi onlar.. 

raid yapmak istiyoruz tabi ama esas olayımız eski dinazorlar olarak muhabbet eğlenmek yani acelemiz yok neferian ı ilk defa kesmiycez 🙂.. ama tabi mc ve bwl göreceğiz şu an 10 üzeri 60 var 2 3 güne 20 kişi falan 60 olur, tahminim 2 hafta sonra başlarız sadece guıld kadrosu ile raid yapmaya.. bakıyorum da bir çok guild başka guildlerle birşelip gidiyor mc yapıyor sonra guild olarak kestik oluyo:).. biz öyle yapmak istemiyoruz, bizde mevcut 60 lar alt taraftakilere yardım ediyor sadece sotc olarak yaparız raidleri.. belki duruma göre bazı eksik classlarda yabancı oyuncuda alabiliriz guilde e duruma göre.. çünkü ally tarafında çok türk yok gibi..

buralardan gelmek isteyen olursa gözünü seveyim rog veya warrior açın.. acaip bir şekilde serverda tank ve rog kıtlığı var.

oyun içi tinu bana mesaj atabilirsiniz..

Tinu#2257 

 

tinu tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 05:19

100 kişi olduk... 30 civarı 60 oldu.. haftaya daha artar..

önümüzdeki hafta sadece sotc olarak mc ve onyx i bitireceğiz. ashbringer ally tarafında olup katılmak isteyen bana mesaj atsın.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 09:06

drama var mi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 10:07

SotC iyi gült ya, 10 küsür sene önce beraber oynadıydık, kafa adamlardı o dönemki kadro. Başarılar, horde değil ally olsam gelirdim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 10:53

10 küsür yıl önceki kadronun çoğu var, drama olmaz bizde ama gm olan kişi abim olur gelmiş 52 yaşına ben gelmişim 42 yaşına, hepimiz olmuşuz 40 50 yaşlarda bundan daha büyük drama olur mu :)) oyunu oynarken kızım oldu sımdı 13 yasında level kastıyorum drama budur.... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 11:06

umarım dagilirsiniz drama yoksa oynamayin clasic.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 11:07

:)))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 11:10

"of the"nın baş harfleri büyük olduğu için sizi kötü guild ilan ediyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 11:18
14 dakika önce, k1nJo dedi ki:

"of the"nın baş harfleri büyük olduğu için sizi kötü guild ilan ediyorum.

fin, bu bir drama sayılır mı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 11:41

sotc'da wotlk zamanı oynamıştım ben de iyi guild.

sizinle tanışmam xavius alliance'a gelmenizle olmuştu sdf. o zaman da horde idim. phase 2'de hillsbrad meydan muharebesinden görüşmek üzere şimdiden. coldblood ud rogue gördüğünüz yerde dalabilirsiniz, mübahtır.

guilde de başarılar indirin firelord'u, sulfuronu da tinu'ya verin sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 12:54
1 saat önce, pattisliborek dedi ki:

sotc'da wotlk zamanı oynamıştım ben de iyi guild.

sizinle tanışmam xavius alliance'a gelmenizle olmuştu sdf. o zaman da horde idim. phase 2'de hillsbrad meydan muharebesinden görüşmek üzere şimdiden. coldblood ud rogue gördüğünüz yerde dalabilirsiniz, mübahtır.

guilde de başarılar indirin firelord'u, sulfuronu da tinu'ya verin sdf.

sana dalcam zaten...yazdım ben seni bi kenara ... guild e isminide verdim gören kessin dedim:) bak bi de bizim guıldde oynamıssın ayıp ayıp geldın gangledın benı:) ne o zamanında ıtem mı vermedıydık 😛

yine bana vermez bunlar sulfuronu..:) 3 tane yapmıstık zamanında 1 tane vermedıler. evildave denen ingiliz aldı ben alamadım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2019, 21:14
8 saat önce, tinu dedi ki:

 sana dalcam zaten...yazdım ben seni bi kenara ... guild e isminide verdim gören kessin dedim:) bak bi de bizim guıldde oynamıssın ayıp ayıp geldın gangledın benı:) ne o zamanında ıtem mı vermedıydık 😛

yine bana vermez bunlar sulfuronu..:) 3 tane yapmıstık zamanında 1 tane vermedıler. evildave denen ingiliz aldı ben alamadım.

Warrior kasıyor bu arada, Redwyne mi ne, onu da ekleyin gank listesine 😆

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Eki 2019, 05:14

Ooo düşük lvl deyse daha güzel... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Eki 2019, 15:02

Tinu shamanim 32. Yakalarsam dalarım 😉

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Eki 2019, 19:23

arkadaşım full holy verdik uğraşmayın benimle vuramıyoruz...

açarım balonu basarım taşa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eki 2019, 06:34

Bi selam da mı vermeyek ? 😂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eki 2019, 20:27
13 saat önce, ozii_x dedi ki:

Bi selam da mı vermeyek ? 😂

sen bızım ıspanyol tayfayla kumkapı gecesıne gelmemısmıydın ?? 2006 da

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2019, 14:44

Bi selam da mı vermeyek ? 😂 

Caddebostana gelmistim. Sonra senden laptop aldim ben. Ölü pixel çıktı da baya uğraştık ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Kas 2019, 15:55

Tinu Hihahu kim ya. Genkledi beni. Sonra bende intikamimi aldim 😉

Crystalline benim nick shaman.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Kas 2019, 19:31

iyi yapmış beter ol.. 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...