Jump to content
Khiran

Red Dead Redemption 2

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Ara 2019, 22:16

steam fiyatı belli olmadan ki son satışlardır herhalde

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Ara 2019, 23:53

niye steam fiyatı belli değil hala ya, açsalar satışı da millet indirsin. illa süreyi mi beklemek zorundalar ki

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 18:41

Belli oldu fiyatlar, 300₺, 380₺ ve 450₺

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 18:47

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 18:55

300tl 50$ yapar ps4 e alırım 20$ zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 20:56

ps store usa'de 24.99$'du ama indirim gecti

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 21:10

pc'de oynayan varsa ingame nick: bonalith

crew kurup takılırız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ara 2019, 21:37

guzel, espirili yerli yabanci farketmez walk through soyleyin de, oynayamiyoz izleyelim bari.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ara 2019, 00:57

bir oyuna 300 lira verilecekse oda bu oyundur ama ben hala günde bir kere şuraya https://crackwatch.com/ girip bakıyorum. şimdi aldığımın ertesi günü cracklenirse diye bir düşünce kafanızda oluşunca eliniz gitmiyo fds

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ara 2019, 05:59

gereksiz store exclusivelerden ettigim tasarruflar sagolsun aldim direk ben,  bu sene release/pre-order olarak Vampire 2 disinda indirimsiz aldigim yegane oyun.

birde Ultimate almak gerekli degil eger online'a girmeyecekseniz.

ilk ciktiginda surdan izlemistim ben oyunun yarisini falan, pc degil tabi.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ara 2019, 09:49
8 saat önce, GONDARCENGIZ dedi ki:

bir oyuna 300 lira verilecekse oda bu oyundur ama ben hala günde bir kere şuraya https://crackwatch.com/ girip bakıyorum. şimdi aldığımın ertesi günü cracklenirse diye bir düşünce kafanızda oluşunca eliniz gitmiyo fds

 

sırf modluyor diye mod yapımcsını avukatlarla gizli kapaklı baskı yapıp basına yayma yoksa davalarla boğuşursun diyen adamlar bunlar. rdr2 gibi bi oyun 1 aydan uzun temiz kalacak ha. masaya oturmuşlar gibi geliyor bana.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ara 2019, 09:55

abi herifler yıllarca oyun geliştirdi, yepyeni bir drm de yapmışlar belli, dunevo vs olsa taş çatlasın 15 güne içinden geçerlerdi ama belliki bilmedikleri çözmeye çalıştıkları yeni bi drm var ortada. yoksa zaten bu crack grupları bütün dünyada aranan tipler, gidipte masaya oturmazlar kimseyle o kadar mal değillerdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ara 2019, 15:37

bi 15-20 dkya aciliyor oyun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Ara 2019, 12:51

300 ne ya, yılbasında yine indirim olur belki %20 felan. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Ara 2019, 13:29

biz oynuyoz bile rockstar'dan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Ara 2019, 14:35
On 05.12.2019 at 03:57, GONDARCENGIZ dedi ki:

bir oyuna 300 lira verilecekse oda bu oyundur

250 liraya cp77 almak varken...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ara 2019, 20:42

normal ya aşırı az satış yapmış steam'de, biraz daha çekmek için halen almayanları direkt patlatmaları normal.

oynayan oynadı zaten, çoğunluk hep social club'dan aldı bir de. burayı bekleyen adam sayısı çok azdır. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ara 2019, 21:26

e yani epic'te falan aldı millet bu fiyata, steam'de de yapmaları normal aslında sonuçta indirim furyasını kaçırmıştı geç çıktı diye.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ara 2019, 21:29

direk rockstar versiyonunu 199'dan aldık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2020, 07:12

çok güzel bir oyun bu ya

Spoiler

dün arthur öldü, ölüceğini biliyordum ama yine de çok koydu :c

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2020, 02:33

abi yani hiçbi oyunda karşılaşmadığım saçma sapan bi sorun var. oynamadan önce bekledim biraz yama falan gelsin düzelir belki diye, şimdi baktım hala var.

 

Şöyle ki; çift ekranım var. Soldaki ana kullandığım ekran 4k ama ben 1080'de kullanıyorum. Oyun da 1920*1080. Display Port ile bağlı. Soldaki ekranımda görüntü şöyle;

rdr2-sol-ekran.png

 

 

Sağdaki 1080p, DVI port ile bağlı monitörümde görüntü şöyle;

rdr2-sag-ekran.png

 

Allahtan oyun hangi outputu kullancaksın diye seçenek koymuş, çözülmezse sağdaki ekrandan oynarız artık da, yani bu ne bokum iştir, çözünürlük değiştirmiyorum, ama oyunun aspect ratiosu değişiyo, distort ediyo. ha ama mesela menüde sıkıntı yok. ikisinde de menü olması gerektiği gibi, soldakinde basık falan değil ama oyun böyle abi. ulan ne kadar garip şey var beni buluyo be.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...