Jump to content
Aiko

Bu fotoğraftakiler kim ?

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Eyl 2019, 17:59

oimUUA.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 18:00

yikim takimi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 18:12

eczanedeki kafayı birinin kızarkadaşı falan sandım bir an, o bile yokmuş sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 18:31

ne kadar gençmişim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 18:59

Sen hep gencsin aq

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 19:03

O bermudalar biraz daha uzun olsalarmış yeni moda olan kısa paçalı nargileci pantolonlarına dönüşeceklermiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 19:15

kahküllü kim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 19:19
1 saat önce, goldbären dedi ki:

eczanedeki kafayı birinin kızarkadaşı falan sandım bir an, o bile yokmuş sdf.

ahhahahha

tam ortadaki arkadasin heykellik pozu.. ver michelangeloya falan tarih yazilsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 19:34
1 saat önce, goldbären dedi ki:

eczanedeki kafayı birinin kızarkadaşı falan sandım bir an, o bile yokmuş sdf.

ASDASDFDFGDFGSDASDF

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eyl 2019, 19:55

fotoğraf makinası satılık mı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 06:34

soruya yanit verilmemis, kacinilmis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 11:46
17 saat önce, goldbären dedi ki:

eczanedeki kafayı birinin kızarkadaşı falan sandım bir an, o bile yokmuş sdf.

+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 12:01

Soldan sağa gidelim

 

1) Tanımıyorum. Bu kim la?

2) HOAHOAAHAHA İLDENİZİN UZUN SAÇLI HALİ NEYMİŞ LA ÖYLE ZUHADSFDLÖSALÖSAUHU

3) Bunu da tanıyamadım. Mulgearın yandan yemişi

4) Holy ve seksi gülüşü 😏

5) Ahçı dreagloth

6) Spidee

7) Screwy

8 ) Mortitz. Allahım bu ezik goglede işe girdi biz sürünüyoruz yarebbim

9) Beyazlı gözlüklü. Ya bunu gözüm bi ısırıyor ama...

10) Turunculu at hırsızı. O bilgisayar çantasını da kesin çalmış gelmiş araya karışıyor

11) M&B 2 beta acc dispenser aka cüce

12) Kitana. Sahi bu adam napıyor ya hiç haber alamadık bundan. Kesin u...udan ölüp gitti şeysellerde biyerde.

13) Tunca

Son 3lüyü de hiç tanımıyorum, sanırım at hırsızının ortakları falan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 12:09

soldan ikinci babacum. kisa sacli fotolari hep yossi kohen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 12:12

üçüncü günün sonunda içlerinden bi kaç tanesini kaçırıp öldürecek gibi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 12:14

mortis'in cigolo reklami pozu konsepte uygun degil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 12:37
36 dakika önce, axedice dedi ki:

9) Beyazlı gözlüklü. Ya bunu gözüm bi ısırıyor ama...

aqu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:32

o akıl dolu one linerlar bu bakir şovalyeden geliyor demek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:34

üç kişide aynı tişört var bir de, klan mıdır pati midir nedir o acaba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:37

Tpyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:40

Sexdice ile aynı biliyorum bende, ekstradan sadece sağdaki üçlüden en sağdakini biliyorum - Aiko. Çok kötü CS oynar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:40

Ensol ile en sağdaki kardesmi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:42

en sagdaki uclunun solu mayhem falan mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 13:46

Alın ben size daha iyisini vereyim,

UkQfofF.jpg

1- En sol bilinmiyor, gizemli çocuk. Her fotoğrafta var aq belli bir seneden sonra.

2- Xynocide - Sercan

3- Xunn - Ahmet (o zamanlar ilik gibiydi sonradan bozdu evlenince)

4- Chemical sanırım ama ağır sallıyor olabilirim

5- MADBOY - Can asdfkafsk bu fotoğraf ile hala dalga geçiyoruz 10 sene olacak.

6- Zaugnakhaldun - Yiğit HR Master olmadan önce.

7- Kenshin ? emin değilim

8- Ben, saçlara bak uzun mu kısa mı belli değilmiş o ara. Sanırım epey uzama yolundaki zamanalr.

9 - Bilmiyorum bu arkadaşı

10 - Kaede

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2019, 14:44

1)

en soldaki MeSh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...