Jump to content
dasaaa

Beforeigners (2019) HBO

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Eyl 2019, 08:46

Denizde cakan flashlardan sonra Tas Devrinden, Viking Donemlerinden ve 1900lerden insanlar denizde belirmeye baslar. Hayati kendi yasadigi donemlere gore degerlendiren bu zaman gocmenleri, hayata entegrasyon cabalari ve islenilen bir cinayet ustune konu gelisir.

Kotu degil, ilginc bir konu zaten. Cok takilmadan izlerseniz sorun yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 08:50

akıyor mu dizi? akıyorsa sorun yok. boşa akıyor ama muhtemelen çok takılmadan dediğine göre.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 08:59

aksin yeter, beynin salterlerini indirip agzimdan salya akarken izliyecek birseylere ihtiyacim var bu aralar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 09:01

ben onu dasaya gıcıklığına dedim ya nordic dizi muhtemelen iyidir, hiçbir şey olmasa pagan atıfları falan göreceğiz belli ki. adam benim beğendiğim her şeyin altına gelip akmıyorr yazıyordu, kendisi marvelci olduğu için. oradan kesiğim kendisine..........

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 09:29

ingilizce olaydi dil 😞

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 13:12

ingilizce olmadigi icin akmiyor abi...

yok yok akici.

 

takilma dedigim seylerde sureklilik hatalari vs var. bi iki kucuk sey daha.

dasaaa tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 16:20

reverse isekai 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 16:30

akmaz gibi duruyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 16:47

aktiririz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 17:07

Yağmasa da gürlüyo mu ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 19:15

akması gerek bunun 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eyl 2019, 23:32

hbo ne hallere düştün netflix yüzünden be

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...