Jump to content
-Deno-

Obi-Wan Kenobi (2022) - Disney+

Öne çıkan mesajlar

§ 15 Haz 2022, 18:05

Genel olarak hayal kırıklığı bence de...

Spoiler

5. bölümde 2 sahne gerçekten hoşuma gitti.
1) Obi'nin Anakin ile yaptığı vs. flashbackini bölüme güzel yedirmişler. Takdir ettim.
2) 3. sisterın Vader'a karşı gerçekten "zavallı" durumda kalması çok oturaklı olmuş. Kazara Vader'ı zorlasaydı hadi canım oradan diyecektim. Vader'ın combatını da güzel oturtmuşlar. Böyle hoplamalı zıplamalıdan ziyade "brute force" kullanıcısı yapmışlar. Afferim.

Gelgelelim....

Spoiler

 Abi allah belanızı vermesin. 

Stormtrooperların içeri daldıkları sahne ile

bunun arasında hiçbir fark yok. Yemin ederim... 5 dakika boyunca, daracık koridorda lazerler havada uçuşuyor. Zayiat 3.

Abi tamam stormtrooperlar artık bir meme malzemesi eyvallah. Ama yıl 2022 oldu ya. Yeter ulan. Senaryo desen... o da ilerlemiyor. Yani Leia ile Obi arasındaki ilişkiyi kurmayı başardılar ama hikaye borularda ilerleyen Gordon Freeman modunda takılıyor resmen.

Üzücü ya. Gerçekten. Hani gerçekten iyi işleri izlememiş olsak, Mando ve Boba harika diziler yerine, 7-8-9 seviyesinde olsa "Tamam ya yapamıyorlar da, para kazanmaya çalışıyolar kendi hallerinde" diyeceğim. 

Aceace tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Haz 2022, 19:32

4 baya dandikti cidden ama 5 fena degildi, onunda tek sebebi var, V olmasa dizinin notu 1/10 falan olacak herhal.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Haz 2022, 20:07

5. bölüm özet:

Spoiler

 

Yeşilçam'da Ayşecik filmi izliyor gibi hissettim, kovalamaca sahneleri falan akıllara zarar gerçekten. Bu bütçelerle böyle iş çıkarmak iyi yetenek.

µh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Haz 2022, 21:35

Ben de Ewan'ın hatrına, Obi-Wan sevgime ve Vader, Leia için izliyorum. Hikaye güzel başlayıp aşırı repetitive bir hale girdi. Bölümler çok kısa ve mantık hatalarıyla dolu. Gerçekten çok güzel bir iş çıkarılabilirdi doğru kişilerin elinde olsaydı. Tonla malzeme var iyi bir hikaye ortaya çıkarmak için. Hali hazırda yazılmış novel'dan bile yararlanabilirlerdi, şundan:


https://starwars.fandom.com/wiki/Kenobi_(novel)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2022, 11:15
17 saat önce, Aceace dedi ki:

Genel olarak hayal kırıklığı bence de...

  Gizli içeriği göster

5. bölümde 2 sahne gerçekten hoşuma gitti.
1) Obi'nin Anakin ile yaptığı vs. flashbackini bölüme güzel yedirmişler. Takdir ettim.
2) 3. sisterın Vader'a karşı gerçekten "zavallı" durumda kalması çok oturaklı olmuş. Kazara Vader'ı zorlasaydı hadi canım oradan diyecektim. Vader'ın combatını da güzel oturtmuşlar. Böyle hoplamalı zıplamalıdan ziyade "brute force" kullanıcısı yapmışlar. Afferim.

Gelgelelim....

  Gizli içeriği göster

 Abi allah belanızı vermesin. 

Stormtrooperların içeri daldıkları sahne ile

bunun arasında hiçbir fark yok. Yemin ederim... 5 dakika boyunca, daracık koridorda lazerler havada uçuşuyor. Zayiat 3.

Abi tamam stormtrooperlar artık bir meme malzemesi eyvallah. Ama yıl 2022 oldu ya. Yeter ulan. Senaryo desen... o da ilerlemiyor. Yani Leia ile Obi arasındaki ilişkiyi kurmayı başardılar ama hikaye borularda ilerleyen Gordon Freeman modunda takılıyor resmen.

Üzücü ya. Gerçekten. Hani gerçekten iyi işleri izlememiş olsak, Mando ve Boba harika diziler yerine, 7-8-9 seviyesinde olsa "Tamam ya yapamıyorlar da, para kazanmaya çalışıyolar kendi hallerinde" diyeceğim. 

64'lük spellbook çarpsın şu postu görmeden dün yazmıştım aha aynısı diye bugün şimdi görüyorum alsjsdf

herkese aynı şeyi hissettirmişler demek ki 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2022, 11:31

64 lük spellbook mu? oıpfashfdıuhoıusdhfıuhgüaogüoğad. Süpermiş.

Abi mesai zamanı böyle şeyler demeyin. Sonra insanlara neye güldüğümü açıklayamıyorum.

Aceace tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2022, 07:57

5. bölüme kadar çöp çöp giderken 5 biraz düzeltti. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 05:47

Dizi fena başlamadı diye düşünüyordum da geldiği nokta fecaat. ne zaman ışın kılıcı girse şu hikayelere içine ediliyor.

Spoiler

darth vader sister dövüşü çok iyiydi ama. belki de vader'ı ilk defa bu kadar güzel bir duelloda izledik. uzay gemisi sahnesi ile de gücünü çok iyi göstermişler. sadece arkada saklanan gemi komik olmuş hahaa.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 06:24

Ce eeeeeee diyefirladi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Haz 2022, 11:35

Benim hoşuma gitti. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 14:20

Umarım yarın izleyeceğimiz finali hiç olmazsa mantıklı bir yere bağlarlar. Fazlasıyla inişli çıkışı bir seri oldu. 

1 saat civarında olacakmış sanırım final bölümü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 14:37

Kenobinin bilmedigimiz bir padawanini konu alsalardi bari, bunda kime ne olacagi belli, anca yan karakterler yattara olur veya sithden jediye evrilir falan.

ne olabilir ki baska. kiza birsey olamaz, vader, kenobiyede bir sey olmayacak. en son bir kapisirlar falan, kiz gelir vader hisseder bir seyler confuse olur berabere biter yollarina bakarlar.

vader en son giderlerken kaskiyla onlara bakar bizde agladimi acaba deriz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 15:03
On 15.06.2022 at 23:07, µh dedi ki:

5. bölüm özet:

  Gizli içeriği göster

 

Yeşilçam'da Ayşecik filmi izliyor gibi hissettim, kovalamaca sahneleri falan akıllara zarar gerçekten. Bu bütçelerle böyle iş çıkarmak iyi yetenek.

bi tane daha var aynı yerde

Spoiler

 

kapıyı ilk açmaya çalıştıkları sahne de şu:

 

bi saat kocaman blaster cannon falan getirip kapıya bam güm bam güm bam güm, sonra gelip ışın kılıcıyla czzt. hiç mi okumuyosunuz oğlum yazdığınız senaryoyu ya?

 

 

o kadar çok mantık hatası var ki kafayı sıyırdım izlerken.

 

kovalamaca sahnelerine de aynen imzamı atıyorum abi benzetmeye sdfg ya allahım

Spoiler

obinin o küçük kızı ilk elinden kaçırdığında kovalarkenki sahne... sanki çocukla oyun oynuyo, CE EEE AA YAKALAYAMADIM Kİİİ HEHE ELİMDEN KAÇTI TÜH

 

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 15:05
Spoiler

törd sister'ı öldürmeyip bırakmaları bir de asddf

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 18:42
3 saat önce, Black-ice dedi ki:
  İçeriği gizle

törd sister'ı öldürmeyip bırakmaları bir de asddf

 

Spoiler

Öldürse ne olacak ? Grand Inquisitor öldü de ne oldu. Hiç bir şey olmamış gibi hortladı

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2022, 19:46

bana niye kızıyosun kardeşim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 18:15
Spoiler

Goodbye...Darth 🙂

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 19:28
Spoiler

eh kotu bolumdu bence 6. 😞 , 5. bolum tek iyi bolumdu sanirim.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 19:40

Niye gömdünüz yav bu kadar, ilk 3 bölümü izledim, mando nun tadı yok kesinlikle ama gömülecek kadar da değil. Imdb puanları da iyi duruyor. Bundan önce Original trilogy i tekrar izledim, leia nın küçüklük bıcır bıcır karakteri cuk oturmuş bence.

Açılış sahnesinde direk siyahi padawan velede odaklanınca sjw geliyor dedim ama olmadı neyseki.

Dark_Soul tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 19:42

final

Spoiler

son bölüm bana bütün gerekli nostaljiyi vererek diziyi affettirdi. maskenin altından kendi sesinin gelmesi. darth göndermesi. duygusal konuşma. falan filan. ben affettim.

Black-ice tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 20:04
Spoiler

Aynen, original üçlemecilere güzel bir yağlama yapıp gönlümüzü aldı fakat saçmalıkları örtmüyor bu tabii. Yahu niye kimse karşısındaki öldürmüyor, yaralayıp öylece bırakıyor kardeşim bu galakside? obi wanı kayalara gömdün hiç kontrol etmeden bırakıp gidiyosun, 3rd sister ı şişliyosun öyle bırakıp gidiyosun kız yaşıyor, Obi wan vader ı indirecekken niye devam etmedi de bırakıp gidiyor, anlayan beri gelsin.

Bu arada obi wanın şeytan taşlar gibi vaderı kafa göz taşlaması 🙂 hiç kenobilik bir dövüş tarzı değil genel anlamda jedi yolu da pek değil sith ler yapıyodu böyle şeyler genelde

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2022, 20:18
Spoiler

ölümüne dövüş çekmişler 20 kere, kimsenin ölme hakkı yok ama öyle bir sorun var jskldf

bombayı en baştan karşı tarafa fırlatmak yerine kendini patlatan abla bölümün sonunda kolu alçıda çıkıp yola devam da edebilirdi buna da şükür.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2022, 05:08
8 saat önce, µh dedi ki:
  İçeriği gizle

ölümüne dövüş çekmişler 20 kere, kimsenin ölme hakkı yok ama öyle bir sorun var jskldf

bombayı en baştan karşı tarafa fırlatmak yerine kendini patlatan abla bölümün sonunda kolu alçıda çıkıp yola devam da edebilirdi buna da şükür.

 

sdasudasudhasudas

sw adına yapılmış en kötü dizi/anime serisi olabilir. başta idare eder filan diyordum da aboov... geldiğimiz noktaya bak. duygusallık da kurtarmadı bende

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2022, 10:34

Oh bitti neyse

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...