Jump to content
Sam

Discord forumu öldürüyor mu?

orc_lord

Pati'nin geleceği için oy ver... 🗳️

Message added by orc_lord

Forumun Canlandırılması  

182 oy

  1. 1. Yeni altyapıya geçiş sonrasında iyileştirilmesini istediğiniz öncelikli konu nedir?



Öne çıkan mesajlar

§ 26 Mar 2020, 13:07

forum akciğerler, oksijen gibi bilgi alışverişine izin veren. virüslerin inmesine müsaade etmiyoruz. discord da sinüs, yazılar mendile sümkürülmüş gibi sığ ve gelip geçici.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2020, 13:09

zor oluyordur yaş ilerleyince kullanmak çok hızlı akıyor bazen gözlüğüm yokken göremiyom pek 🤓

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2020, 13:11

aynı hapşırık tanecikleri gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 19:09

neredeyse bir yıldır filan hiç bakmazken, son bir haftadır döne döne 2002-2008 mesajlarını okurken buldum kendimi. feci özlemişim, bir hayat yaşanmış ayol burda resmen, hey gidi...

neyse işte, eskileri okuyup okuyup gaza geldim, bi selam vermeye bu bölümde bulacağımdan emin olduğum “paticik çok bozdu” başlığına koştum 😉

ama bu sefer fena sıçmışız galiba, paticik bozdu başlığında bile yeni mesaj yok, durum vahim...

eski ema olsa çözümün parçası olmaya çalışırdı kesin, ama yeni ema boyunu aşan problemlere atlamaz, hayırlı traşlar dileyip kaçar...

vesileyle herkese selamlar anacım. cicilerime (onlar kendilerini bilir) öpüjükler :***

okkibbye

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 19:12

arada uğra yine 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 19:25

ablammm yaaaa

terliklerini özledik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 19:39

vay vay 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 20:14

Discord forumu öldürmüyor ya, akıp giden geyik orda dönüyor forumluk muhabbet burda dönüyor. Bilge adamın dediği gibi, her şeyin şeyi ayrı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Haz 2020, 20:18

evet nsfw diye bi kanalları var mesela sabahtan akşama kadar porno yorumluyorlar orada koca koca adamlar. forumda olmuyor böyle şeyler tabii. 😕

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 02:19

selam ema. 😀 forum bozdudan ziyade mesaj hacmi çok düştü, ara ara toparlıyor gerçi biraz ama eskisiyle alakası yok hiç. gittiği kadar gider artık napalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 08:51

İşte bozdu, öldü, kurudu, açıldı, kapandı, vs. derken 20 yıl devrildi gitti Samcim yahu. Belli mi olur gerisi 😉

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 12:20

genel anlamda forum mantalitesi ödlü ki sıkıntı orada

artık paylaşımlar 140 karakter hatta twitter ölecek artık paylaşım dediğin bir resimden itibaren

bazen bende denk geliyorum eski wall of textlerime felan su an dusunuyorum hayatta oturup yazmam o kadar uzun uzun bişiyi anlatmam adam cok sevdiğim bi adamsa kardeş al şu videodakini yap geç derim yani

yokluktan forumlar şenleniyodu eskiden e tabe bide yaş var bu saatten sonra masaüstünde cüce mi olayım deve mi diye konussan neye yarar geliyor iş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 15:23

abi bak uzun uzadıya yazdım önceki sayfalarda forum mantalitesi öldü iddiası neden gerçek değil ama kısaca tekrarlayayım madem:

twitter nasıl akıl osurmalarının can bulduğu yerse, uzun yazıların, tartışmaların mekanı da reddit mesela popüler. ki bizim forumda hiçbir zaman, en edebi döktürdüğümüz zamanlarda bile ortalama mesaj uzunluğu düşüktü one liner olmasa bile. ayrıca discord dediğin şey de twitter filan değil yani bildiğin mirc. irc'nin tarihi forumdan çok daha uzun, o isteniyorduysa hep vardı. 2019'da 30'lu yaşlarındaki insanlar "chat diye bir konsept varmış" diye keşfetmedi herhalde.

mesela ema 2002-2008 demiş, bizim burada 10+ yıldır yaptığımız hata yeni gelenleri maganda çeteleriyle kaçırmak oldu. 2000'ler tayfası emekli olunca yerine yeni bir nesil vardı, 2010'lar emekli olunca yerine yeni konacak bir nesil oluşmasına izin verilmedi. hala da 2020'de o kafa devam ediyor. adam 90% discord'da, 10% buraya geldiğinde yaptığı şey yeni gelen üyeye sataşmak. şunu engelleyebilecek insanlar mod yapılsa bugün bu durum olmazdı çok net.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 15:44

Sorun biraz da yeni gelenlerin sığ olmasında. Ben de görece çok yeni sayılırım ama kimse kaçırıp kovalamadı. Gelen üye mantaradam, imaxsnopy düzeyindeyse zaten gelmesin. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 16:41

herkes bir zamanlar yeniydi ya. birakalim su yenileri kacirdik uhuhuhu ayaklarini.

ben hic yeni biri olup da, kacip giden, arkasindan aglanan birini hatirlamiyorum.

bu site ne efsaneler gordu cetinta$ (a.r.e) gibi kaya gibi dimdik durdu adam.

akirafes abi var mesela, basip gitse o giderdi, resmen ekosisteme ayak uydurdu, birak ayak uydurmayi kendi habitatini kurup yasamaya basladi asdf

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 16:57

abi bence tartışacak bişey yok.

adam donanım vs. birşey mi soracak. foruma yazacak da cevap verecekler de niye beklesin. yazıyor discorda 3 saniyede cevap geliyor. üstüne üstlük daha detaylı anlık tartışılıyor. tonlarca online var. her an online olan demirbaşlar falan var. şu kadar basit yani. aynı şey paylaşım komiklik için falan da geçerli. yavaş yavaş kaydı. yapacak bir şey de yok. haksız da diyemezsin. forumun ölmesi çok normal bu şartlar altında.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:29

pati takip edip, discorda hiç girmemiş bir ben mi varım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:39

seni almadik abi zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:40

discord deyince allahin mirc’i havali olmuyor ya. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:44

@Esh abi itiraf edeyim discord nedir hiç bilmiyorum bile. twitch falan da öyle mesela. içimde yaşlı bir amca var resmen 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:56

Mirc ile forumun birleşik hali gibi bir şey işte. En başta kimse bilmiyor. Sonra girip öğreniyorsun /:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 17:56
2 saat önce, neutrino dedi ki:

Sorun biraz da yeni gelenlerin sığ olmasında. Ben de görece çok yeni sayılırım ama kimse kaçırıp kovalamadı. Gelen üye mantaradam, imaxsnopy düzeyindeyse zaten gelmesin. 

çıkarıp bakınca 10-15-20 yıl önceki mesajlara, çoğu kişinin ilk mesajları o sığlıkta, neredeyse kimse bugünkü derinliğiyle başlamadı buraya. birisi gelip bir soru sorunca bir dayak yemediği kalıyor genelde.

1 saat önce, reyou dedi ki:

herkes bir zamanlar yeniydi ya. birakalim su yenileri kacirdik uhuhuhu ayaklarini.

ben hic yeni biri olup da, kacip giden, arkasindan aglanan birini hatirlamiyorum.

bu site ne efsaneler gordu cetinta$ (a.r.e) gibi kaya gibi dimdik durdu adam.

akirafes abi var mesela, basip gitse o giderdi, resmen ekosisteme ayak uydurdu, birak ayak uydurmayi kendi habitatini kurup yasamaya basladi asdf

 

yeni birini zaten görmüyorsun çünkü yeniyken kaçıyor, yeniyse de kim arkasından niye ağlasın tanımıyorken? ama bu nüfus gelişini kesersen, nüfus kaçışı nihayetinde eninde sonunda orası biter, gayet düz matematik. o gelişi kısmamak lazım.

o kadar herkese inat durabilen yüzde 1-2 filandır ancak. onlara bel bağladık, geldiğimiz nokta bu.

1 saat önce, Black-ice dedi ki:

abi bence tartışacak bişey yok.

adam donanım vs. birşey mi soracak. foruma yazacak da cevap verecekler de niye beklesin. yazıyor discorda 3 saniyede cevap geliyor. üstüne üstlük daha detaylı anlık tartışılıyor. tonlarca online var. her an online olan demirbaşlar falan var. şu kadar basit yani. aynı şey paylaşım komiklik için falan da geçerli. yavaş yavaş kaydı. yapacak bir şey de yok. haksız da diyemezsin. forumun ölmesi çok normal bu şartlar altında.

discord'da ne zaman birşey sorduysam hiçbir cevap almadım bir kere hariç. tartışmalara ne zaman baksam hep sığ, zaten bir satır bir satır ne konuşulacak da ne tartışılacak. iki kişinin karşılıklı konuşması seviyesinde ancak, diğerleri aradan giriyor filan karman-çorman. 1dk önce yazılan yukarıda kaybolup gidiyor zaten kim yukarıya kaydıracak da okuyacak. suya yazı yazsan daha kalıcı. 2-3 saat önce birşey konuşulmuş belki, hiçbir kıymeti yok. o anda baktıysan ne ala. 4chan bile daha uzun ömürlü.

şu yazdıklarınızı 1 saat sonra görüp cevap yazabiliyor birisi, bu yoksa zaten o formatın tartışma namına bir kıymeti yok. karşılıklı canlı sohbet tier işte.

Sam tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 18:09

ben olan bir durumu söyledim. sende olmamış ama başkalarında oluyor. aynı şeyi savunuyoruz keşke olmasaydı keşke forum yine mesaj dolu olsa. ben de ısınamadım bi türlü.

arada yazıyorum sonra biri cahil bir cevap yazıyor, cevap vereyim derken quixef falan araya giriyor. olacak gibi değil. baya kaotik #zurna kanalı gibi birşey.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 18:13

quixef ruyana bile giriyo bi sure sora zaten. oyle bi combobreaker

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Haz 2020, 18:16

burada discord'a sallayanlar, discord'da foruma sallayanlar ikisi de komik geliyor bana. birbirinin muadili platform olsa lar anlayacagim. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...