Jump to content
GERGE

Nintendo Switch

Öne çıkan mesajlar

§ 05 Tem 2019, 10:33

mobil oyun mu blade2 ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2019, 04:49

batıya geliyormuş. pokemon'dan daha iyi gözüküyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2019, 05:31

Güzel seri bu. Battle sistemi daha kötü ama, öykü genelde daha iyi.

SMT en iyi monster yakalama oyunu bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2019, 19:10

digimon geliyomuş switchle pc'e.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2019, 20:09

attack on titan aldimda cok zormus be uf.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2019, 03:16

fare/klavye ile oynaması kolay ve eğlenceli ama controller şemasıyla kasınçtır kesin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2019, 19:39

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2019, 14:51

Tamamen doğru bu. Breath of the Wild'ı, Super Mario Maker 2'yi, Mario Kart'ı filan bıraktım. Sadece bu oyunu oynuyorum. Hayatımda oynadığım en iyi strateji oyunlarından biri, sırf bilgisayar oyunu olarak değil, genel açıdan.

Hakkında uzun uzun yazıp kendi konusunu da açacağım bir ara.

Alın, hemen alın, hiç beklemeyin. Switch'de de mükemmel, bir oyun 5-10 dakika sürüyor en fazla, tam portable oyun yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Tem 2019, 15:31

Her aya bir oyun geliyor bu arada.

Bu ay - Fire Emblem
Ağustos - Astral Chain
Eylül - Dragon Quest XI S
Ekim - Pokemon ve Atelier

Arada da yıl sonuna kadar GRID, Witcher 3, Luigi's Mansion 3 ve Resident Evil 6 gelecek.

Her şekilde verimli oldu konsol benim açımdan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 07:24

pokemon go tam bi vakit ve para kaybi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 12:37

Yeni açıklandı. Gerçi ben Switch'im ile çok mutluyum, her yerde de arkadaşlarla Mario Kart oynuyoruz Joy-Con'ları çıkartıp.

Sadece negatif olarak görünüyor, tek pozitif gerçek bir d-pad olması. Onun dışında ekran küçük, TV'ye bağlanmıyor, ayağı yok, HD Rumble yok, IR yok, Gyro yok ki bunu çok kullanıyorum. Bluetooth kulaklıklara bağlanamıyor, bu kötü epey.

$199 olacakmış, 2000TL olur bizdeki resmi fiyatı, Doğubank'dan filan da 1500TL'ye bulunur sanırım.

Switch Pro için plan yok demiş ayrıca Bowser. Evet, Nintendo of America'nın başındaki adamın adı Bowser 😃

Keşke bekleseydim de bunu alsaydım dedirten birşey çıkmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 13:00

nintendo zaten sadece handheld yapsın bence iyi. ekranı küçük ama taşınabilitesi daha rahat, daha hafif, daha ucuz, şarjı daha çok gidiyo. hd rumble, ir falan gimmick. normal switch'i düşünmüyordum ama bunu getirtebilirim bi tanıdığa.

renkler meh ama niye beyazı yok ya.

Xenus tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 13:42

oh be duyurdular sonunda. her hafta YENİ SVİÇ NASIL OLACAK İŞTE ŞOK SÖYLENTİLER vidyosu görmekten gına gelmişdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 13:51

renkler asiri meh

ama alinir, kendime almam da hediye olabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:03

140p keyfi dhhdj

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:06

-dpad olması güzel olmuş, joycon'daki tuşlarla çok hantal oluyordu.

-@Xenus renkler meh de göz siyah çerçeve içindeki şeylere daha iyi odaklanıyor. daha doğrusu göz/odaklanmak değil de beyin/algılamak diyelim. o yüzden siyahımsı koyu grisini al bence alacaksan. ama bence az yiyip düz swiç almak daha maktıklı, sadece 185 dolar farkla (pro controller ve taşıma çantası da kattım) tv'de oynama seçeneği de almaz mıydınız?

-titreşim kalsaydı ya, ps/lolbox gibi congur congur değil de bzz bzz diye titriyordu gerçi dövme makinesi gibi de insan feedback bekliyor. alışılır gerçi.

-grip'siz uzun süre kullanınca eller barnaklar falan ağrıyacak gene hep, satisfye to the rescue.

-bi de switch'te sağdaki analog stick'in yeri acayip rahatsız ediyor beni handheld oynarken. hani kamerayı kontrol etmeli 3d oyunlarda denemedim de 2d oyunlarda başparmak sürekli face buttons'ta gezerken rahatsız ediyor baya. bunda da aynı sorun olacak mı acaba?

-200 dolar güzel fiyat ama.

-swiç pro gelmesin, daha yeni aldık değiştirmekle uğraşmayak sdf

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:09

desktop pc, konsol ps4, handheld nintendo abi. fiyat farkından değil de, tv'e bağlamayıp kullanmam yani. yeni psp gibi bişi olmuş işte switch lite.

qxe4rmm9wg931.png

om8c2cervg931.jpg

Xenus tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:12

yok zaten "fiyat farkından değil de" dediğin kısım x2 oluyor nerdeyse sdf. oynayacağın oyuna göre değişir ya, smash'i handheld oynayamıyorum mesela (pro controller'la da dayak yiyordu...) ama maker2 akıyor vs vs

bi de halihazırda ps4 varsa (bende yog) ve yanına sviç düşünülüyorsa lite'ı daha mantıklı aynen.

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:44

2019'da psp taklidi yapıp hala 2006'daki psp tasarım kalitesine ulaşamamak tam nintendo'dan beklenecek şey. adamın cebinden çıkardığı çinli taklidi gibi duruyor. onun dışında gudik 2ds kadar dandik değil en azından, evde kullanmak istemeyen için iyi olmuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 14:56

switch mini direk daha sleek duruyor ya. açıkçası ben de psp'nin tasarımını hiç sevmiyorum valla, her yerinden bişey çıkan dandik 2002 tasarımlı 128mb'lık mp3 player gibi tipiyle bana çin çakması gibi gelen de o ghfjsd

sadece tipine bakarak söylüyorum bu arada. yoksa düz switch'ten bildiğim kadarıyla psp'nin daha ergonomik olduğundan eminim sdf

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 15:15

nintendo'nun bütün tarihi boyunca tasarım kalitesi olarak psp'ye yaklaşabildiği tek bir alet yok, en yakını işte switch ve bu ama bunlar da gazeteden kuponla verilen çakma tierinde. malzeme kalitesi zaten hiç alakası yok sony ile nintendo'da ikisi de çin malı olduğu halde.

Psp-1000.jpgbiri audi

HDHS_001_imgeYA_F_R_ad-0-e24e.jpg?qualit

öbürü tata.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2019, 15:23

"tasarım kalitesi" derken ne kast ettiğini tam anlamadım ama tasarım dendi mi kişisel tercih ağır basıyor bende. hani matematiksel olarak çalışan/çalışmayan şeyler vardır mutlaka, ratio'dur ergonomidir vs (ki dediğim gibi eminim psp daha ergonomiktir switch mini'ye göre) ama psp'nin tipi hiç güzel gelmiyor bana, sade seviyorum ben. bi de inadına mı en çirkin rengini koydun acaba swiçin sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...