Jump to content
Xenocide

Davul cover'larım

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Nis 2020, 15:44

Kanala girdim online mısın diye bakayım diye, karşıma deno çıktı AAAAUUU diye inliyor bi yandan wow oynayıp. Anlamadım ben bu twitch'i lsdfkdg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Nis 2020, 16:27

@deadwoll

aghajsdfh abi bugün açmadım, komşulara biraz nefes alma payı bırakayım istedim. yarın açıcam da, o senin yaşadığın şey, deno'ya hosting yapabiliyorum, ben offlinesam deno online ise, benim kanala girdiğinde deno'ya yönlendiriyo. mevzu o.

 

yarın 5 gibi açıcam. açmazsam dürtükle burdan hahah

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2020, 21:08

Ronnie James Dio'nun ölümünün 10. yıldönümü anısına;

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2020, 22:15

10 sene oldu mu ya? 

 

ABİ SONDA YİNE YOK KANALIMA ABONE OLUN LIKE ATIN OHOOOOOOOOOOOO

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2020, 23:07

Vay helal..

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2020, 23:23
1 saat önce, zipzip dedi ki:

10 sene oldu mu ya? 

 

ABİ SONDA YİNE YOK KANALIMA ABONE OLUN LIKE ATIN OHOOOOOOOOOOOO

abi var ya 😞 hem de komikli şakalı yaptım ki "haha ırspu cocu kafam karıştı al şukunu" desinler

LrAUlAy.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2020, 18:09

değüşük bişi yaptım bu sefer. Alestorm - Shipwrecked şarkısının grubun kendisi tarafından yapılmış bir akustik versiyonu var. Bu versiyonunda davul yok (ufak tefek perküsyonlar var sadece), ben bi de bu versiyonunun üzerine orjinalinden esinlenilmiş, biraz hafifletilmiş bi davul coverı yaptım, afiyetle yiyiniz;

 

 

@Revangelis özellikle sana gelsin bu hahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2020, 20:42

alestormdan devam bence iyi olmuş böyle

Revangelis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2020, 21:05

Keelhauled, Sunk'n Norwegian ve Nancy The Tavern Wench'in de akustikleri var aslında. Keelhauled'dan devam edebilirim belki sdfg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2020, 21:54

Süper..

Eğlenceli parcaymış, güzel olmuş

Pirate deyince Running Wild bilirim ben bunu kaçırmışım nedense...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2020, 01:20

istek parca soyleyebiliyor muyuz?

"rush - tom sawyer" yakisir :)) zor ama yaparsin sen ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2020, 09:19

bakarus 😛

 

istekleri twitch'ten canlı yapıyorum genelde hahah gerçi şimdi işe girdim, twitch olayları biraz yattare.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2020, 16:16

çok underrated ama bi o kadar da sevdiğim Doom 3 Main Theme coverladım. Gönül isterdi ki rip & Tear coverlayalım ama ne onu yapacak göt var bende ne de 2020 teknolojisiyle kaydedilmiş o dijital davulları bastıracak kadar kuvvetli sample.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Eyl 2020, 17:11

videodaki rezil çoraplarımı görüp, bana SPONSOR olan @Aiko ya burdan sonsuz teşekkürler.

 

Literally ilk sponsorum çorapçı oldu. İhtiyacım da vardı ama ha çorap diyip geçmicen aga.

Birbirinden güzel çorap çeşitleri için, Ducks Socks

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2020, 19:15

acaba var mıdır diye bi aratırken buldum Alus Doğu Can Güneş isimli bir kanal - arkadaş (Alus ismi midir neyidir bilemedim :P) kendi arkadaşlarını da toplamış, davulsuz Pentagram Bir kaydı yapmış. O kadar güzel yapmışlar ki, orjinalinden kat be kat daha iyi bence. Ben de drum cover yapayım dedim. Fena da olmadı;

 

 

 

Videonun sonunda mükemmel çoraplarımın sponsorship yazısını bulabilirsiniz.

Ducks Socks. 'Ayağınız'a geldik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2020, 21:17

Ya senin videolari izlerken incisozluk icin yaptigin ergen isleri daily feed'ime dusmeye basladi 😞 Nalet olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2020, 21:21

ahahaha oha lan. 1 tane video yapmıştım 10 sene önce mi ne. gerçi en çok da o izlenmişti 200.000 falan. bizim millet kukudan anlıyor aga işte 😞

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2020, 22:19

güzel olmuş ya baya pro çalmışsın. AYAĞININ ALTINI ÖPİM ABİ. kusur varsa da ben görmedim. muhtemelen 20 yıldır çaldığın parçalardan sdfs.
ilk başta da "yine tepinmeye başladı mk delisi" diye kaçıyor kedi hehe. yavru yeni mi?

metal dışı bir şeyler var mı hiç elinde, ılıkgödlü parça isteyebiliyor muyuz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2020, 22:24

ahsdf eyvallah

abi bi tane Diablo isminde siyah kedim vardı. Aşırı seviyodum eşşeği. 1.5 yıl dayanabildi. 1 hafta içinde rahatsızlandı, zayıf düştü ve öldü pankreatit diye bir hastalıktan. yaklaşık 1.5 aydır diğer godaman yalnız kalmıştı. Babamda da bu gariban yavru vardı. Yuva arıyodu. Dedim alayım, hem benim diğer godamana arkadaş olur, hem yuvalanmış olur velet. Öyle yani yavrunun hikayesi.

Ilık götlü gönder gelsin ya, çalabileceğim usuldeyse denerik. değişik şeyler arıyorum ben de. Bi ara aleyna tilki coverlıcam aslında sdfg

 

bikaç timing hatası var ya bi de. bi türlü düzeltemedim o işi nedense 😕

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 10:08

yine altın ayının istediği şarkıyı çalmadım KUDURR @goldbären

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 11:22

off çaldığın şarkıya bak. amerikan varoşu dümdüz rakınrol ritim falan. davul falan almışsın bi de bunları çalmak için şunu alsan yeterdi oysa
 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 12:53

AHAHAHAH o kadar haklısın ki 

 

bu arada yeni zilim var insan hayırlı olsun der tıstıs 

kısaca hikayesini de anlatmak istiyorum, çok havalı lanet olsun. Roland'ın #myvdrumslife diye bi etkinliği vardı, evde çalarken footagelarınızı instagrama myvdrumslife tagiyle koyun, içinden eleme yapcaz ödüller var falan dedilerdi. ben de son 4-5 videoma ekledim o tagi. neyse sonuçlar açıklandı, 3 tane finalist, 4 tane de jüri özel ödülü seçmişler. jüri özel ödülünde ben de vardım o ye beybi.

özel ödül de roland ürünlerinde 500 tl indirim kuponuymuş. Hi-hat zil padim  arızalanmıştı zaten, tamire götürcektim, dedim onun yerine yenisini alayım eskisini de 2. crash olarak kullanırım. velhasıl 650 tl'lik zil padini 150 tl'ye almış oldum. nefis bi transaction oldu.

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 12:58

Kayıt raw mı editing var mı lan soundda iyiymiş beğendim. Ayrıca biraz yemek ye vitaminsiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 13:04

yani editingten kastının ne olduğuna göre değişir. oturup timing hatalarını mikro sound edit yapıp düzeltmiyorum, mostly raw, sadece şöyle bi şey var, bu kayıtları yaparken 4-5 kere çalıyorum (farklı açılardan olmasını sağlayan şey de bu, yoksa 4 tane kameram yok asdf) sonra editte görüntü-playthrough hangisinde iyiyse onları seçiyorum. hatalardan biraz bu şekilde kaçabiliyorum hahah 

ama yani midi signal olarak kaydedip sonra programda midilerin yerlerini düzeltmece falan yok, hem deli işi - uğraşmaya değmez, hem de tam nasıl yapacağım konusunda bi fikrim yok.

 

Sound tatminkar, 2 senedir davul bende, kendi kitimi oluşturdum, sürekli tweakler yaptım, kickin sesini açtım kapadım, trampetin tonuyla oynadım, left-right balanceları dengeledim vs. vs. uğraştım uğraştım, sanırım optimal ses kalitesine ulaştım gibi hahah

ama şarkıyı çıkardığın zaman sadece davulu dinleyince hala biraz yapay geliyor. şarkıyla beraber harika topluyor sesi.

 

yemek konusuna gelince, insanlar benden nefret ediyo abi hayvan gibi yiyorum da yok boy uzun diye midir nedir vitaminlenemedim 😕 göte göbeğe gidiyor yediklerim çoğu zaman bi de sfda

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ara 2020, 14:32

Edit dediğim sounda mix/master falan yaptın mı gibisindendi atıyorum daha fat / punchy olması için eq zart muhabbeti. Kilo kısmına da şöyle söyliyim yok öyle bi dünya sen hayvan gibi yiyorum diyorsun ama viçutun öyle demiyor. Yani yaşamak için/kadar yiyormuşsun onu görüyoruz videodan 🙂 Gold sana ders versin bu konuda bence.
Onun dışında dewamke kêKê sevdim ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...