Jump to content
Saeros

kablosuz kulaklık?

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Tem 2020, 20:04

sony WF-1000XM3 kullaniyorum bende nisandan beri,fiyatini hakediyor gercekten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Tem 2020, 20:33

abi yeni övdüm geldim xm3'ü ya

Fistan tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ağu 2020, 14:01
On 28.07.2020 at 12:39, LathspeLL dedi ki:

Ben de Sony WH-1000XM3 var yaklaşık 10 aydır, ondan evvel de 1000XM2 vardı. XM2 direct Bose QC35 ile karşılaştırılıyordu o dönem. XM3 ikisinden de fersah fersah önde. Bose'da QC35 ve 700'ü denedim, hiç beğenmedim soundstage'i. Ama tabiki kendiniz denemelisiniz karar vermeden önce çünkü ses olayı subjektif.

Sony şu aralar XM4'ü çıkaracak.

Xm4 ne zaman cikar. Ufaktan almam lazim artik bir tane de, xm3'e para verip sonra yenisinin ciktigini gormek istemiyorum haha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ağu 2020, 16:51

Abi c/p'de yanlis link kalmis galiba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ağu 2020, 18:19
4 saat önce, deadwoll dedi ki:

Xm4 ne zaman cikar. Ufaktan almam lazim artik bir tane de, xm3'e para verip sonra yenisinin ciktigini gormek istemiyorum haha

Cok buyuk ihtimalle onumuzdeki hafta cuma gunu duyurucaklar. Teaserlar donup duruyor bir suredir, hep de agustos ayinda release yaptilar su ana dek. 

En kotu ihtimalle xm3 ler cok ciddi ucuzlar, onlar bile rahat sekilde qc35 ve 700 den daha iyi. Tek ciddi kotu tarafi pairing i tek cihaza limitliydi, telefondan bilgisayara geceyim diyince tekrar pairliyorsun falan eziyetti. Yenisinde o olayi cozmuslerdir umarim. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 16:08

Telefonun speakerı bozuldu kablolu kulaklık takıncada calısmıyor.

yaptırana kadar bluetootha geceyım dıyorum, epey telefonla konusuyorum gun ıcerısınde.

Ne almak lazım? noise canceling falan iyi olan bişey lazım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 16:17

En ucuz iyi Galaxy Buds+. Ama ses kalitesi epey iyi olsun istiyorsan Sony WF-1000XM3 kullanıyorum, memnunum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 16:18

Galaxy buds + gayet iyi lan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 17:15

Galaxy buds'i pek oneren duymadim ben. Bir ara bakmistim. Sony Wm 1000x3 falan olabilir belki, in-ear ve tavsiye ediliyor. Aptx HD destegi mi ne yokmus ama ne ise yaradigini dahi bilmiyorum sjfkg

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 17:55

Galaxy Buds+ bir puan da benden. Samsung aksesuarları içerisinde en memnun kaldığım ürün. Ayın 5'inde yeni kulaklık tanıtacaklar, ANC'li.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ağu 2020, 20:21

Abi internette biraz bakın buds+ ile ilgili reviewlerde benim okudukları hep pozitifti. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Ağu 2020, 20:45

Buds+ iyi ya, bende sennheiser pxc550 var onun yanına büyük oranda görüşmeler için aldım 

Eksi olarak ise bir frekans var, ölçüp denemedim ama, o frekansa denk gelince saçma sapan bir ses çıkarıyor, cizirdama gibi 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Ağu 2020, 20:46

Ek olarak bir de Buds+'ın dokunmatik ve vurarak kontrol olayı da çok kullanışlı 

+ pil süresi oldukça iyi, umurunda bile olmuyor pil durumu

uk tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Ağu 2020, 13:54

 

şu teste göre samsungun ki baya kötü ya.

Tronsmart Spunky Beat Bluetooth TWS APTX verdim bu teste göre.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...