Jump to content
Gangren

Baldur's Gate 3

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Jun 2019, 13:41

oyun %100 izometrik degil herhal ki boyle dolandiriyorlar lafi asd bakalim ne cikacak.

tl:dr:

 

The sorts of changes to D&D5 they had to make for a game system was stuff like world interaction, such as throwing a table at an enemy which you could do in PnP but it's not defined in the rules.

There'll be no save game import or world creation of the previous game events. They won't impact this.

There'll be multiplayer. It should be an evolution of DOS2's multiplayer, with more focus on the party.

Party sizes are defined but they're not announcing them yet.

Next gen version of their engine they've used since Dragon Commander. (v4.0)

Art style is the same as the teaser trailer

Camera angle isn't being announced yet, will be shown

The game should be about 100 hours if doing everything, though it's hard to estimate

You can take subclasses like other D&D games

No comment yet on whether there'll be a DM mode or modding tools

For PC and Stadia.

Norak tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Jun 2019, 18:45

real time with pause diyorlar, turn based değilmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Jun 2019, 19:46

İzometrik olmasın zaten turn based değilse. İzometrik rtwp bayık oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 08:19
  • izometrik olmak zorunda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 08:22

5e kullanıyorlarsa ister istemez turn based olacak sistem altında, real time with pause güzel oluyor. Sadece her turn'de auto-pause olsun isterim ben, o olmadan boss fight olmaz D&D kurallarında. Reaction alınmazsa da kuralların neredeyse tamamen değişmesi gerekir, çok fazla reaction var encounter kaderi değiştiren. Reaction olayını D&D oyuncuyu olmayanı da baymayacak bir şekilde çözmeleri lazım.

Dün oynattığım oyunda yan görev bossuna karşı (bir tane CR17 Wizard'a (legendary action ve resistance ile level 20 wizard) ve summonladığı 2 Vrock, 2 Barghest) 4 oyunculu level 14 parti kıl payı kazandı mini boss ile güreşip önüne geldiğinde. 4 round sürdü ama boss encounter. 5e kurallarına göre böyle bir boss fight real time'da 30 saniye sürüyor, fakat her tur ne yapacağını düşünemezsen ölürsün. Özellikle encounter büyük oranda reaction ve legendary action üzerinden döndüğünden, real time reaction nasıl olacak?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 08:38

reactionlar aoo gibi otomatik değil mi?

oturup şöyle olsun böyle olsun diye seçiyor musun?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 08:49

Seçiyorsun tabii ki. Çok fazla ve farklı reaction var kullanabileceğin. Kullanmamayı da tercih edebilirsin. Aynen Oyuncuya ne olduğunu söylüyorum, reaction'ı varsa karşısında ne yaptığını söylüyor duruma uygun reaction'lardan seçerek.

Aoo'da reaction, o nedenle round'daki reaction'ını harcamamak için oyuncu onu da yapmamayı tercih edebilir. Belki Parry yapacaktır mesela Battlemaster gerekirse, niye Aoo'ya harcasın?

Wizard hasar aldığında reaction olarak shield açabilir, ya da açmayıp Counterspell'e saklayabilir reaction'ını.

Çok seçenek var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 11:38
16 saat önce, Xenus dedi ki:

real time with pause diyorlar, turn based değilmiş.

NERDE OKUDUN

baktim sitelere ama daha belli olmamis gibi gozukuyor.. dun yayinda da soylemediler..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 12:11

şu görüntülere bakarak  real time ve daha aksiyonvari bir witcher 3 olacak sanırım

reactionlar toggle yada modal fln olur bu durumda herhalde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 12:56

Ya facial animation gayet TB izometrik vb oyunlara da eklenebiliyor dialogue için orası normal ama şu parkour animasyon bıdısı var

9LT87LM.jpg

Bunun mantığı nedir çözemedim. Ama izometrik harici ben sanmıyorum ya Divinitylerden sonra baldur gibi bi seriyi niye değiştirsinler? Beeelki dragon agedeki gibi rtwp sistemi easyde action camle oynamak mümkün olur falan öyle bi hibrid yapabilirler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 15:48

anonstan beridir bu cekinip soyleyememe durumunu dragon age gibi bir kamera/combat olacagina yoruyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 16:26

başıma bişey gelmeyecekse kotor, nwn, dragonaj (1) kombatı hoşuma gitmişti benim. özellikle miss'lerin WUFF diye boşluğa vurmaktansa parry/dodge animasyonuyla gösterilmesi. duel of fates kareografisi yoktu tabi, baya mekanik duruyordu da bg1'de farenin karşısında boşluğa sallamaktan iyi duruyordu yani. onun 2020 modellisine çok sövmem gibi geliyor. ama mousewheel'ı geriye çekeleyince izometrik olması şart.

edit: ama oyunun hissiyatını tamamen değiştiriyor tabi. bana kalırsa "sloganımız gather your party bla bla" diyen tipler zoom-in'li tps'li, over the shoulder bi kamera açısı kullanmaz, kullanmamalı. özellikle d&d gibi kural kural kural olan bi sistemde "tactical" bi kamera açısı şart.

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 16:53

Bana izometrik de uyar dragon age kamerası da uyar açıkçası. İkisinde de pause combatlı güzel rpg oyunlar çıktı gani gani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Jun 2019, 16:55
27 dakika önce, Cokomantis dedi ki:

başıma bişey gelmeyecekse kotor, nwn, dragonaj (1) kombatı hoşuma gitmişti benim

Ben NWN1 zamanı karaktere komut verdikten sonra zoomlayıp izliyordum. O derece keyif veriyordu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jun 2019, 18:37

bi buçuk dakkalık trailer için 15 dakkalık vidyo basmak, çünkü geek'lik bunu gerektirir smiley24.gif

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jun 2019, 23:15

bu geeklik te degil, bos konusmak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jun 2019, 23:24

ahahahah adam 1 frame per minute inceleme yapmis resmen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Jun 2019, 23:26
4 saat önce, Cokomantis dedi ki:

çünkü clickbait bunu gerektirir smiley24.gif

fify

 

geek değil, ekmeğinin peşinde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Jun 2019, 10:59

 

Muzikleri borislav reis hazırlıyor yine şahane olacağı kesin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Jun 2019, 12:12

larian ı severim ama ne bileyim... bi yerde de "masaüsünde ıskalayabiliyorsunuz ama bilgisayar oyunlarında bu güzel olmuyor." gibi bişe demişlerdi. bulamadım ama bi türlü nerdeydi...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Jun 2019, 12:23

pc gamerda:

 because porting the core rules, which Larian tried to do, doesn't work. Or it works, Vincke clarifies, but it's no fun at all. One of the culprits is missing when you're trying to hit an enemy, and while the combat system has yet to be revealed, you can at least look forward to being able to smack people more consistently. 

"You miss a lot in D&D—if the dice are bad, you miss," he says. "That doesn't work well in a videogame. If I do that, you're going to review it and say it's shit. Our approach has been implementing it as pure as we can, and then just seeing what works and what doesn't. Stuff that doesn't work, we start adapting until it does."  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Jun 2019, 12:25

Reaction filan da olmaz dedik zaten. 5e o kadar bilgisayar ortamına uygun değil günümüzde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Jun 2019, 14:54

Reaction? Kotu zarda iskalamak her dnd ed da yok mu? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...