Jump to content
adamınbiri

Yurtdışında iş bulmak/açmak

Öne çıkan mesajlar

§ 16 May 2019, 15:18

Bir aşçı (ben oluyorum) yurtdışında nasıl iş bulabilir? Turist vizesi ile git orda bi işe gir yaşa diyenlerin ağzına kürekle vurmak isteyebilirim ona göre. 

 

Çoğu otel ve restoran o ülkede yaşıyorsan ya da çalışma iznin varsa gel diyor, çalışma izni için o kurumun beni davet etmesi gerekiyor diye biliyorum ona pek yanaşan göremedim. Var mı tavsiyesi olan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 15:20

okumaya diye git.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 15:21

o aklıma geldi ama okumam ben, sorun olabilir o sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:17

cruise gemilerine bir bak istersen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:19

bi arkadaşım maldivlerde çalışıyor aşçı olarak, 1 ay falan gezdi uzak doğuda vs turist olarak  sonra bi otelde iş buldu yıllardır orada

avrupa falan dersen zor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:25
7 dakika önce, GONDARCENGIZ dedi ki:

cruise gemilerine bir bak istersen.

Baktım, daha önce gemilerde çalışmayanları cruise gemisine almıyolarmış. En azından başvurduğum 4 farklı şirkette bunu söyledi. Belki genel bi yalandır bilmiyorum 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:26
5 dakika önce, Fistan dedi ki:

bi arkadaşım maldivlerde çalışıyor aşçı olarak, 1 ay falan gezdi uzak doğuda vs turist olarak  sonra bi otelde iş buldu yıllardır orada

avrupa falan dersen zor

Benim böyle hop diye gidip işe başlamam lazım öbür türlüsünü kaldırıcak bi ekonomim yok. uçak parası , gidicem ev tutucam,2-3 gün sonra işe başlıycam. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:10

Başvuru yaparken sponsorluk ücretini maaşımdan düzenli olarak kesebilirsiniz/kendim öderim vs. diye teklif sunmayı dene istersen. İsteyenin bir yüzü, vermeyen zenci.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:10

Yurtdisindaki turk restoranlari falan aratsan yelp ten sonra onlara mail atsan belki yardimci olurlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:14

Cok bir bilgim yok, ama Avusturulya bu alan icin pek cok gocmen aliyor, birkac tanidigimdan duydum, gidip garsonluk yapmaya direk baslamislar, nasil yaptilar ne ettiler bilmiyorum, ama genel algi Avusturulya epey destekliyor gocmen isci alimini. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:15

dil okuluna gidiyorum diye gidiyosun sonra garson oluyosun. bu yani

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:17

Abi abd icin soyluyorum, bi kere geldikten sonra is bulmak COK KOLAY,çalışma iznin olsun olmasın farkcaymıyo

 

aşçı arıyor herkes yana yakıla

 

daha garanti olsun, herşey legal olsun dersen , ajans tarzı adamlar var,anlaştığı otellere aşçı yolluyor türkiyeden,onlara bi bakabilirsin

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:18

ara somer sefi, sefim beni avustralyaya al de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:30

turistik bölgeler

dubai maldivler turist olarak gidip sansini zorlarsin en fazla ev kadinliğinin main skillsetiyle iş bulman imkansiz baya oturdugun yerden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:56

Peki, 2-3 gün idare edecek paran varsa iş kurmak için nasıl öneri bekliyorsun? Bence burada seyyar tezgah aç bu arada, kumpir lokantan ortalamanın üstündeydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:02
1 dakika önce, eldar dedi ki:

Peki, 2-3 gün idare edecek paran varsa iş kurmak için nasıl öneri bekliyorsun? Bence burada seyyar tezgah aç bu arada, kumpir lokantan ortalamanın üstündeydi.

Parası olan arkadaşlarım var onlar yatırımcı olacak eğer iş açma durumu olursa, seyyar tezgah dışardan görüldüğü gibi değil gerçekten bu arada,ayrınca teşekkür ederim. 

 

43 dakika önce, Esh dedi ki:

dil okuluna gidiyorum diye gidiyosun sonra garson oluyosun. bu yani

 

 

dil okuluna diye gidip restorant bile yönetebilirim o konuda sıkıntım yok benim,gittiğimde iş bulurum ama çalışma izni istemiyo mu oteller falan? herhangi bir ülkede bulunmam yeterli olur mu sadece?

46 dakika önce, zeper dedi ki:

Cok bir bilgim yok, ama Avusturulya bu alan icin pek cok gocmen aliyor, birkac tanidigimdan duydum, gidip garsonluk yapmaya direk baslamislar, nasil yaptilar ne ettiler bilmiyorum, ama genel algi Avusturulya epey destekliyor gocmen isci alimini. 

avusturlyaya gitmek çok kolay da cidden araştırdım önümdeki tek engel işlemler 14 ay sürüyor 🙂

51 dakika önce, deadwoll dedi ki:

Başvuru yaparken sponsorluk ücretini maaşımdan düzenli olarak kesebilirsiniz/kendim öderim vs. diye teklif sunmayı dene istersen. İsteyenin bir yüzü, vermeyen zenci.

Buna karşı uyardılar beni,gerçekten tanıdığın biri değilse böyle bi teklif yapma paranı alırlar rezil olur kalırsın dediler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:07

parayı önden vermeyeceksin maaşından kesecekler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:08

heee,onu yapabilicek bi yer bakiniyim, o mantıklı evet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:09

Worldwide Career Center şöyle bir işletme 3000 dolar karşılığı güzel yerlerde 1 yıllık iş bulduğunu söylüyor,bilen duyan eden var mı? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:23

yeni trend gurmelik lan bu arada, youtube da elini sallasan bir yerlerde habire birseyler gomen birilerine denk geliyorum. saka maka millete iyi gelir kapisi oldu bu. kucuk vedat milorcukler sardi 4biryanimizi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:30

Ben de Kanada ya dil okulana gidip aşçılığa devam etcem, gel mekan açalım beraber 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:30

türklerin çok olduğu yerde bi tane böyle yarı zengin bişeyler açma arayışında birini bulacaksın türk. abi gel türk yemekleri restoranı açalım sermaye senden aşçılık benden diye kafasına girceksin. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 19:45

bu fikirler vahiyle mi geliyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 19:48

Belçikalı ekonomi phdli bir arkadaşım kafayı kırıp aşçılık okumaya başlamıştı. belçika ve hollanda'da gıda/restoran işine girmenin zorluğundan dem vuruyordu paso. Eğitimi bitene kadar sürekli etkinlik veya sipariş bazlı çalışıyordu. kendi işletmesini açma yetkisini alınca şartlar daha hafif diye kuzey fransaya taşınmıştı en son.

avustralya'da da almanya'da da restoran işletmiş kuzenlerim var. onların döneminde kendi restoranını kurmanın zor olmadığından emininm, hiçbiri aşçı falan değil çünkü, fakat şu an hiç öyle değildir göçmen akımından dolayı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 07:56

otelde falan calismis miydin?

bana bir cv'ni gonderir misin? burada yeni otel insaatlari yapiliyor. bugunden yarina bir sey cikmaz yalniz. mesela hirvatistan'da yapilan bi otelon 4 ayi daha var soft opening'e. yine de hr\larina falan basayim cv'ni.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...