Jump to content
bosphorus

Monitör öneri

Öne çıkan mesajlar

§ 07 May 2019, 17:32

MacBook Pro ya bağlayabileceğim,

27” yüksek çözünürlük (qhd veya uhd) 

usb ve 2x hdmi (aynı zamanda ps4 bağlamak istiyorum) (USB klavye mouse için olacak)

Uygun bütçeli güzel bir monitör arıyorum. Tavsiyesi olabilecek var mı? 

bosphorus tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2019, 17:40

MSI bak, bendekinin modeli MPG27CQ. MAG27CQ daha hesaplı modeliydi ama sanırım yeni seri getirdiler onun yerine, modelini bilmiyorum.

27", curved, 144hz, 1440p. Aradığın her şey ve daha fazlası var. 144hz gerekmez dersen de 60hz modeli var daha da hesaplı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2019, 18:58

ramazan ayindayiz, 144hz istemeyeni allah carpar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2019, 18:59

60hz ne, tovbe estafurullah.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2019, 07:48

31,5 masa için büyük, daha az tercih ediliyordur, elde kalmıştır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2019, 09:08

AG, MPG'den önceki seri. Ivır zıvır ledleri falan yok, bazı teknolojileri de eskidir muhtemelen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2019, 11:44

cdm falan az mesela. panel farklidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 May 2019, 14:13

27 144hz MSI MPG27CQ 3800 tl vatanda 

Beğendim ama içimden LG almak geçiyordu

LG 27UD88-W modelini beğenmiştim TR de yok sanırım  

başka alternatif yoksa MSI dam yürüyeceğim sanırım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 May 2019, 20:01

konuyu hijackleyeyim. bana da ipsli 1200-1300 civarı ekran lazım. 60hz olmasın yeter

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 May 2019, 15:36

144hz ips zor o fiyata. Yoktur hatta.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 May 2019, 18:20

75 falan da yeterli benim için. 1060 var zaten üstüne çıkmak için deli gibi grafik düşürmem gerekecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2019, 19:42

MPG27CQ aldım.  Güzel gözüküyor. 

 

Teşekkürler @deadwoll

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2019, 20:07

Gule gule kullan, guzel monitor. Umarim masan yeterince buyuktur 😂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2019, 21:25
1 saat önce, bosphorus dedi ki:

MPG27CQ aldım.  Güzel gözüküyor. 

 

Teşekkürler @deadwoll

Kaça aldın bilmiyorum ama 4.5k civarına gigabyte ad27qd vardı 27", 1ms, 144Hz, IPS, HDR, gsync compatible

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2019, 07:08

iyi oldu bence, köşeye aldım masa büyük zaten 

spacer.png

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 11:01

Benim bayağı oldu gerçi ama hem IPS / WQHD / 165hz / gsync bunu almıştım

VIEWSONIC XG2703-GS

Etrafta pek ismi geçmiyor ama memnunum :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 14:43

rtx 2070 ekran kartı için burada tavsiye edilen şu freesync monitoru alsam ne gibi sorun yaşarım? freesync monitorde g sync açma gibi şeyler gördüm ama verimli çalışıyor mudur? İlle gsync monitor mü bakayım?

https://www.hepsiburada.com/dell-s2719dgf-27-144hz-1ms-hdmi-display-freesync-oyuncu-monitor-pm-HB00000HHMCP

 

Bu fiyatlara 3500tl ye gelmeden 27inç 144hz başka tavsiyeniz olur mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 15:10

ikisi de tn panel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 15:14

Kötü mü yani? Goering bunu tavsiye etmişti bu fiyatlara. Ne kadar zor bişey şu ekran seçimi.

1700tl vereyim alayım bişeyler diyodum. 3k tl yi geçtim, halen bulamıyorum

Tavsiye versenize bana 😞

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 15:20

sürekli hareketli oyunlar fps falan oynuyorsan TN panel daha iyi, biri öbüründen daha iyi diye bir kalıp yok bence. gerçekten çok düşük motion blur olacak. ama diğer panellerde renkler daha düzgün geyiği var, onu umursamıyorsan veya f.lux köklüyorsan benim gibi, hiç farketmezsin. şu anki monitöründen daha kötü bir görüntü almazsın düzgün ayarlarsan bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 16:19

al gec ucuz tn panelli olani iste

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 16:19

neyi soruyon anlamadim ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...