Jump to content
fenn

STSL 28.Hafta:Fenerbahçe - Galatasaray (14.04.19 - 19.00)

Kim yener ?  

49 oy

Bu anket yeni oylara kapalı.
  1. 1. Kim Alır?


  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Anket 14-04-2019 günü 16:00 saatinde kapandı

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Nis 2019, 18:09

Olmadı mı yine : <

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:10

Galatasaray cidden o sene bu sene olabliirdi...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:11

60dk 10 kişi oynayan tarihin en kötü Fenerbahçelerinden birini bile yenememek mükemmel başarı ya fkgk 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:13

20

21

22

aman neyse

Saymaya devam ..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:15

ahaha abi yine olmamış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:16

Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ İbrahime ve alâ âli İbrahim. İnneke hamidun mecîd.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:16

abi takımda bi mallık var gol atıyoruz götü başı dağıtıyoruz bi dur maç 1-0 zaten neden takım halinde hücuma devam ediyorsunuz  

golü hakem yüzünden yedik ama maçı da hakketmedik.bir kere bu sene o sene psikolojisinden çıkıp şu stada doğru düzgün hazırlanıp gitsek koyup geçecez ama oyunculara gereksiz baskı oluşturuyoruz son dk da ceza sahasında ki mal mal hareketler de hep bu yüzden

Esnaf tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:17

golü hakem yüzünden mi yediniz 😁😁

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:18

Golde faul vardi da meh. Bizim kirmizi da palavra galiba. 

Ya aslinda ilk 30dk da filan belliydi berabere bitecegi. Sabaha kadar oynansa gol olacak havasi yoktu 11-11ken.

Fener son yillarda artik kaybetmemeye oynuyor, biz de zaten kazanamiyoruz. GS FB maclari baya kotu gecmeye basladi futbol olarak.

Aslinda eminim Fenerbahceliler de sevinmiyor beraberliklere de iste seri devam ediyor goygoyu var. Yoksa evinde derbide berabere kalmak guzel birsey degil. Kadikoy maclari garip bir hava aldi, Besiktas maclarinda takir takir futbol donuyor yensen de yenilsen de korkusu yok.

 

Sotto tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:21

Bu arada Diagne son yillardaki en kotu transfer olabilir. Slimani ayarinda hatta bence daha bile kotu. Adam ayakta duramiyor lan nasi bir herif. 

Belhanda'yi cikarmasaydi keske korktu kirmizi alacak diye de biraz deneyebilirdi. Feghouli nin cikip Sinan'in girmesi apayri sacmalik. 

Defansta bugun Marcao olsaydi cok farkli olurdu ama yapacak birsey yok. Basak sampiyon oldu saka maka.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:24

10 kişi kalmasaydık çok pis tokatlardık yalnız 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:25

Yok ya ilk 30dk filan belli etti bence. Ben bir ara kapatacaktim nerdeyse. Kaleye sut 1 tane mi ne vardi birak atagi. 11 e 11 de bence cok bisi degismezdi atan kazanirdi muhtemelen. 

Ilk yaridaki topun oyunda kalma suresini acayip merak ediyorum. 

 

Sotto tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:27
4 dakika önce, Sotto dedi ki:

Bu arada Diagne son yillardaki en kotu transfer olabilir. Slimani ayarinda hatta bence daha bile kotu. Adam ayakta duramiyor lan nasi bir herif. 

Belhanda'yi cikarmasaydi keske korktu kirmizi alacak diye de biraz deneyebilirdi. Feghouli nin cikip Sinan'in girmesi apayri sacmalik. 

Defansta bugun Marcao olsaydi cok farkli olurdu ama yapacak birsey yok. Basak sampiyon oldu saka maka.

 

yenmen gerekiyor abii cıkarsana  donk veya semih'i   yani fb'yi geçtim  her hangi bir takım  olsa fark etmez.   Basaksehir yenilmiş ve senin mutlaka 3 puan alman lazım . Takımda orta yapıcak çalım atıcak adam kalmadı.  feghouli belhanda hepsini cikardin ak.     Sinan nedir ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:29

Bu takimin net en iyileri Mariano Linnes ve Feghouli su an. (Ki ben Feghouli'ye cok laf etmistim ama bu sene iyi oynuyor - yine de aldigi ucrete gore satilmasi taraftariyim). Gerisi tirt. Fernando yu da bir kenara ayiriyorum. 

Fatih Terim'le Galatasaray futbol klubu hep belli bir yere gelebiliyor. Bunun farkedilmesi lazim. Artik birseyler degisse ya. Ben cidden farkli bir hoca gormek istiyorum su takimlarda. Taktigiyle durusuyla farkli bir adam, kenarda yonetici, calisan. 

Her takim icin gecerli bu. Garip garip transferler. Sacma sapan adamlara verilen paralar. Plansizlik. Yillarca Melo'nun yerine adam bulmakla ugrasmisti takim. Simdi forvet bulmakla ugrasiyor. Hicbir plan yok. Son dakika gidip Diagne'yi aliyorsun. Adam yuruyemiyor lan. 

 

Sotto tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:33
8 saat önce, Silphatos dedi ki:

fener 1-1'in tadını aldı vazgeçmez

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:37

AMAN NE BÜYÜK TAHMİN ADETA KRİZ KAHİNİ NÖREL RÜBİNİ GİBİ ADAMSIN

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:57

basaksehirin yenildiği haftada kadiköyde beraberlik  kötü sonuç değil. Puan farkı 5. Içerde basaksehiri yenemiceksen ztn şampiyon olma. Puan farkı 2 gözüyle bakabiliriz. Ha takım güven vermiyor ama şampiyon son haftalara kadar belli olmaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 18:59

Bu arada diagne yüzyılın kazığı fjdjd. 100 bin euroya  random zenci forvet alsan daha çok katkı verir. Erenden  daha kötü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 19:02
4 dakika önce, Red dedi ki:

basaksehirin yenildiği haftada kadiköyde beraberlik  kötü sonuç değil. Puan farkı 5. Içerde basaksehiri yenemiceksen ztn şampiyon olma. Puan farkı 2 gözüyle bakabiliriz. Ha takım güven vermiyor ama şampiyon son haftalara kadar belli olmaz.

başakşehir in fikstür çok kolay ya bizim maça kadar puan vermeden gelirler.hiç taraftarı yok olsa şimdiye dışarıya şampiyonluk turuna çıkarlardı 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 19:03

gs büyük kayıp yaptı ya bjk kazandığı an tüm maçlarını alıp şampiyon olacak psikolojideydi, o bitti şu an

normalde deplasmanlarda leş gs ama o gazla deplasmanları yapardı mesela, şu an bayağı umutsuzluk kaplamıştır

akbilspor fikstürü çok temiz hala gs'ye yenilse bile 2 puan kaybedecek maçları yok resmen 

D4IoBTrX4AAUFu5.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 19:08

var kaldılırılsın en azından görmedi kör diyorduk daha az sinir oluyorduk.

adam derslik kırmızı kartı bile VAR a gitmeden veremiyor, geçtim kadıköyde atılmış golünü iptal etmeyi. O ard yok zaten Ali'de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 19:08

djagne yerine doukara’yı alsa 1-2m e daha çok iş yapardı, hele arouna kone falan gelse gs şampiyondu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...