Jump to content
reampage

Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2 [2020]

Öne çıkan mesajlar

§ 22 Mar 2019, 18:01

abi bloodlines 1'in combatının falan kötü olması oyunun bitmeden fln piyasaya sürülmüş olması değil miydi. yani teknik yetersizlikleriyle çıkmıştı. heralde onu kötü yapmazlar bu devirde. en kötü işte deus ex gibi vurdulu kırdılı takılır noir noir şehirlerimizde dolanır geçeriz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 18:05

ya arcarum da zayıftı combatta, troika'nın klasiklerinin ortak sorunu. 'herhalde' ibaresi için hangi devirde olduğumuzdan ziyade kimin yaptığına bakmak lazım. blacklight'ı beğenmiştim ama chivalry'i beğenmemiştim mesela ben. "ya bu adamlar yapar" dedirtmedi stüdyonun adı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 18:14

sam fallout 4 e katlanmis insansin gec bunlari 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 18:18

lol

trollünü görüyorum ve arttırıyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 18:29

ne yazık ki muhtemelen bok gibi ve hayal kırıklığı olucak 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 21:10

pesimist adamlar sizi 😛 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 21:54

sjw hikayelerini okudukca oyunun, oyundan sogudum

muhtemelen bayagi dandik olucak 😕

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Mar 2019, 22:42

daha hiç bişey yok ortada ya sakin, oyun motoru falan çıksın ortaya bi sdf

bi de malkavianda bu kadar ofansif ne vardı ya allasen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 05:36

130 TL lan, bok gibi çıksa ne yazar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 06:09

Aynen vampire abi bu saka misiniz, mavi ekose ceketi yeter. bu arada dunyada o packin en ucuz oldugu yer tr :))  duz versiyonda arjantin tokatlamis ekonomik gucuyle

Silphatos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 07:26

hayatımda ilk kez bastım ben preorderi adı bile yetti normalde inanılmaz karşıyım preordera

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 07:55

İsminin altından kalkabilecek mi, korkutuyor. Bir de ilk videodan sanki oyunu first persona çevirmişler gibi gözüküyor. İnşallah öyle değildir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 07:57

 

en kotu iste 5kg dlc bedavaya geliyor yaninda, ordaki skin, expansion vs toplami 50-75 tl eder cikis sonrasi net. hatta hesaplayalim:

 

Edition_Comparison_Chart_Steam.jpg

minimum:

pre-oder pack 15 tl

blood pack 25+ tl

story 1 15+ tl

story 2 15+ tl

exp 30+ tl

dlc fest olarak watch dogs tarzi bisi olacak sanirim skin ve kiyafet packler (ordaki skinlerin %95 i cop gerci, 30 skin icinde 1 tane anca gideri olan var).

oyun  first-person 

Norak tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 08:08

Abi oyun zaten fp degil miydi? Meleede 3rde geciyodu sanirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 08:16

soyle bir ss var, 3rd personu komple kaldirmis da olabilirler.

Bloodlines_2_Screenshot_7_Gaming_Instinc

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 11:19

pre-order'a early access cirkinlik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 13:20

92 TL yahu,

Exodus da 89 du mesela şimdi 309, %50 indirim bile görse ki ne zaman görür belli değil 154,5 a mi alacaksınız yani 😛 , %75 indirim görse anda 77.25 e anca geliyor kimbilir ne kadar zaman alır.

Bu da 92 şimdi 349-399 diye manyak bir etikete gelirse bir kaç sene sonra anca alırsınız veya bundle a düşsün diye bekler durursunuz.

Bana çok mantıklı gelmedi Sam amcam. 🙂 Bak dmc 5 i bize 399 a yapıştırdılar, hangi indirimi yese alacaksın 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 15:23
9 saat önce, LathspeLL dedi ki:

130 TL lan, bok gibi çıksa ne yazar.

zenglik guzel bisi valla 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 15:30
7 saat önce, Xenocide dedi ki:

Abi oyun zaten fp degil miydi? Meleede 3rde geciyodu sanirim.

tam tersine oyun firearms ile nişan alma harici tamamen third person'du, firearms da supernaturallere (yegane combat challenge) doğru düzgün dmg vuramadığı için melee gidiyorduk yani herşey tp idi. firearms bir kere denedim, arcarum'da techie gunslinger craftsman oynamak kadar eziyetti resmen.

2 saat önce, Darksun dedi ki:

92 TL yahu,

Exodus da 89 du mesela şimdi 309, %50 indirim bile görse ki ne zaman görür belli değil 154,5 a mi alacaksınız yani 😛 , %75 indirim görse anda 77.25 e anca geliyor kimbilir ne kadar zaman alır.

Bu da 92 şimdi 349-399 diye manyak bir etikete gelirse bir kaç sene sonra anca alırsınız veya bundle a düşsün diye bekler durursunuz.

Bana çok mantıklı gelmedi Sam amcam. 🙂 Bak dmc 5 i bize 399 a yapıştırdılar, hangi indirimi yese alacaksın 🙂

valla oyunla ilgili haberler red flag dolu, bloodlines malkavian benim için ve yazarı reddediyor kendi yazdığı malk'ı, tövbeler olsun diyor. adamlar rpg tarihinin en iyi dialoglarından bazılarını "ya o zamanlar bilmiyorduk şimdi yetişkiniz" diye halı altına süpürüyor. yukarıda koydum resimde quoteları. ölüsü ilgilendirmez bu oyunun beni, dirisi ilgilendirir. biraz daha anlatıp ikna etmeleri lazım.

"malk'ı hatırlıyor musunuz? işte o kadar iyi birşey yapmak istiyoruz gene" deselerdi basardım ama.

Sam tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 15:48

combat dışı da fpydi abi. dolanıyodun şehirde ağır vasıta gibi. sadece melee vururken 3rd person oluyordu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 16:08

en son geçen sene oynadığımda third-first person togglelanıyordu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 16:09

hmm toggle hatırlamıyorum. ben bilmeden full fp oynadım heralde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Mar 2019, 16:12

ben de hep fp oynadim valla. 3rd p oldugunu bile hatirlamiom.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...