Jump to content
reampage

Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2 [2020]

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Şub 2021, 12:48

elin gavuru proje patlayınca 50-60 dolarım gitti sağlık olsun diyerek geçiştirebiliyor biz 300-400 gömdüğümüz için koyuyor tabi 🙂  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Şub 2021, 12:50
1 saat önce, Laurelin dedi ki:

TL shitcoin tier oldugu icin? 😛 

Haklısın, usd aklımdaydı yazarken sdfs TL ~= DOGE 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Şub 2021, 13:09

Bu oyun 92TL-129TL çıkınca eyvah fiyat artar diye yapıştıran bol oldu tabi. Tek bahane o ya , horizon dawn da yapıştırdım sonra fiyatı arttı. EA play de yıllık alsam mı ya dedim düşünürken fiyatı arttı patladık. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Şub 2021, 13:31
2 saat önce, neutrino dedi ki:

preorder direkt anlamsiz bisey. para bugun yarindan daha kiymetli sirketler icin, iki skin verecekler diye niye parayi onlara baglayayim.

 

dediğin USA ve UK için doğru da, türkiye için öyle işlemiyor. 90-120 tl diye başlayıp 300-400 tl fiyatına çıkan çok oyun gördük. hele işin içine aral girince.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Şub 2021, 14:05

Preorder olayına tamamen karşıydım ama hep yapıyorum artık. Hem Steam hem de Epic çok rahat refund veriyor. Preorder etsem de eleştirileri okumadan açmıyorum oyunu, 2 saate de dikkat ediyorum hep. Kararsız olduğum oyunlarda da böyle rahat tabii.

Bizim kur çok oynak, ilerde almayı düşünüyorsanız basın ön siparişi. Şu anda aşağıdaki oyunlar ön siparişte benim:

Kena: Bridge of Spirits
Oddworld: Soulstorm
System Shock

Village gibi, Nier gibi ön siparişi pahalı oyunlara bulaşmıyorum ama. Onlar için indirim beklemek daha mantıklı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Şub 2021, 15:03

şu ya da bu şekilde %100 alacağım oyunlara basıyorum ben valla. atıyorum larian dos3 duyursa önce parayı basar, sonra hype'ını yaparım. zam gelme / kur güncelleme ihtimali de etkili tabi.

konsol port'larının patlama ihtimali oluyordu eskiden. şu ara çok denk gelmiyorum ama gene de dikkat ediyorum ona. platinum mesela iyi beceriyor o işi (optimizasyon olarak. kbm kontrolleri değil =P) ya da işte 3rd party x firması port'luyorsa önceki port'larına bakmak gerekiyor filan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 09:21

Ve büyük savaş başlar (hatun işten atılanlardan)

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 09:31

womxn asfgh ya ne maraba bir firmaymış bu, paradox sallamış iyiki bunları

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 10:09

Aynen tüm narrative design teamle falan önce başlanması bence çok netleştiriyor ya, oyunu lüzumsuz woke messagingle doldurdular sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 10:23

yarandıkları kitlenin taşlaması daha komik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 10:37

Yuzyillardir cuk ve kuku ile basa cikamadik simdi ekstradan cinsel organlarla daha da boka batiyoruz.. Bu extralar sonrasi neler cikacak ortaya ki daha da zivanadan cikalim.. 

Cybertransomanchild...

Scalanova tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 11:16
1 saat önce, axedice dedi ki:

Ve büyük savaş başlar (hatun işten atılanlardan)

 

 

Ulan 3 defa okudum ne yazıyo anlamadım. 

Ok trans woman are woman. Ok trans kadın kadındı.

Nonbinary people are not woman. Yani bir erkek non binary ise woman değil mi diyo? Ne demek olm bu.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 11:47

Hic iste.. Yeni hobi gibi bir sey.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 11:50
31 dakika önce, BonePART dedi ki:

Ulan 3 defa okudum ne yazıyo anlamadım. 

Ok trans woman are woman. Ok trans kadın kadındı.

Nonbinary people are not woman. Yani bir erkek non binary ise woman değil mi diyo? Ne demek olm bu.

 

evet abi işte identify as attack helicopter meme oradan çıktı zaten. 2 cinse girmek isteyen de var, istemeyen de var, hepsini tek kelimeyle geçmeyin duyarlı davranacaksanız demiş.

bu arada bu eleştiri twitter'ın kendisine de yaptılar geçen hafta, twitter womxn lafını geri aldı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 13:11

bioware material

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 14:22

womxn ne

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 14:30

x kromozomlu --> born female süperiority against sonradan female olanlar söylemi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2021, 14:51

Womxn

The term womxn is an alternative spelling of the English word woman. Womxn has been found in writing since the 1970s, along with the term womyn, to avoid perceived sexism in the standard spelling, which contains the word "man"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...