Jump to content
Saeros

Günlük #14

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Ağu 2021, 08:55
On 05.03.2021 at 15:05, Goering dedi ki:

Cam damacana'ya cam boru alayım dedim.

eleman iyice bastır vs. dedi takarken...

taktım, boru dibine sürttü ama çok önemsemedim.

 

bir bardak su ictikten sonra, bardağın dibinde cam kırıkları farkettim 😞 

Babamın 700 km cam damacanayı yazlığa getirip (Daha sağlıklı diye) takmak için sebile götürürken düşürüp kırması geldi aklıma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2021, 17:33

İstanbul Antalya arasindaki otoyolda yaklasik 1 saattir kontak kapali oturuyorum arabada. Ne oldugu da belli degil. Hayirlisi bakalim sdf

deadwoll tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2021, 19:26

Yandex navigasyona bak, bazen bilgi amaçlı yaziyolar kaza vs seklinde. Belki denk gelirsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2021, 21:30

ne kadar da kucuk bir yol araligiymis. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 07:16

Hahah Bozuyuk girisinde hapsoldum tam olarak. 2 saate yakin bekledik, muhtemelen Geyve’ye kadar kilitlenmistir trafik. Galiba tir falan viraji alamayip ucurumdan yuvarlanmis. Bariyerler falan tertemiz olmustu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 07:32

Geçmiş olsun. Bunun benzerini Konya-Alanya arasında yaşamıştım, yol çalışması varmış üstüne sağlam bi kaza olmuş, iki şerit kmlerce full dolu beklemiştik 😕 Yalnız bi saatten fazla bekledim, altıma sıçıyodum, sigaram bitti falan hepsine bi şekilde katlanıyorsun da şu durumda bile köylü kurnazlığı yapmaya çalışıp emniyet şeridinden 1000 kişinin önüne geçmeye çalışanları delik deşik etmek istiyorum ya, aklımda en çok orası kalmış fdsfs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 19:28

oğlan kreşte ilk haftada daha virüs kapmış, cumartesi bana da bulaştırdı sağolsun salya sümük boğaz acısı mahvoldum kaç gündür. 

bu halde üstüne ay kapanışı yaptım 4-5 gün full gece yarılarına kadar mesai.

üstüne 3-4 gün önce sırtımda bir kaşıntı bir şeyler olmaya başladı, bu sabah eşim Hİİİİ O NE SIRTINDA nidasıyla noluyor lan dedim, yaratık çıkmış el kadar zona diye bir zıkkım. son haftaların yorgunluğu koşuşturmacası fışkırmış, doktor 1 hafta mutlak istirahat dedi ama bu ara işler o kadar birikti ki napıcam bilmiyorum.

üstüne eşim az önce dur tatlı söyleyelim keyfin yerine gelsin dedi, mançiz yerken dişim kırıldı kütürt diye 

 

GEL ULAN GEL ÜSTÜME TOPLA TÜFEKLE NEYİN VARSA GEL

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 19:30

abi yedekli çalışmıyor musunuz neden hepsi sana kalıyor? 

geçmiş olsun

FuCKiR tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 19:43

eyvallah abi ne yedeği ya, 3 sene önce yeniden yapılanma diyerek credit controller, treasury specialist, reporting analysti işten çıkardılar, ben sakin sakin muhasebe uzmanı olarak çalışırken voltran gibi birleştirdiler bana çaktılar hepsini. üstüne geçen sene müdürüm doğum iznine çıktı tüm stresli işlerini bana bıraktı nerdeyse, döndükten sonra da o bir üste kaydı, tüm bu işler de kalıcı olarak yapıştı üstüme ufak bir terfi ile kandırıldım resmen. 

izne çıkıyorum çıkmadan önce izin zamanı bitmiş olması gereken işleri yapıyorum, izinden dönüyorum izindeyken gelmiş işleri tamamlıyorum. soran olursa da liebe 1 hafta izin yaptı bok yaptı...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 20:03

Ankara'da isen gel, en azından diş işlerine el atalım. zona çıkartacak kadar stresliysen de ilk tavsiyem mançize sebebiyet verecek şeyleri kes 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 20:06
15 dakika önce, Liebe dedi ki:

eyvallah abi ne yedeği ya, 3 sene önce yeniden yapılanma diyerek credit controller, treasury specialist, reporting analysti işten çıkardılar, ben sakin sakin muhasebe uzmanı olarak çalışırken voltran gibi birleştirdiler bana çaktılar hepsini. üstüne geçen sene müdürüm doğum iznine çıktı tüm stresli işlerini bana bıraktı nerdeyse, döndükten sonra da o bir üste kaydı, tüm bu işler de kalıcı olarak yapıştı üstüme ufak bir terfi ile kandırıldım resmen. 

izne çıkıyorum çıkmadan önce izin zamanı bitmiş olması gereken işleri yapıyorum, izinden dönüyorum izindeyken gelmiş işleri tamamlıyorum. soran olursa da liebe 1 hafta izin yaptı bok yaptı...

Yanlış anlamazsan akıl vermek gibi olmasın ama bahsettiğin iş yükünün sonu belli. 1 -çok güzel yıpranırsın ki fena yıpranmışsın. 2 - değer beklemekle ömrün geçer ufak dediğin terfi ile kandırılmaya müsait hale gelirsin. Şirketler çalışanlarına göre hep daha cindir. Bu kadar fazla uzmanlık isteyen işleri yapmanın tek artısı ise birkaç alanda önünü açar. İster istemez farklı donanımları sana katar.

Ben olsam senin yerinde işten çıkmayacaksam bile, çeşitli sebeplerle bunu göze alamazsın belki ama iş görüşmelerine müsait hale getiririm kendimi, özellikle lnkedin vs çok aktif şu sıralar. Sonrasında görüşmelere katılırım ki uzak kaldıysan piyasanı/ederini öğrenirsin, elindeki ile karşılaştırırsın belki fikrin değişir. En uygununa karar verirsin. 

Yoksa bu döngüyü yaşayan eminim çok kişi var. Genelde kaygılardan adım atamıyorlar. Bazıları sadece şikayetçi ama bir taraftan yıllanmış elemanlar ve  düzeni bozmak istemiyor. Bazıları cesaretsiz. 

Yoksa bu işte sen bir bugün zona yarın koma olursun. 

Tekrar geçmiş olsun

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 20:09
24 dakika önce, Liebe dedi ki:

eyvallah abi ne yedeği ya, 3 sene önce yeniden yapılanma diyerek credit controller, treasury specialist, reporting analysti işten çıkardılar, ben sakin sakin muhasebe uzmanı olarak çalışırken voltran gibi birleştirdiler bana çaktılar hepsini. üstüne geçen sene müdürüm doğum iznine çıktı tüm stresli işlerini bana bıraktı nerdeyse, döndükten sonra da o bir üste kaydı, tüm bu işler de kalıcı olarak yapıştı üstüme ufak bir terfi ile kandırıldım resmen. 

izne çıkıyorum çıkmadan önce izin zamanı bitmiş olması gereken işleri yapıyorum, izinden dönüyorum izindeyken gelmiş işleri tamamlıyorum. soran olursa da liebe 1 hafta izin yaptı bok yaptı...

Abi zona basladiysa sal isi bence o strese değmez. Egzama falanda olursun sonra sikinti buyur daha da. Ben çok stresli oluncada isle alakalı falan boğazım giciklaniyor sebepsiz ordan anlıyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 20:16

Bu arada @Liebe ben iş değiştirmen için tavsiye versem de bunun sebebi anlattıklarına bakarak mevcut şirketinde düzeni kendi lehine çevireceğin bir ihtimali zayıf olarak görmem, aynı sıkıntıların devam edeceği bir şirket gibi geldi bana. Yoksa iş değiştirdin her şey süper olacak anlamında değil. bunu da yazayım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 22:12

abi yani

başka bir iş bak derim, belli ki tecrübeli ve işbilen bir insansın. mutlaka daha iyi daha rahat bir iş bulursun ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eki 2021, 11:11
15 saat önce, Archangel_ dedi ki:

Ankara'da isen gel, en azından diş işlerine el atalım. zona çıkartacak kadar stresliysen de ilk tavsiyem mançize sebebiyet verecek şeyleri kes 

çok teşekkürler, istanbuldayım malesef. haklısın bu aralar pandemiyi bahane edip çok saldım kendimi ona da canım sıkılıyor, silkelenip bir sağlıklı yaşam mottoma geri döneceğim. iyi bir diş hekimim de var aslında ama pandemiden dolayı acil durum dışında gitmedim kendisine.

14 saat önce, FuCKiR dedi ki:

Yanlış anlamazsan akıl vermek gibi olmasın ama bahsettiğin iş yükünün sonu belli. 1 -çok güzel yıpranırsın ki fena yıpranmışsın. 2 - değer beklemekle ömrün geçer ufak dediğin terfi ile kandırılmaya müsait hale gelirsin. Şirketler çalışanlarına göre hep daha cindir. Bu kadar fazla uzmanlık isteyen işleri yapmanın tek artısı ise birkaç alanda önünü açar. İster istemez farklı donanımları sana katar.

Ben olsam senin yerinde işten çıkmayacaksam bile, çeşitli sebeplerle bunu göze alamazsın belki ama iş görüşmelerine müsait hale getiririm kendimi, özellikle lnkedin vs çok aktif şu sıralar. Sonrasında görüşmelere katılırım ki uzak kaldıysan piyasanı/ederini öğrenirsin, elindeki ile karşılaştırırsın belki fikrin değişir. En uygununa karar verirsin. 

Yoksa bu döngüyü yaşayan eminim çok kişi var. Genelde kaygılardan adım atamıyorlar. Bazıları sadece şikayetçi ama bir taraftan yıllanmış elemanlar ve  düzeni bozmak istemiyor. Bazıları cesaretsiz. 

Yoksa bu işte sen bir bugün zona yarın koma olursun. 

Tekrar geçmiş olsun

 

Teşekkürler, konfor alanıma çok alıştım onun verdiği bir cesaretsizlik var. eski müdürüm bile başımın etini yiyor yap şu cvni gönder sağa sola diye, ama benzer hakları sağlayabilecek bir iş bulabileceğimi pek sanmıyorum hatta eminim yani satış ekibine araç vermeyen firmalar var, bizimki bana bile veriyor yani, maaşım ve diğer haklar da fena değil çok şikayetim yok konularda. ofis evime 10 dk mesafede falan.

 dışarıyı denememek için bir sebep değil tabi ama genel olarak yaptığım işten alanımdan mutsuzum sıkıntım o. bir kere bile işimi yaparken yahu ne güzel raporlar hazırladım, çiçek gibi finansallar çıkardım diyemiyorum. 

üstüne bir de sürekli aksini iddia etseler de yukarı doğru yürüme baskısı var. zeki adamsın yaparsın geliştir kendini şunu da öğren şunu da yap hedef koy dev. plan oluştur kendine falan yiyorlar başımı. bunları yapmazsan da sektörde geri kalacaksın 40 yaşına gelince aynı işi yapmaya devam edebilecek misin diye pasif bir baskı zaten var kafanda her daim seni kaygıya sokan. 

komple kafayı kırıp istifayı basıp duvar ustası olucam en sonunda. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eki 2021, 11:19

duvar ustası olunca da gelirler başına, bu tuğlalarda niye çok zaiyat var ustam, harca çimento fazla atmışsın, şurdan bi şakül sal bakiyim, ne zaman biter? vs.  o kadar stres yapacak ne var sağlığını bozacak kadar

Fistan tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eki 2021, 19:00
7 saat önce, Liebe dedi ki:

ofis evime 10 dk mesafede falan.

şu yeterli. gene de bi mazeret izni filan bişeyler çakmaya bak. patron manyak ettiniz beni la yeter filan de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2021, 18:28

kulup dizisine bakalim dedim hanima, daha ilk sahnede arkada istanbul siluletini gordugum an errore bagladim, yumruk yemis gibi oldum

2019un basinda geldim ABDye, korona, hayat kovalamacasi fln derken bunca suredir uzak kaldim istanbuldan, artik cok farkli bi ozlem seviyesine geldim

2. bi yeni raki reklami cikarsa, bileklerimi kesecem heralde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 20:55

günlük... 36 yaşındayım. Hayatımda en korktuğum şey başıma geldi. Aslında herhangi bir yere yazarken çok zorlanacağımı sanıyordum ama sanırım 2 gündür dağıldığım için biraz rahatım bilmiyorum. Annemden kötü bir haber aldım. 3 gün önce bir şey yokken şimdi bambaşka bir evrendeyiz sanki. Bir mücadeleye başlıyoruz, önümdeki seneleri düşünüyorum, düşünmek istemiyorum aslında hiçbir şey, sadece uyumak... tek arzum bu ya! benden almayın onu, tek bir dileğim, bir kişiye yapmış olduğum iyiliğin karşılığı olacak ise bu olsun, almayın!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 21:04

geçmiş olsun, allah şifa versin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 22:12

😞 geçmiş olsun , umarım atlatırsınız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 22:55

Gecmis olsun valideye, umarim hep beraber atlatirsiniz. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 23:47

:c

geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Kas 2021, 04:37

Sifa diliyorum , tez iyilesir insallah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...