Jump to content
Komutan

The Outer Worlds

Öne çıkan mesajlar

§ 22 Oct 2019, 15:32

xbox passle 5 liraya oynicaz zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Oct 2019, 16:48

aquila'nın yazdığını görmemişim.

bende direk gamepassten oynayacam.

progamer tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Oct 2019, 22:16
7 saat önce, axedice dedi ki:

Zeldayla falan karşılaştırmışlar tabi konsolcu oldukları için,

ee çarpılmamışlar mı sonra? [ ● ] :3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 12:50

Coh başlıyo 10 dakikaya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 12:51
16 saat önce, axedice dedi ki:

5 lira mı? Tr sitesinden şimdi baktım 15 lira görünüyor?

 

https://www.xbox.com/tr-TR/xbox-game-pass/pc-games

Bunlardan hangisini alınca gears of war veriyo 1 tanesi 5tl 1 tanesi 15tl 

Ve bu fiyatlar 1 aydan sonra yükselmeye mi basliyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 14:01

https://www.xbox.com/tr-TR/xbox-game-pass#join

 

5,90 / ay dediğine göre heralde bi süre daha devam eder? Emin değilim ama sanal kartla üye olup 6 lira limit tutmayı düşünüyorum ben, en azından süpriz yemeyiz.

 

Bu arada GoW veren ultimate, ama ikisi de 5,90. Dandik olanı 14,90a vermiyorlar yani onun da fiyatını indirmişler.

axedice tarafından düzenlendi
5,90

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 14:09

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 14:32

o gamepass ilk ay indirim yalnız tuzağı o. bir ayda bitirip bir daha dokunulmayacak bir oyun gibi gözükmüyor, o yüzden bana anlamlı gelmedi. hele "yama lazımmış dur bir ay yama bekleyeyim" dedirtirse gg.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 14:47

310 lirasi olan parasini verip alabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 15:14

310 lira verilmez tabii de steam sale filan bekleriz işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 15:15

2 sene sonra konusuruz abi o zaman asdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 15:23

Konuşuruz abi acelesi yok. Hele bir otursun iyice, bugları filan düzeltsinler, ne ekleyeceklerse eklesinler, o zamana kadar indirime de girer zaten oynarız işte. Kafamız rahat olur.
Bir oyun çıkar çıkmaz mutlaka oynamalıyım zihniyetini anlayamıyorum zaten (Cyberpunk hariç, onu oynamazsam çatlarım : p)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 16:29

Cohh streaminden biraz izledim. Çok ortalama bir oyun gibi geldi ahım şahım birşeyleri yokmuş gibi, cezbetmedi. Hele gunplay rezalet bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 17:20

onun ustune az daha ekleyin rdr2 alirsiniz olm az bekleyin, en fazla 1 ay et yemezsiniz nolcak😉

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oct 2019, 17:26

seneye asgari ucrete denklicekler heralde oyun fiyatlarini.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Oct 2019, 00:20

regionı united states yapmadan açılmadı :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 10:52

gene new vegasın aptal damage reduction sistemini kullanmışlar galiba of yarabbi off, yıl 2019 ffs. yüksek rpm heavy guns gene çöp olacak, skill ve perklerde de birşey yok düzelten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 10:55

Fallout 76 ya devam... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 11:02

fallout4’ten alacakları tek şey vardı işte onu da almamışlar. 🤦‍♂️ 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 11:09

obsidian yaptigi icin o sistemler, perkler vs seneye anca oturur asd 3 kere degisir hersey Steam hali cikana kadar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 11:38

char yaratıyorum da hala, blocking sadece melee ile çalışmasaymış keşke ama neyse artık. bazı acayiplikler var skill/att sisteminde ama genel olarak iyi gibi.

skillerin gruplarına en başlarda ortak puan verip hepsini yükseltebilmek çok akıllıca bir çözüm olmuş oyunun başını ve char yaratımını rahatlatmak için.👍

Sam tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oct 2019, 12:46
1 saat önce, Sam dedi ki:

yüksek rpm heavy guns gene çöp olacak, skill ve perklerde de birşey yok düzelten.

Perk varmış reduction düşüren.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...