Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Outer Worlds


Komutan

Öne çıkan mesajlar

o değil de bu gameplay trailer'larını niye hep gamepad'le oynuyorlar?

"konsola optimizasyon daha kolay" deyip ilk phase'lerde ordan mı giriyorlar? öte yandan cp77'nin sadece basına gösterilen ilk gameplay'inde pc'den oynamalarına rağmen gamepad basmışlardı.

trailer'larda gördüğüm robotik hareketlerin toplamı scc ile beraber toplam terminatör filmlerinden fazla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heralde konsol sahibi canlılar gameplay trailerlarda mouse keyboard görünce benzer smooth bi gameplay olacak sanmasın diyedir? Bizler direk farkı ayırt edebilecek entellektüel kapasiteye sahibiz sonuçta.

Combat beklediğim kadar kötü de, vidyayı gamepadle çekip bide story modeda kamikaze dalmaları falan tam pastanın kirazı olmuş. Yani biraz daha kötü olsa fallout76yla yarışır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcamum ve bloodlines gibi oyunları da combatıyla ya da bugıyla değil de setting ve karakterleriyle hatırlıyorum şahsen, onları düzgün yapsınlar da. pillars gibi "karavancı buruk bir gülümseme verdi, sonra kaşlarını çattı, iç geçirdi, kendini toparladı ve sonrasında kendinden emin bir edayla dedi ki" olmayacak sayfalarca yüzleri ve sesleri direkt görüp duyabildiğimiz için, beni en çok rahatlatan o.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

insanlar bethesda'ya olan sinirini obsidian'a sevgi olarak kanalize ediyor. o yuzden temelsiz ve gereksiz bir sisirmece var.

fallout spiritual successormis falan neler sacmaliyor millet ahahaha

oyun dunyasinin acikligi, olcegi falan belirsiz. devasa degil demisler. oyun basinda epey bir yere gidebiliyorsun, bir sure sonra no return point var demisler. bu oyun ozelinde herhangi bir secimde, olcekte sorun yok. onu nasil uyguladigin daha onemli. misal vampire 4 oda 1 salon oyundu ama en iyi oyundu.

karakter sistemine dair cok az bilgi var. 6 tane stat var. 0-100. 20 puanda bir perk aliyorsun. bir de flaw sistemi var negatif perk olarak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

arcamum ve bloodlines gibi oyunları da combatıyla ya da bugıyla değil de setting ve karakterleriyle hatırlıyorum şahsen, onları düzgün yapsınlar da. pillars gibi "karavancı buruk bir gülümseme verdi, sonra kaşlarını çattı, iç geçirdi, kendini toparladı ve sonrasında kendinden emin bir edayla dedi ki" olmayacak sayfalarca yüzleri ve sesleri direkt görüp duyabildiğimiz için, beni en çok rahatlatan o.



karakteri-evreni fln içselleştirsek , beğensek , sabahlara kadar çorap giyip çıkarmalarını bile okuyabiliriz bence

ama yani hiç tanımadığım bilmediğim tyranny evreni hakkında daha tutorial'dan 10 paragraf yazı dayarsan ,half life yükleyen liseli gibi BİTENE KADAR NEXT NEXT NEXT E TIKLA diyip geçeriz anca


yani ameleliğe razıyım,ama nitelikli olması lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yaşlandınız olm. Ben şöyle böyle olsa okurdum diye olmuyor. Bilmediğin evreni öğrenmeye başlayasın diye yazıyorlar 10 paragrafı zaten. Ben on sene önce olsa yine okurdum o yazıları.

Tyrannynin conquest kısmı new game+ yapınca aşırı mantıklı oluyor bu arada. Biliyon nerde ne olacak ona göre değişiklik yapıyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne olacağını bilmeyi min/maxı geçtim settingin ilk oyununda seni yargıç konumunda başlatıyor ya oyun boyu önüne gelene mal mal "aa bu da mı olmuş" diyeceksin yada poe gibi her karakter tarih dersi verecek...

yada 2 sayfa fetihte neler yaşanmış nerelere gitmişsin bi bakacaksın

conquestte hem görsellik var hem kısmen seslendirme var daha ne yapsın adamlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

fallout spiritual successormis falan neler sacmaliyor millet ahahaha


Oyun fallout spiritual successor gerçekten de, Tim Cain in orijinal Fallout3 fikirlerinden biri buydu zaten. Great war sonrası uzaya giden bi koloninin başından geçenler falan şeklinde bi taslağı var paylaşmıştı bikaç yıl önce. Ama asıl olay kendi ifadeleriyle "tight-packed world , interactivity, feel". Bunu (ve C&Cyi tabi) başarabildikleri sürece arcanumun da falloutun da spiritual successorı olabilirler.


Bu arada oyunun 6 stat acronymi. İlk defa benden duyuyorsunuz kaydedin bi yere asd


Strength
Perception
Agility
Charisma
Endurance
Reason


Combat evet çok kötü görünüyor, bi kısmı story modeda keyboard mouse yerine gamepadle korkunç kötü oynayan adamdan kaynaklansa da melee falan rezil hitboxlar mitboxlar belli ki tamamlanmamış daha. Ama benim çok umudum yok adam gibi fast paced action yapabileceklerine çünkü cyberpunk ya da özellikle deus ex gibi tematik indoor/şehir sokakları gibi mekanlardansa çok daha geniş bi yelpazede ve özellikle açık alanlarda combat dönecek, mass effect gibi saçma bi cover sistemi koymadıkları sürece (umarım koymazlar lel) onu dengelemesi çok zor.


Sam said:

arcamum ve bloodlines gibi oyunları da combatıyla ya da bugıyla değil de setting ve karakterleriyle hatırlıyorum şahsen, onları düzgün yapsınlar da. pillars gibi "karavancı buruk bir gülümseme verdi, sonra kaşlarını çattı, iç geçirdi, kendini toparladı ve sonrasında kendinden emin bir edayla dedi ki" olmayacak sayfalarca yüzleri ve sesleri direkt görüp duyabildiğimiz için, beni en çok rahatlatan o.


Bu eleştiriye katılıyorum, pillarsın (ve numeneranın) önemli sorunlarından biri gereksiz yere kullanılan prosedu. Torment hatta MotB olmaya çalışırken bayık daniella steel romanlarına dönüyorlar, o da yazın yönetiminin (Avellone) eksikliğinden ve sen denetlemesen bile iyi iş çıkaran John Gonzalestir Fenstermakerdır karı koca Mitsodalardır işini iyi bilen insanların gitmesinden kaynaklanıyor. Tim Cain in carbinedan gözbebeği Meghan Starks eeeh işte (Fort Deadlight ve korsan geyikleri) fena yazar değil ama onun da başını boş bırakınca Xoti gibi gudubetler ortaya çıkıyor.

Zaten oyunculara dünyayı benimseten tasarım, hikayenin/karakterlerin sürükleyiciliği ve iç tutarlılığın daha da önünde genel yazın kalitesi ve yönetimi. Bunu iyi kotarırsan o dünya oturuyor, yoksa tyrannydeki pillarsdaki numeneradaki gibi bi iyi bi kötü tutarsız tasarım yüzünden havada kalabiliyor.


Son söz :

https://www.youtube.com/watch?v=8xTPkb-KNfo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Sam said:


Bu eleştiriye katılıyorum

https://www.youtube.com/watch?v=e-QFj59PON4
bu sabah 10:18'de gezegenler hizalanmış.

combat konusunda benim ana endişem stat, perk, silah kaynaklı dengesizlikler. arcarum'da bütün dünya endüstri devriminden geçerken, açılış videosundatabanca kılıcı yenerken, bir gunfighter resmen acı çekiyordu, hele silahını craftlamaya çalışınca. gidip düz plate swordsman veya elven bow spam eziyordu bunları ve hiç düzeltemediler. gene new vegas'ta sadece DT kullanılınca büyük alpha vuran silahlar herşeyi ezmişti, özellikle yüksek rof, düşük dmg vuranları minigun gibi. böyle basit şeyleri artık tasarım aşamasında yakalayabilirler umarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

arcamum


Sam said:

arcarum



https://media.tenor.com/images/32e53ed57618f5004f134b4fe01e85d0/tenor.gif


Arcanum'un firearms ve tech itemlarını drog düzeltebildi yıllar sonra unofficial patchle, tonla oyuna eklenmeyen recipe falan var onları bulup koyup biraz da early game itemlarına denge getirince gayet keyifli bi tech gameplay çıkıyor ortaya. Bu defa private division ın bütçesiyle en azından QA yapıp eksik ve rushed çıkarmazlar oyunu sanmıyorum, sonuçta bu hatalar yüzünden Troika batmıştı derslerini almışlardır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahah düzelttim onu bir de güya, daha beter yapmışım.

evet o unofficial yamayı yüklemiştim de sonra fazla oynayamadan kalmıştı öyle oyunu zaten yüz kere oynadığım için, kısa da değil malum. burada da seçenekleri bol koyup sadece bir-ikisini no brainer yapmadıkları sürece combat beni çok üzmez sanırım.

ha bir de yancı super sledge ile çakınca 10 hex ileriye uçmasın mob.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...