Jump to content
Celtics

Playstation 5

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Haz 2020, 10:40
11 saat önce, razzRaziel dedi ki:

empati kurdum ama işe yaramadı. biz gezi yaparken playstation 4 tüm hız satışa açılmış çılgın gibi kampanyalarla preorder basıyordu.

image.png

hadi bizi geçtim acaba afrika'daki siyahiler için hiç tweet attılar mı? atacaklar mı? yukarıda da dediğim gibi hedef kitle önemli, konsol satışlarının tırt olduğu yerler değil.

 

neyse adamlar pazarlamasına bakıyor hadi onu anlarım da, siz neyi tartışıyosunuz abi yukarıda? ps5 konusunda?

+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 10:42

dükkan dediğim büyük markalar, hazır giyim elektronik vs bu arada. mahallenin laz bakkalı değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 10:42
1 dakika önce, Cokomantis dedi ki:

dükkandan çalmakla senden çalmaları aynı şey değil ki

looterın dükkan / ev ayrımı yapacağı garantisini verebiliyor musun? depremde millet enkaz altında iken bu ayrım yapıldı mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 10:43

pratikte yamyamlanıyor ona bişey demiyorum, dün discord'a koydular mesela işte camdan thumbs up dudes yapan adamın camını taşlıyorlardı da adam "wtf we're on your side assholes" diyordu sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 11:53

Dukkan birilerinin malı değil mi? Sigortalı hep bunlar diyorsanız o da bir şekilde o vatandaşa gelir dayanır eninde sonunda. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 12:31

Geziye katılan yüz kişi yağma yapmış olsa, bu hak taleplerini geçersiz mi kılacaktı? 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 12:45

Hayir ama konunun sekli kaymisti gezi olaylarında bile ilk baslatanlar sonradan cigrindan cikti diyo. Cunku her taraftan her sorunlu insan katılmaya başladı PKK propagandası bile yapiliyodu bi ara. Bunlar olunca konu asil sebebinden sapiyo hükumette bunu iyi kullanırsa toplumu daha çabuk kabullendiriyo.

su an millet onune gelen dükkanı yagmaliyo sahibi siyahi olsa da olmasada sırf zarar vermek icin. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 12:52

Evet ama bu engellenebilir bir şey değil, yüzbinler milyonlar katılırsa abuk subuk insan da olur içinde. Resme nereden bakıldığı bakanın amacıyla alakalı. Bu mantıkla Fransız devrimini bile tü kaka edersin.

Hatta ben bir adım öteye gidiyorum temel hak talepleriyle ilgili bir gösteride katılanların tamamı vandalizm yapsa dahi o hak talebini kirletmez bu. Köle isyanı olunca niye zinciri kırdı, sahibinin malına zarar verdi diyecek halin yok sonuçta.

Zaten bu tür hareketlerin orta yolcuları korkuttuğu bir gerçek. 68 sonrası hem Fransa hem ABD'de, en hareketli geçtiği ülkeler, hemen sağcılar seçim kazandı. Bizde zaten maddiyatçılar üç gün destekledim ayağı yaptı. Ama bu hareketler kalıcı etki yarattı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 13:09
18 dakika önce, eldar dedi ki:

 

Hatta ben bir adım öteye gidiyorum temel hak talepleriyle ilgili bir gösteride katılanların tamamı vandalizm yapsa dahi o hak talebini kirletmez bu. Köle isyanı olunca niye zinciri kırdı, sahibinin malına zarar verdi diyecek halin yok sonuçta.

 

Abi kafan mi güzel git devlet binalarını Yik talan et özel isletmeyle ne isin var gecen videosu vardi zenci yaşlı adamın dukkanini yagmaliyolardi adam diyoki bende sizdenim neden Boyle yapıyorsunuz. Surda yapılan vandalizm ve yagmayi kimse bana legallestiremez. Su an bu yagma yapan insanlar yüzünden bak protesto degil tamamen yagmalar yüzünden eyaletlerin tamamına yakıninda saat 10pm-5am sokağa çıkma yasağa var. Bende polisin yaptigine karsiyim tabiki ama bunun sonucundaki yagmalarda neden benim hayatim kisitlaniyo neden o saatlerde is yapan mekan restoran vb zorla kapatiliyo.

Su an Korona yüzünden bende dahil 30m kisi 4 aydır issiz devletten yardim bekliyor. Üstüne bi de bu olaylar başladı devletin asil yapması gereken korona sonrasi ekonomik adimlarin hepsi daha geçe kaydı otomatik olarak.

Valvyn tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 13:32

Mesele senin polisin yaptığına karşı olman değil, mesele senin, benim, burada isim önemli değil, adaletsizliği görüp bilip kılımızı kıpırdatmamız. Adaletsizliğin mağduru için senin yüzünden dükkanımı açamadım, otobüs durağını kırdın falan anlamsız kalıyor. Yağmacı olmayan çoğunluk protestocu bile bence bunu bu yüzden pek dert etmiyordur.

Senin için dükkanın açık kalmasının sosyal adaletin sağlanmasından daha önemli olması bence doğal ama protescuların bunu umursamasını bekleme.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2020, 13:52

+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 04:31

tim evinden aldırmış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:26

gaming console was listed on Amazon UK with a price tag of £599.99 ($760/€670)

leak..

Scalanova tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:36

800GB olacak temel model, o sayfada 2TB yazıyor, bundle mı o da belli değil. Pek bir anlamı yok yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:37

çog para ya verilmez.

böyle über bi bundle yapmalari lazim persona5 skin theme falan anca düşünürüm.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:38

Çıkış öncesi her şey böyle zaten, umurunda olmayan parayı gömüp release'te hemen edinmek isteyenler, satıcının safe olarak belirlediği yüksek fiyattan alıp geçiyor işte. 

PrudenT tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:39

benim vereceğim maximum 500€ olur 
1€ üstünü vermem 3yil beklerim gerekirse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 14:52

Amazon ve sony tarafından yalanladı o listing

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 15:22
43 dakika önce, Fin dedi ki:

benim vereceğim maximum 500€ olur 
1€ üstünü vermem 3yil beklerim gerekirse.

para birimi rakamdan once yazilir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 16:38

Tr de arkada uk usa vs önde. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 16:46

TR'de de ön.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 17:16

Sembol öne yazılıyor, kısaltma veya kendi adı arkasına.

$40  ===  40USD gibi. Aynisi TRY icin de gecerli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2020, 17:27

arkaya yazınca anlaşılmıyor mu diye düşünüyorum ? çok önemli bi kural değil gibi 

aynısı try için geçerli değilmiş tdk ya göre yeni ₺ simgesi sayıdan sonra yazılması uygunmuş

Fistan tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...