Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Bone

dar alanda / evde spor yapmak

Öne çıkan mesajlar

yakında spor salonu olmayan bir yerdeyim, çevrede yürüyecek bir yer bile yok.
küçük bir oda var, buraya koşu bandı koyayım istiyorum.
belki en fazla bir kum torbası da konulabilir.
o yüzden spor salonlarındaki aletler gibi her kas için ayrı alet koyma gibi imkanım yok.

son yıllarda bazı hareketlerin çok konuşulduğunu görüyorum. plank, lunge, squat gibi. bu tip hareketler gerçekten işe yarıyor mu, yoksa beden eğitimi derslerindeki ısınma hareketlerinden farksız şeyler mi?

dambıl ile kol ve sırt için egzersizler olduğunu biliyorum. bacak, özellikle hamstring kasları için leg extension/curl aleti almak gerekiyor mu, yoksa dambıl ile bu kasları da çalıştırmanın yöntemleri var mı?

elbette yeni Arnold felan olma gibi iddiam yok, evdeki çalışmanın spor salonunun verdiği imkanların yerini tutmayacağını biliyorum da, eldeki imkanlara göre evde bir şeyler yapmak istiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Paran varsa Power Rack + bench ve bar takımlarıya bütün kas gruplarını çalıştırabilirsin. (squat, bench press, pullup, dumbellık hareketler vs...)

Koşu bandı yerine dışarıda koşma taraftarıyım. İyi bir kum torbası deli gibi ses çıkarır apartmanda sorun olacaktır. onun yerine kürek makinelerini daha çok seviyorum ben. En kötü eliptik bisikleti koşu bandına tercih ederim.

Bu işe çok yatıramam diyorsan, ayarlanabilen dumbellarla kol-omuz grubunun büyük kısmını çalışabilirsin. Hatta yardımcı olsun diye trx bantlarından da alınabilir. Ama sırt, bacak ve göğüs hacim için yüksek ağırlıklar ister.
Yüksek hedeflerim yok diyen biri için vücut ağırlığıyla hareketler yapıp gayet fit olunabilir. Barfiks-Şınav kombinasyonları, Lunge, hatta eğimli koşular bile yeterli olur. Belki ilerde bar alıp, front squat, clean fln deneyebilirsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
sikilmayacaksan tek bar veya power rack ile calisthenics dedigi konseptle kendini fit tutabilirsin en azindan.

ama boyle ev projeleri genelde fazlasiyla azim istiyor devam etmek icin, arkadas veya gym destegi olmadan spor zor bence, tsk.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
her gun 3 dakika plank yapsan

1'er dakika yan plank, 1 dakika düz

Sirt/bel'inde iyilesmeyi aninda hissedersin bence

Pc basinda cok oturanlar icin elzem bir hareket

Onu yap ve workout'tan sayma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
p90 veya insanity workout yapılabilir.ben insanity yapmıştım 2 ay, başta baya zorlanıyorsun ama 1-2 hafta sonra hareketleri en azından sonuna kadar yapabiliyorsun.etkisini de çok kısa sürede fark etmiştim merdivenlerden çıkarken nefes nefese kalan ben koşa koşa çıkmaya başlamıştım asfdasf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Barfiks barı önemli.

Bir de iyi bir dambil seti alırsan işini görür.

Boşuna koşu bandı alma evde sıkıcı ve yer kaplıyor. Yat kalk egil zıpla şeklinde cardio yapaesin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...