Jump to content
deadwoll

Razer Naga Action Speed

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Eyl 2018, 13:03
WoW'da ayarlarda tuşa basarken cast'e başla; tuştan elini çektiğinde cast'e başla gibi bir seçenek var ya hani, bunun Razer Naga için olanı var mı? Muhtemelen synapse'tan falan yapmam gerekiyor ama m

Naga'nın tuşlarını bayağı aktif kullanıyorum ve PvE'de çok bir şey farketmiyor bu mevzu ama PvP'de bi mass dispel cast edene, bir purify atana kadar ömür geçiyor sanki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eyl 2018, 14:47
Mass Dispel olmaz kanaatimce nihayetinde targeting reticle çıkıyor onu ayarlayıp basman lazım mouse tuşunun actuation ından önemli problemler var diğeri için ise bilemedim çok ağır kalanları klavyeye kaydır? Tüm karakterlerimde cleanse/purify/dispel tuşu Shift+Q dur misal

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eyl 2018, 15:32
Mass dispel için macro kullanıyorum ya, öteki türlü adam zaten range'den çıkıyor sdf. Ben hiç görmüyorum o cursor'u mouse mass dispel'e bastığım anda neredeyse oraya mass dispel atıyor makro sdf.

Bir de 24 tane hotkey var mouse üzerinde kullandığım, bunların 6 tanesi cd, bir sürüsü arena target falan. Klavyeye koysam onları tuş yetmez. Zaten sol elimde bir problem var son zamanlarda, kasılıyor bileğim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2018, 05:48
Abi Nagaya alışmış biri olarak herhalde WoWda başka mouse kullanamam ya. Tüm bindlar mouseda :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eyl 2018, 23:53
Bartender falan gibi bi action bar addon kullansan bütün tuşlar için aktif hale getirebilirsin bunu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...