Jump to content
noddle

Xiaomi mi 8

Öne çıkan mesajlar

§ 04 Oca 2019, 12:07
8 aldım, büyüklüğü dışında pek bir sorun yok. Yazın şort giyince ne bok yiyecem bilmiyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:14
6 nın altı iyi ya. 5.80" falan olsa keşke şu Mi 8

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:15
ay çok 8 alasım var kız.

6'ma da talip var arkadaşım.

Ama hayır. Tasarruf, tasarruf, tasarruf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:15
sipeyskeyk said:

Bende de 1.5 senedir mi6 var, daha memnun olduğum bir telefonum olmamıştı.


Abi ben de onaylıyorum, hem ben hem hanım 1 seneyi geçti mi6 ile. Telefon değil mutluluğu satın almışız resmen.

Sapıtmayı bırak, bir an bile mükemmelen çalışmaktan vazgeçmedi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:16
Ben aldıktan sonra çevremde 4 kişi aldı abi, hepsi aynı mutluluk seviyesinde alskjfas

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:18
Bi de biz alırken baya ucuzdu ya, hala şaşkınlığım geçmedi o fiyata satın aldığım cihazın kusursuzluğundan ve mükemmeliyetinden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:19
2000 TL'ye almıştım Migros'tan 128 GB :)

edit: he yanlış fiyatmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:23
ooo ben seni dövdüm birini 1850 birini 1900den aldım, ikisi de 128gb.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2019, 12:37
gözler yaşlı hakkaten

https://snag.gy/X9YJjm.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2019, 21:32
Sanırım poco alıyorum ben de. Ama yorumlarda dokunmatik sorunlu diye okudum.

Var mı poco alma, mi8 al diyebileceğiniz bir kronik sorun?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2019, 21:35
Ismi kotu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2019, 21:40
Poco al. 2 aydır kullanıyorum aşırı memnunum. Poco is love, Poco is life

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2019, 21:59
Roccoyu bende kullaniyorum 1 aydir , mi 8 e gore en buyuk dezavantaji amoled ekran olmamasi. Acik alanda ekrani can sikabiliyor. Onun disinda 4000 mah batarya , jack girisi , yalandan da olsa sivi sogutmasi , kamera falan baya iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oca 2019, 22:00
Rocco iyidir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Oca 2019, 05:45
açık alanda amoled daha kötü değil mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 08:06
ya şimdi iki modelini çok karşılaştırdım.
mi 8 pro vs pocophone f1
zaten mi 8 pro'nun normal modelinden hiç farkı yok gerçi. ama pocophone mu yoksa 8 pro mu alınır orasını kestiremedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 12:46
redmi note 7 pro çıkmış 147 dolara:D

türkiyeye gelir mi bu sizce? yada yurtdışından alsak burda kırdırtılır mı?

iphone 4s kullanıyorum yıllardır değiştirmek zorundayım ve kesinlikle samsung ve iphone almıycam.

önerir misiniz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 12:52
türkiyeye gelir redmi serisi geliyor hep.

onun ayarında mi8 lite var zaten. 1700 1900 lira civarında sanırım

redmi note 7 kamera olarak mi8lite dan daha iyi herhalde reklamını o kadar yaptıklarına göre. gelsin görelim bende merak ediyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2019, 20:23
On 26.01.2019 at 15:46, adamýnbiri söyledi:

redmi note 7 pro çıkmış 147 dolara:D

türkiyeye gelir mi bu sizce? yada yurtdışından alsak burda kırdırtılır mı?

iphone 4s kullanıyorum yıllardır değiştirmek zorundayım ve kesinlikle samsung ve iphone almıycam.

önerir misiniz?

oha ben de iphone 4s kullanıyorum ve samsung ve iphone al(a)mıycam. pocophone düşünüyodum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2019, 13:27

son 1 haftadır şarjda bir hızlı gidiş var sanki. Bir şey mi update oldu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2019, 09:45

şarj konusu sürekli değişkenlik gösteriyor aynı şartlar altında olsa bile. garip bir durum da alıştım artık ya.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Nis 2019, 09:06

xiaomi arayüzdeki reklamları yeni miui ile kaldıracakmış lel.
 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 20:21
On 20.03.2019 at 16:27, samaella dedi ki:

son 1 haftadır şarjda bir hızlı gidiş var sanki. Bir şey mi update oldu?

bende de şarjın büyük bölümünü android system götürüyor gibi duruyor. daha kısa gidiyor şarj. miui forumlarında da konuşulmuş ama hala fix yok sanırım 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2019, 09:29

ben de fakir telefonu segmentinde red mi note 7 almayı düşünüyorum max 2k bütçeyle. specleri ve performans kıyasları güzel duruyor. zaten telefondan tek beklentim ram ve pil performansı o kadar, kamerası olmasa bile olur sdf

xiaomi kullanıcıları, redmi note 7 kullanmış olan veya genel olarak xiaomi için memnun olmadığınız noktalar neler? uzun süredir samsung s3 kullanıyorum, telefon camiasından uzağım görüldüğü üzere sdf

allahless tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...