Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

noddle

Xiaomi mi 8

Öne çıkan mesajlar

Hepsiburadaya gelmis, fiyat 4100TL şaka gibin. SE versiyonu gelir mi acaba 2750TL civari olursa onu alayim diyom hem daha ele oturan kucuk ekran daha iyi benim icin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
SE 2750 vereceksen git honor 10 al. En büyük eksiği bootloader unlock yok artık hiçbir huaewei üründe. Root custom rom uğraşmayacaksan bence ona yönel.
Kısaca SE 2750 tl yazık. Hoş honor 10 da 3k yazık :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
3900 a satan yer de var n11'de, daha düşecektir fiyatı 3200lere

Bu paralel ithalatçılar 1k vergi vermiyor değil mi, diğer apple samsung gibi..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Honor 10 guzel gozukuyor gercekten,düşüneyim. Yil sonuna dogru buyuk indirimler oluyor, Aralik gibi alayim madem.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Epet epey değiştirilmiş Android'ler arasında EMUI hoş aslında, güzel özellikleri var. Alınabilir yani. Ama yine de unlock edilebilir bir şey tavsiye tabii.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
noddle said:

Honor 10 guzel gozukuyor gercekten,düşüneyim. Yil sonuna dogru buyuk indirimler oluyor, Aralik gibi alayim madem.


honor 10 yerine mate10pro daha iyi değil mi? 400₺ fark var gerçi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
kadıköy'de bahariye mobil var caferağa taraflarında. oradan aldım.

sahibinden'de linki var hatta

cihazı alalı 1.5 hafta falan oldu sanırım benim ve gerçekten ios'a aşırı benzetilmiş olduğu için kullandığım tek akıcı android oldu herhalde.

kamera iyi, yüz tanıma çin yazılımında mükemmel, global rom'a geçiş yapınca sorunlar varmış o yüzden geçmedim henüz stabilleşmesini bekliyorum iyice.

cihaz iphone x plus gibi görünüyor. iphone x yanında ufacık kaldı. parmak izi okuyucu gerçekten anlamsız derecede hızlı ama sanırım bu artık standart hale geldi tüm cihazlarda.

bu arada migros ve kipa'lara gelmiş 4100 liraya cihaz aklınızda bulunsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
mascio said:

kadıköy'de bahariye mobil var caferağa taraflarında. oradan aldım.

sahibinden'de linki var hatta

cihazı alalı 1.5 hafta falan oldu sanırım benim ve gerçekten ios'a aşırı benzetilmiş olduğu için kullandığım tek akıcı android oldu herhalde.

kamera iyi, yüz tanıma çin yazılımında mükemmel, global rom'a geçiş yapınca sorunlar varmış o yüzden geçmedim henüz stabilleşmesini bekliyorum iyice.

cihaz iphone x plus gibi görünüyor. iphone x yanında ufacık kaldı. parmak izi okuyucu gerçekten anlamsız derecede hızlı ama sanırım bu artık standart hale geldi tüm cihazlarda.

bu arada migros ve kipa'lara gelmiş 4100 liraya cihaz aklınızda bulunsun.


anneme almak istiyorum türkce yoksa ugrasamaz kadın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
türkçe yok global rom yüklemediğin sürece. onun için de bir 15 gün bootloader unlock bekliyorsun zaten. sonra da yüklüyorsun ve yüz tanıma gibi özellikler daha kötü hale geliyor nasıl oluyorsa.

ben güncelleme bekliyorum her şey stabil normal hale geldiğinde yüklerim. belki miui 10 beklerim yani tam olarak emin değilim.

bunun haricinde yüz tanıma çin romunda gerçekten başarılı. video fotoğraf ya da başkasının yüzüyle hiçbir şekilde açılmıyor.

fakaat, bana gerçekten çok benzeyen 3 yaş büyük abimi gördüğü anda açılıyor. sorgusuz yani. benmişim gibi davranıyor cihaz sağolsun. ikiz bile değiliz ama gerçekten benziyoruz o ayrı konu tabii.

yine de iphone x'i bu konuda test edebilmiş değilim. ona göre bir yorum yapmak gerekir diye düşünüyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

abi o kdr teknolojileri var gidip iphone çakması telefon üretiyorlar.
adamların genlerinden kaynaklı kopyalamak, ciddi manada toplum aklı öyle işliyor. kopyalamanın iyi bir şey olması modern çağlar öncesine dayanıyor.. xiaomi neyse de huawei artık büyük oyuncu, o da kopyalıyor tasarımı..

şöyle orjinal tasarımlarla ortaya çıksalar sanki daha bi potansiyelleri olur

bu nedir hacı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Anama asus zenfone 5z almaya karar verdim. Beğenirsem indiririm cebe ^^ .

https://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-5z-zs620kl-64-gb-asus-turkiye-garantili-P271918819

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Ben asus istemem diye çemkirdi şunu aldım . note 7'nin patlamayanı

https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-note-fan-edition-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV00000A6MC8

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Masticore said:

Ben asus istemem diye çemkirdi şunu aldım . note 7'nin patlamayanı

https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-note-fan-edition-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV00000A6MC8


Akıllı kadınmış. Asus aldım canavar gibi ve bizden kaynaklanan hatadan dolayı tamirciye verdik. Bu zamana kadar tamirciyle işim olmadığı için ve acelem olduğundan tamirciye gittik. Ben ne bileyim kahvede oturan adamın teknik servis diye dükkan açtığını ! Bu gibi hatalardan dolayı telefon gitti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
KillJoy said:

abi o kdr teknolojileri var gidip iphone çakması telefon üretiyorlar.
adamların genlerinden kaynaklı kopyalamak, ciddi manada toplum aklı öyle işliyor. kopyalamanın iyi bir şey olması modern çağlar öncesine dayanıyor.. xiaomi neyse de huawei artık büyük oyuncu, o da kopyalıyor tasarımı..

şöyle orjinal tasarımlarla ortaya çıksalar sanki daha bi potansiyelleri olur

bu nedir hacı


Şaka gibi. O kadar fiyatına rağmen İphone saygım biraz daha arttı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi millet ilk iphone çıkınca bu ne ya böyle diyo ondan sora patır patır android'in çakma iphonelarını bayıla bayıla alıyo ben de bunu anlamıyorum cidden

ilk kulaklık girişi çıktı millet iphoneculara saldırdı reziller diye şimdi bütün yeni telefonlarda kulaklık girişi yok

notch için iphone xlere laf edildi şimdi bütün yeni flagshipler notchlu tasarımla geliyo

harbi sorunlu insanlar ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Ben şuraya çok bakıyorum İphone x i bariz tokatlamış bir çok kulvarda site verilerine göre mi 8 128 gb

https://www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/92486-123770/apple-iphone-x-256gb_xiaomi-mi-8-128gb/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Masticore said:

Ben asus istemem diye çemkirdi şunu aldım . note 7'nin patlamayanı

https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-note-fan-edition-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV00000A6MC8


Güzelmiş bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
kimsenin ne telefon aldigi cok ilgilendirmezde boyle iphone cakmasi telefonlari alip iphonedan iyi demek adamlar dizayni bile kopyalamis birebir be ahahha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
mokoko said:

abi millet ilk iphone çıkınca bu ne ya böyle diyo ondan sora patır patır android'in çakma iphonelarını bayıla bayıla alıyo ben de bunu anlamıyorum cidden

ilk kulaklık girişi çıktı millet iphoneculara saldırdı reziller diye şimdi bütün yeni telefonlarda kulaklık girişi yok

notch için iphone xlere laf edildi şimdi bütün yeni flagshipler notchlu tasarımla geliyo

harbi sorunlu insanlar ya


hep olacak abi böyle şeyler. geçen forumdonanımhaber birileri lamborghinin launch controlünü eleştiriyordu. e bire amık hayatında arabayı en fazla sokakta yanından geçerken görmüşsündür. piste çıkmışlığın yok, muhtemelen yaşadığın en büyük adrenalin polo ile gece 3de büyükçekmece rampasında 180 yapmış olmandır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
10 çekirdek bile telefon çıkmış ama önemli olan ne kadar dayanabildiği. Öyle sık sık telefon değiştirebilen insanlar değiliz. Şu an İphone 5s kullanıyorum ve hala çatır çatır çalışıyor ve güncellemeleri alıyor. En son ek güncelleştirme vardı. Hafızadan foto falan boşaltıp yapmaya üşendim.

4.0 İnç Ekran Boyutu16 GB Dahili Depolama1 GB Bellek (RAM)1560 mAh Batarya Kapasitesi
Tek Hat Hat SayısıYok 4.5G Desteği1.3 GHz CPU Frekansı2 Çekirdek

Şöyle bir başka markalı telefon şu an ne durumda ? Çoktan çöpe gitmişlerdir muhtemelen

Ben kuzu kuzu batarya değiştirmeye gideyim en iyisi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ben de en sonun iphone 6 plus'un bataryasını değiştirerek kullanmaya karar verdim valla. :D 175 tl'ye değişiyorlarmış teknik serviste. normalde de 150 zaten ki 1 hafta sıra bekleyeceğim falan, teknik servis 5 dakikada değiştirip veririz, 6 ay da garantisi olur dedi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...